Wkurza mnie:

Czysty optymizm, czytając to forum nie poznasz kolejnych objawów nerwicy czy depresji, wręcz przeciwnie. Przeczytasz jak ludzie walczą z zaburzeniami!

Wkurza mnie:

Avatar użytkownika
przez Red92 26 mar 2011, 02:18
Wkurzacie mnie wszyscy :mrgreen:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
43
Dołączył(a)
26 mar 2011, 01:32

Wkurza mnie:

Avatar użytkownika
przez marcja 26 mar 2011, 02:21
Mnie nadal nikt :D
Ale ogolnie wkurza mnie chyba taka postawa "wyzszosci" nad "glupkami", co to o niczym rozmawiaja ;)
I ze nie kazdy jest "do tanca i do rozanca" jak to kiedys juz pisalam :mrgreen:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2365
Dołączył(a)
29 cze 2006, 23:07

Wkurza mnie:

przez Dysphoria 26 mar 2011, 02:23
marcja napisał(a):Mnie nadal nikt :D
Ale ogolnie wkurza mnie chyba taka postawa "wyzszosci" nad "glupkami", co to o niczym rozmawiaja ;)
I ze nie kazdy jest "do tanca i do rozanca" jak to kiedys juz pisalam :mrgreen:


Oj tam odrazu wyzszosc. Wkurzyla mnie przez chwile rozmowa o niczym i tyle.
Dysphoria
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Wkurza mnie:

Avatar użytkownika
przez Red92 26 mar 2011, 02:25
Dysphoria jeśli nie chcesz mnie wkurzyć podaj jakiś ciekawy temat 8)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
43
Dołączył(a)
26 mar 2011, 01:32

Wkurza mnie:

Avatar użytkownika
przez marcja 26 mar 2011, 02:27
Dysphoria, ak sobie chcesz :D

Miec ludzi przy ktorych nie trzeba sie kontrolowac - bezcenne :smile:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2365
Dołączył(a)
29 cze 2006, 23:07

Wkurza mnie:

Avatar użytkownika
przez Red92 26 mar 2011, 02:28
marcja, święte słowa :D
Avatar użytkownika
Offline
Posty
43
Dołączył(a)
26 mar 2011, 01:32

Wkurza mnie:

przez Dysphoria 26 mar 2011, 02:29
Red92, Przeciez mowie, ze przez chwile, ot tak poprostu. Nie znaczylo to ze chcialbym o czyms sensownym pogadac, rozumiesz? Takie spontaniczne, przemijajace wkurwienia. I Tyle. Zdarza sie.
Dysphoria
Offline

Wkurza mnie:

Avatar użytkownika
przez Thazek 26 mar 2011, 02:30
Dysphoria, i to mnie u Ciebie wkurza w pracy też :twisted:
Nerwico chcesz mnie znów dopaść?!?!To skoczę do apteki po stoperan bo Cię chyba POSRAŁO!
http://www.youtube.com/watch?v=jYj7T9eEQ4U
F41.0<--- Było minęło... F41.1<--- już prawie nie ma :D CHYBA ZDROWIEJĘ :D
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5290
Dołączył(a)
18 mar 2011, 21:36
Lokalizacja
South

Wkurza mnie:

Avatar użytkownika
przez Red92 26 mar 2011, 02:31
Dysphoria, oj wiem, że się zdarza :roll:
I właśnie wkurza mnie, że kiedy chcę pogadać o czymś poważnym ludzie maja na to wyjebane..
Avatar użytkownika
Offline
Posty
43
Dołączył(a)
26 mar 2011, 01:32

Wkurza mnie:

przez Dysphoria 26 mar 2011, 02:32
Dysforia, Bedziesz musial z tym zyc. :blabla:
Dysphoria
Offline

Wkurza mnie:

Avatar użytkownika
przez marcja 26 mar 2011, 02:35
Red to chyba zle dobierasz chwile rozmowy, nie wiem - jak ktos chce sie wbic z powaznym tematem wsrod rozbawionych swym glupowatym humorem ludzi, to moze byc ciezko. Chyba, ze chodzilo Ci o to co ma miejsce poza forum...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2365
Dołączył(a)
29 cze 2006, 23:07

Wkurza mnie:

Avatar użytkownika
przez Red92 26 mar 2011, 02:37
marcja, nie chodziło o forum. Nie wkurzaj mnie :lol:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
43
Dołączył(a)
26 mar 2011, 01:32

Wkurza mnie:

Avatar użytkownika
przez marcja 26 mar 2011, 02:46
:mrgreen:

Wkurza mnie, ze nie moge byc soba, bo musze byc zawsze POWAZNA, bo ktos tak chce...( nie mowie, ze Ty, Red) :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2365
Dołączył(a)
29 cze 2006, 23:07

Wkurza mnie:

Avatar użytkownika
przez Red92 26 mar 2011, 02:56
Wkurza mnie to, że jednak nie wytrzymam dłużej :roll: Dobranoc wszystkim ;)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
43
Dołączył(a)
26 mar 2011, 01:32

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

Przeskocz do