MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy mianseryna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
70
62%

Nie
26
23%

Zaszkodziła
17
15%

 
Liczba głosów : 113

przez nella31 03 lis 2007, 23:37
brałam to przez prawie 5 miesięcy razem z Citalem ale poprawa była tylko na początku. Za to przytyłam ponad 17 kilogramów! Potem brałam Luksetę a teraz Wellbutrin i znowu jest to samo poprawa na początku a potem znowu dół
ANETA
Offline
Posty
11
Dołączył(a)
30 paź 2007, 16:58

Avatar użytkownika
przez pyzia1 06 lis 2007, 12:15
dostałam to jako dodatek do seronilu, miało pomagac na lęki, ale nawet ćwiartka zwalała mnie z nóg więc odstawiłam :D Potrafie po tym spać ciągiem 14 godzin!!
Wszelkie przywiązanie jest koniec końców źródłem bólu.Szczęśliwi,którzy obywają się bez niego.Samotny nie opłakuje nikogo,nikt też nie płacze nad nim.Niech ten,kto nie chce cierpieć,kto czuje trwogę przed zgryzotą,uwalnia się od ludzi.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
745
Dołączył(a)
15 paź 2007, 10:28

Avatar użytkownika
przez jaaa 06 lis 2007, 12:57
to ja chyba mam mocny leb jak 1 dnia wzielam dawke 15 mg to wzielam druga dawke 15 czyli razem 30 wyciszyl i zasnelam ,na 2 dzien i 3 juz bardziej zwalam mnie z nog cisnienie obnizyl cholernie i musialam ze dwa razy siasc by nie przerwocic sie( ale to tylko brzmi tak strasznie) mialam poprostu uczucie ze odplywam ,potem juz bylo lepiej po paru miechach zeszlam do 20 i 10 wytworzyla sie tolerancja na lek i zmieniono mi ,za pare dni znow do niego wroce mam nadzieje ze org znow bedzie go chlonal bo super mi sie po nim spalo( lerivon) i nie utylam wcale
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1623
Dołączył(a)
22 sie 2007, 20:40

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

przez n 15 lis 2007, 10:13
wczoraj przepisano mi lerivon , na noc wpiere 10 mg ,potem 20 mg a od trzeciego dnia do końca 30mg. muszę przyznać że spisał się idealnie , noc przespana, choć o poranku zamęt w głowie znaczy . zobaczymy . boję się jedynie tej wagi , fakt że mam też ed ,ale niestetyw momencie choćby minimalnego przytycia poporszę lekarkę o zmianę .
n
Offline
Posty
10
Dołączył(a)
15 lis 2007, 09:36
Lokalizacja
warszawa

Avatar użytkownika
przez jaaa 15 lis 2007, 12:16
ed czyli?

eee to dziwna ta lekarka ze od malej dawki leci w gore zazwyczaj schodzi sie z wiekszej do jak najmniejszej dawki konczac na zero
jesli spisz dobrze po 10 to po kiego zwiekszac dawke? jak ci starczac 10 nie bedzie to wtedy bierz 15 dopiero na noc :roll: koniecznie pogadaj o tym z nia ,wiem co mowie ;)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1623
Dołączył(a)
22 sie 2007, 20:40

przez n 15 lis 2007, 18:57
ed , czyli zaburzenia jedzenia .

też mnie zdziwiło zwiększanie dawki , choć wczoraj byłam w takim stanie że wziełabym strychlinę jeśli by miała mnie uspokoić i nie głowiłam się dlużej nad zwiększaniem czy zmniejszaniem . na dzień zaleciła mi lexapro , 5 mg. zobaczymy co będzie , aczkolwiek wogle nie rozumiem dlaczego ja mam brać psychotropy , skoro sobie tyle czasu radziłam bez nich . przepraszam za offtop.
n
Offline
Posty
10
Dołączył(a)
15 lis 2007, 09:36
Lokalizacja
warszawa

mianserin

przez Janowicz 01 gru 2007, 20:28
nie wiem jak u was ale ja biore 10 mg mnianseriny na noc to tak zamula ze szok mi lekarz przepisał to na bóle psychogenne i leki na to pierwsze to nawet pomaga ale na leki nie zabardzo. biore ja już od września. Chyba mam na to za słaby lep. Pozdrawiam
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
24 lis 2007, 01:31
Lokalizacja
olsztyn

przez Tromgenn 23 gru 2007, 07:56
Mianserin to chyba NIE JEST dobra rzecz dla mnie, Wziąłem 2 razy po pół tabletki, zasnąłem od razu ale spałem po ok 12 h i jak się obudziłem byłem zmęczony caly dzień.
Do tego wzmaga apet, jadłem za 2.
(biorę jeszcze setaloft i sulpiryd a nie powinno się tego mieszać wg tego co jest na ulotce...)

EDIT: Dzisiaj spaliłem ten syf w piecu. Chodze nieprzytomny i ciągle głodny, cały czas jadłem.
Pójde do psychiatry po coś innego...
Offline
Posty
187
Dołączył(a)
21 gru 2007, 06:12

przez 1507 29 gru 2007, 12:12
brałem mianseryne 2 lata temu 4-5 m-cy super spałem po tym ustbilizowło mi sie ciśnienie bo miałem skoki i serducho które wyskakiwało z klaty, najpierw pól potem cała potem znów pół do odstawienia, łączyłem z seroxatem na początku a potem z paxtinem, bo miałem przy tych palpitacjach serca napady paniki i poczucie zagrożenia że za chwile cos sie ze mną stanie później odstawiłem mianserin i nadal spałem dobrze. W tym zestawie pomagało nawet, ale dawało mi to zmiany nastroju głównie spadki, i po mienserynie dostałem spamilan a póżniej convulex i bywało różnie. Wiem że po odstawieniu wszystkiego nastrój wrócił do normy, ale wróciły też lęki a dziś znów mam nerwicę
1507
Offline

przez Żuk 06 mar 2008, 21:23
Biorę Lerivon 30 mg na wieczór, nie po raz pierwszy, przez pierwszy tydzień zasypiałam w 3 min, albo nawet 2, teraz już jest zupełnie normalnie. Nie przytyłam. A szkoda.

Żadnych skutków ubocznych, może lekka zwała wieczorna, ale brałam 2 tyg z 5mg Relanium, więc to chyba wszystko tłumaczy;)

Do tego 150 mg Asentry. Pięknie się łączy.
Mniam.
...w nocy wszystkie koty są czarne.....
Offline
Posty
45
Dołączył(a)
28 gru 2006, 21:17
Lokalizacja
Krk

Avatar użytkownika
przez jaaa 07 mar 2008, 01:01
ale szczescie ze ja nie przytylam po nim nic a bralam dlugooo
ciekawe czy jak odstawilam za jakies czas bede mogla do niego wrocic ...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1623
Dołączył(a)
22 sie 2007, 20:40

przez underworld15 11 mar 2008, 18:07
Witam,
ja biorę lerivon 2 m-ce i oczywiście przytyłam, choć wcale dużo nie jem i nie mam zwiększonego apetytu. Czy waga wróci do normy jak przestanę zażywać? Ale nasennie działa - pół godzinki i jestem ululana.
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
11 mar 2008, 07:00

przez neina 27 mar 2008, 16:15
miaserin jest na początku okropny zwykle po pierwszej dawce czuję się tak struta i wszystko jest przerażające potem z musu bo ile można nie spać normalnie siłą się przekonuje i działa ale po pewnym czasie ok 5-6 tyg zaczynają się senne koszmary powaga mam takie sceny jak z filmów

miaserinu niewarto brać w większych dawkach o ironio będzie działał odwrotnie -wiem to stąd że kiedyś robiłam akurat nie z tym lekiem eksperymenty i rzeczywiście przy tym2 zwiększyliśmy dawkę a miaserin jak mi lekarz powiedział będzie działać w zmniejszonej dawce bardziej niż podwojonej....zresztą nie radzę robić eksperymentów z nasennymi bo może źle się skończyć podobnie z innymi lekami

na dziś znowu kiepsko ze snem budzę się kilka razy w nocy cyklicznie około 1 3 5 potem 2 godz snu i juz koniec chodzę zalękniona i zmęczona
...póki co uczę się żyć...
Offline
Posty
104
Dołączył(a)
04 cze 2007, 18:44
Lokalizacja
warszawa

przez 1507 27 mar 2008, 16:23
ja ciągle po mianserynie w snach wlaczyłem z potworami, co sie zawsze upociłem ech
1507
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Przeskocz do