KLOMIPRAMINA (Anafranil)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy klomipramina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
59
62%

Nie
18
19%

Zaszkodziła
18
19%

 
Liczba głosów : 95

Re: Anafranil

przez Grubcia 26 mar 2009, 14:58
Filson,a mozna wiedziec od jakiej dawki zaczynales?Jak dlugo brales?Jaka dawke?Przepraszam,ze tak wypytuje,ale sie boje tego leku.
Biore od 3 dni,narazie 75,ale mam za jakis czas zwiekszyc do1,5 tabl
Grubcia
Offline

Re: Anafranil

przez Randle McMurphy 26 mar 2009, 20:38
Witam : skutki uboczne zaobserwowane u mnie to :
zaparcia , pocenie sie, totaalny brak apetytu.
Lekarz dał mi dawkę 3x 25 mg czy nie uważacie ze to za duzo zważywszy ze to moj pierwszy lek psychotropowy. Boję się brać taką dawkę. Moja masa ciała 83kg
Offline
Posty
10
Dołączył(a)
21 mar 2009, 13:29

Re: Anafranil

przez Randle McMurphy 26 mar 2009, 21:25
Dzięki tekla za odpowiedź narazie wziąłem wczoraj 1x25mg i dzisiaj 1X 25 mg i zastanawiałem się czy wziąść przed snem
p.s. śliczny avatar :)
Offline
Posty
10
Dołączył(a)
21 mar 2009, 13:29

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Anafranil

Avatar użytkownika
przez filson 26 mar 2009, 23:11
Grubcia napisał(a):Filson,a mozna wiedziec od jakiej dawki zaczynales?Jak dlugo brales?Jaka dawke?Przepraszam,ze tak wypytuje,ale sie boje tego leku.
Biore od 3 dni,narazie 75,ale mam za jakis czas zwiekszyc do1,5 tabl


Zaczynałem chyba od 0,25 mg a doszedłem do 0,75 SR i to był max, jaki brałem dziennie. Dawka to sprawa indywidualna i nie powinnaś się sugerować tym ile kto brał czy bierze. Nie bój się bo najważniejsze w tym wszystkim to lepei się poczuć !!!!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
72
Dołączył(a)
10 cze 2007, 15:28
Lokalizacja
wawa

Re: Anafranil

przez zbych 27 mar 2009, 22:17
Filson mam pytanie. jak długo brałeś anafranil? ja łykam już prawie trzy miechy 100mg/dobę czuję się nawet nieżle no ale nie do końca dobrze. jak myślisz może mi jeszcze pomuc ten lek?
Offline
Posty
34
Dołączył(a)
22 gru 2008, 12:55

Re: Anafranil

Avatar użytkownika
przez filson 28 mar 2009, 19:28
zbych napisał(a):Filson mam pytanie. jak długo brałeś anafranil? ja łykam już prawie trzy miechy 100mg/dobę czuję się nawet nieżle no ale nie do końca dobrze. jak myślisz może mi jeszcze pomuc ten lek?


Brałem 1,5 roku. Musisz mieć świadomość, że lek to nie wszystko. Ważna jest też psychoterapia i to, że czy z lekiem czy bez miewamy gorsze chwile czy nawet całe dni. Trzeba to zaakceptować. Ja też do jakiegoś czasu kiedy gorzej się czułem myślałem, że w trakcie przyjmowania leku to nie powinno mieć miejsca. Mój terapeuta uświadomił mnie, że tak wcale nie jest i po prostu w słabych momentach mówiłem sobie, że to tylko taka chwila i to pomagało.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
72
Dołączył(a)
10 cze 2007, 15:28
Lokalizacja
wawa

Re: Anafranil

przez zbych 29 mar 2009, 07:33
1,5 roku to chyba długo. Anafranil to podobno bardzo dobry silny lek,lepszy od SSRI. Przynajmniej tak uświadamia mnie mój lekarz. Wcześniej brałem Asentrę,trochę pomogła ale za mało. Co do psychoterapi to przestałem chodzić,bo mi to chyba wcale nie pomagało tylko dużo kosztowało.Też miewam gorsze dni ale bardzo żadko,ogólnie jest dobrze tylko czasami mam te natrenctwa myślowe. Chciałbym sie tego pozbyć całkowicie i żyć w 100% normalnie, hmm pożyjemy zobaczymy. dwa pytanka-brałeś jakiś inny lek oprucz anafranilu i jaką dawkę anafranilu przyjmowałeś? pozdro Zbych 8)
Offline
Posty
34
Dołączył(a)
22 gru 2008, 12:55

Re: Anafranil

przez miko84 29 mar 2009, 10:29
Zbych, Anafranil przepisuje się gdy SSRI nie działają i zazwyczaj ten lek wtedy pomaga. Mam nadzieję, że tak będzie w Twoim przypadku.
miko84
Offline

Re: Anafranil

Avatar użytkownika
przez filson 29 mar 2009, 20:12
zbych napisał(a):dwa pytanka-brałeś jakiś inny lek oprucz anafranilu i jaką dawkę anafranilu przyjmowałeś? pozdro Zbych 8)


Wcześniej brałem tylko xanx (straszny, uzależniający lek). dawka 0,75 SR.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
72
Dołączył(a)
10 cze 2007, 15:28
Lokalizacja
wawa

Anafranil - dusznosci, brak libido?!

przez Pawelek88 08 kwi 2009, 23:27
Czesc, bralem przez miesiac Anafranial w dawce 10 mg. na dobe. Pierwszy raz wzialem 25 mg. i mialem uczucie po tym, ze nie moge zlapac oddechu i caly sie zaczalem trzasc, po prostu straszny lek, co sie dzieje. Po tej akcji mialem przez miesiac brania tego po 10 mg. dziennie uczucie plytszego oddechu i zerowe libido. Odstawilem ten lek 3 dni temu, ale uczucie dusznosci mam nadal i libido takie srednie.. Kiedy sie to poprawi? Dodam, ze te wrazenie splyconego oddechu mam raczej, jak o tym pomysle?

Co uwazacie o tym? Czy te wrazenie splyconego oddechu przejdzie? Czy libido sie wyrowna?

Pozdrawiam.
Ostatnio edytowano 09 kwi 2009, 09:22 przez linka, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Nie ma potrzeby zakładać nowego postu i robić bałaganu na forum. Przenoszę.
Offline
Posty
43
Dołączył(a)
22 lut 2009, 15:45

Re: Anafranil

Avatar użytkownika
przez Anna R. 09 kwi 2009, 10:17
Przejdzie i sie wyrowna ;)
Na 100 %
Heimat ist kein Ort, Heimat ist ein Gefühl
Herbert Grönemeyer

_____________________________________________
sertralina 25 mg, lamotrygina 25 mg, olanzapina 5 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1415
Dołączył(a)
29 paź 2008, 15:39

Re: Anafranil

przez malwina77 14 kwi 2009, 23:25
Ja biore Anafranil na nerwice natrectw. Pomaga bardzo dobrze, czuje sie prawie nor
malnie. Polecam
\
Syndrom Hallervordena-Spatza

Wenlafaksyna 75 mg
Mianseryna 60 mg
Lamotrygina 200 mg
Hydrochlorothiazid 25 mg
Offline
Posty
273
Dołączył(a)
14 kwi 2009, 22:11

Re: Anafranil

przez molo 05 maja 2009, 23:47
Jak było u Was z odstawianiem Anafranilu?
Ja zazywalam go ponad 3 miesiace. Wyprowadził mnie z ciezkiej depresji. Obecnie odstawiam Anafranil i wprowadzam Wellbutrin. Anafranil znosilam bardzo dorze, zero skutków ubocznych. Brałam go w max dawce 225, pozniej 150. Psychiatra zlecila przez tydzien na noc brac 75, a rano 150 Wellbutrinu. Po tygodniu czyli jutro mam zupelnie odstawic Anafranil. I teraz nie wiem czy skutki jakie mam to skutek odstawiania Anafranilu czy tez rozpoczynania kuracji z Wellbutrinem. Mam okropne mlosi (o tym napisane w ulotce Wellbutrinu) ale do tego duze zawroty głowy oraz widzenie na stop klatce, element po elemencie. Koszmarnie. Boje sie, ze jesli to objawy odstawiania Anafranilu po jutrzejszej ostaniej dawce moze byc jeszcze gorzej.
Offline
Posty
19
Dołączył(a)
14 lis 2008, 23:07

Re: Anafranil

przez miko84 06 maja 2009, 06:45
Dlaczego zmieniasz Anafranil na Wellbutrin?
miko84
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider] i 23 gości

Przeskocz do