Pytanie

Hasiok.

Re: Pytanie

Avatar użytkownika
przez Anna R. 24 maja 2009, 15:16
Nie radzilabym absolutnie zwiekszac Sulpirydu kosztem Anafranilu, bo jest to twoj lek podstawowy. Pomijajac juz kwestie "samemu" :mrgreen:

Jesli juz to maksymalnie do 100 mg przy zachowaniu 150 mg Anafranilu i 20 mg Seronilu i najlepiej pod kontrola lekarza :P

Hmmm... nie masz jakiegos zajecia, ktore oderwaloby cie od tego uporczywego przemysliwania swojej terapii?
Moze gdybys od poczatku bral zalecone leki, zamiast kombinowac, to te natretne "okololekowe" mysli bylyby juz historią ;)
Heimat ist kein Ort, Heimat ist ein Gefühl
Herbert Grönemeyer

_____________________________________________
sertralina 25 mg, lamotrygina 25 mg, olanzapina 5 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1415
Dołączył(a)
29 paź 2008, 15:39

Re: Pytanie

przez miko84 24 maja 2009, 15:44
Podwyższ sobie do 400 mg to takie myślenie o swoim leczeniu stanie się przeszłością ;)
miko84
Offline

Re: Pytanie

przez olo20 24 maja 2009, 16:23
No to będę brał tyle, ile mam zapisane ;]. Właśnie ja ciągle mam jakieś natrętne rozmyślania :/... Rozumiem, że radę o podniesieniu do 400., mam traktować jako żart, bo gdybym sobie ją wziął do serca, to nie wystarczyłoby tabletek ;).
"Dajcie mocny napój ginącemu i wino strapionemu na duchu!Niech piją i zapomną o nędzy i nie pomną już swojego trudu". Przypowieści, 31:6-7
Offline
Posty
73
Dołączył(a)
06 maja 2009, 23:50

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Pytanie

przez miko84 25 maja 2009, 09:32
Oczywista :)
miko84
Offline

Re: Pytanie

przez olo20 26 maja 2009, 08:50
Wybaczcie upierdliwość, ale byłbym wdzięczny jeszcze za informację, czy mogę przy moich lekach, brać suplementy diety typu kreatyna, cynk czy magnez...?
"Dajcie mocny napój ginącemu i wino strapionemu na duchu!Niech piją i zapomną o nędzy i nie pomną już swojego trudu". Przypowieści, 31:6-7
Offline
Posty
73
Dołączył(a)
06 maja 2009, 23:50

Re: Pytanie

Avatar użytkownika
przez Anna R. 26 maja 2009, 09:23
Moim zdaniem mozesz. Polecam kwasy omega 3,6,9 ( np.Olekardin lub siemie lniane) i kompleks witamin B (w tym kwas foliowy)
Sama biore i sobie bardzo chwale.
Heimat ist kein Ort, Heimat ist ein Gefühl
Herbert Grönemeyer

_____________________________________________
sertralina 25 mg, lamotrygina 25 mg, olanzapina 5 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1415
Dołączył(a)
29 paź 2008, 15:39

Re: Pytanie

przez olo20 26 maja 2009, 18:08
Aha... To fajnie. Właśnie w zestawie moich suplementów jest także B-kompleks ;]. Zastanawiam się, czy mogę do tego dorzucić wyciąg z tribullusa (na masę mięśniową i podwyższenie "teścia") i preparat z probiotykiem na jelita, czy to już byłoby za dużo... Pozdr.
"Dajcie mocny napój ginącemu i wino strapionemu na duchu!Niech piją i zapomną o nędzy i nie pomną już swojego trudu". Przypowieści, 31:6-7
Offline
Posty
73
Dołączył(a)
06 maja 2009, 23:50

Re: Pytanie

przez miko84 26 maja 2009, 19:20
Możesz sobie spokojnie zarzucić Tribulusa, brałem to przez jakiś czas, ale przestałem, bo nie widziałem efektów, a testosteron podniosłem sobie czymś innym. Nie będę pisał czym, ale nie są to sterydy. Probiotyki możesz łykać, dobre to jest. Szczególnie jak się łyka inne leki.
miko84
Offline

Re: Pytanie

przez olo20 31 maja 2009, 12:45
Byłem u lekarza na NFZ i zalecił mi zestaw - Seronil 20 mg, Anafranil SR 75 na rano i 60 mg Lerivonu na noc... Co myślicie o takim zestawie? Anafranil biorę już prawie miesiąc i nie widzę wyraźnej poprawy, zmniejszył się u mnie w pewnym stopniu lęk społeczny, ale natłok myśli i derealizacja życiowa nadal są bardzo silne, poza tym mam "dziury" w pamięci. Boję się, że to jakaś forma schizofrenii, bo miałem swego czasu urojenia na punkcie zdrowia, a także poczucie własnej obcości i nieistnienia. Czytałem, że lek Solian podobno działa cuda. Może jednak ten zestaw leków, który mam obecnie, w końcu mnie pozytywnie zastymuluje.
"Dajcie mocny napój ginącemu i wino strapionemu na duchu!Niech piją i zapomną o nędzy i nie pomną już swojego trudu". Przypowieści, 31:6-7
Offline
Posty
73
Dołączył(a)
06 maja 2009, 23:50

Re: Pytanie

Avatar użytkownika
przez Anna R. 31 maja 2009, 19:07
Zestaw jest moim zdaniem dobry. Podziwiam lekarza za smiale kombinacje, to u nas rzadkosc. Przy niedostatecznych efektach mozna zawsze (oczywiscie przy wspolpracy z psychiatra) zwiekszyc dawke Seronilu lub Anafranilu.

Pozostaje Ci brac leki (wszystkie przepisane i do tego systematycznie) i czekac na ich dzialanie. Seronil dlugo sie rozkreca, trzeba dac mu czas. Cos musi w koncu ruszyc do przodu ;)
Heimat ist kein Ort, Heimat ist ein Gefühl
Herbert Grönemeyer

_____________________________________________
sertralina 25 mg, lamotrygina 25 mg, olanzapina 5 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1415
Dołączył(a)
29 paź 2008, 15:39

Re: Pytanie

przez olo20 05 cze 2009, 17:06
Postanowiłem odstawić Anafranil SR (po miesiącu stosowania w dawce 150 mg) i Seronil (po paru dniach), ponieważ tylko pogłębiają moje problemy z potencją. Zwłaszcza w młodym wieku to istotna sfera życia. Problemy z niedowagą, hormonami i potencją mam od dawna. Sytuacja poprawiła się częściowo dopiero po dłuższym czasie stosowania Doxepinu (przez dwa miesiące, kolejno po 75 i 125 mg na dobę) - mogę więc przypuszczać, że podłożem tego problemu jest u mnie lęk, niepokój, depresja czy "coś w ten deseń"... Jednak na Doxepinie, byłem też ciągle przeziębiony i ospały (to drugie można w sumie znieść)... Nie wiem, czy do niego nie wrócić. Teraz zobaczę może jak będę się czuł na samym Lerivonie, a później - zobaczę, co będzie później... Jeśli znacie może jakiś inny lek dobrze działający na wymienione przeze mnie aspekty, będę wdzięczny za podpowiedź. Pozdrawiam.

PS. Poza tym byłbym wdzięczny za info, czy mogę stosować łącznie z moimi lekami (obecnie Lerivon) i suplementami (Tribullus, B-kompleks, magnez, cynk, tran, kreatyna) - preparaty z żeń-szeniem, czy ich zakres działania może się wyklucza...? Zależy mi na tym, ponieważ dążę do wzmocnienia mojego organizmu. Dzięki za odpowiedzi.

[Dodane po edycji:]

PS2. Zaobserwowałem już, że sam Lerivon - stosowany na noc, nie spisuje się u mnie najlepiej, ponieważ rano - po chwili od przebudzenia - pojawia się u mnie silne uczucie niepokoju.
"Dajcie mocny napój ginącemu i wino strapionemu na duchu!Niech piją i zapomną o nędzy i nie pomną już swojego trudu". Przypowieści, 31:6-7
Offline
Posty
73
Dołączył(a)
06 maja 2009, 23:50

Re: Pytanie

przez kasia000 05 cze 2009, 18:41
ale śpisz na samym lerivonie dobrze?????
kasia000
Offline

Re: Pytanie

przez olo20 05 cze 2009, 19:00
Tak, dobrze, na dawce 60 mg na noc, ale rano powraca uczucie niepokoju.

[Dodane po edycji:]

Niestety, bez mojej zgody pozbawiono mnie leków, mam tylko Lerivon - okazuje się jednak, że sam nie działa on na mnie tak dobrze, jak w połączeniu z Seronilem. Kupię chętnie Seronil (proszę o informacje PW lub na maila). Pozdrawiam.
"Dajcie mocny napój ginącemu i wino strapionemu na duchu!Niech piją i zapomną o nędzy i nie pomną już swojego trudu". Przypowieści, 31:6-7
Offline
Posty
73
Dołączył(a)
06 maja 2009, 23:50

Re: Pytanie

przez olo20-2 30 cze 2009, 05:55
Trudno mi powiedzieć, jak te leki z pojedyncza na mnie działały, ponieważ brałem je w różnych mieszankach. :/ Jednak sam Lerivon okazał się za słaby. Chciałbym spróbować go znów połączyć z Seronilem (lub ew. innym lekiem), ale nie mam obecnie żadnych innych leków. Czy ktoś ma może na stanie Seronil i mógłby mi go odsprzedać? Byłbym wdzięczny. Pozdrawiam.
Offline
Posty
13
Dołączył(a)
30 cze 2009, 05:48

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Przeskocz do