MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy mianseryna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
70
62%

Nie
26
23%

Zaszkodziła
17
15%

 
Liczba głosów : 113

Avatar użytkownika
przez jaaa 22 wrz 2007, 21:02
cholera nie wiem czy to przez dlugie branie leku- podobno mozna go brac rok nawet- biore male dawki na bezsennosc -do10- 30 mg max ,ale w dzien czuje sie taka jakby to nie ja- bez emocjii zadnych hmm ,nawet wypadek ktory widzialam " nie zrobil na mnie wrazenia jakby zrobil kiedys" dziwne- zadowolna jestem z tego ze spie po nim - wybawienie moje ,ale to jak sie czuje to kwestia psychiki mojej tylko po przejsciach czy wynik brania leku? :roll:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1623
Dołączył(a)
22 sie 2007, 20:40

DEPREXOLET

Avatar użytkownika
przez Jovita 27 wrz 2007, 19:02
Biore ten lek od dosyc dawna , jest to lek na depresje ale lekarz przepisal mi go bo nie moglam spac w nocy i praktcznie biore polowke codziennie wieczorem , dodatkowo wzmaga apetyt bo jesc tez nie moglam , lekarz twierdzi ze nie uzaleznia , ja jednak biore go juz ze dwa miesiace i nie wiem co bedzie jak go odloze.. jesli ktos tez stosuje ten lek na sen lub na apetyt to niech napisze.
A gdy nastaną deszczowe dni , nauczę się przechodzić między kroplami
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
1577
Dołączył(a)
22 lip 2007, 20:57
Lokalizacja
Radom

przez Zapałka 06 paź 2007, 11:58
Ech, Lerivon, mój ty picusiu :D Trzeba przyznać, że skutki uboczne przychodzą rzeczywiście ekspresowo. Wzięłam ten lek wczoraj wieczorem i dziś musiałam się zwolnić z lekcji, bo chodziłam jak lunatyczka :-| Na właściwe działanie muszę jeszcze nieco poczekać ( dopiero pierwsza dawka ! ). Tak tak, nie ma to jak psychotropy...
Offline
Posty
4
Dołączył(a)
05 paź 2007, 17:00

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Avatar użytkownika
przez jaaa 11 paź 2007, 11:31
a na co bierzesz na depresje go czy sen? domyslam sie ze to pierwsze ...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1623
Dołączył(a)
22 sie 2007, 20:40

lerivon

przez kopciuszek 12 paź 2007, 17:21
Ostatnio pani dr psychiatra na prośbe o przepisaniu leku na sen, przepisała mi lerivon. Najpierw przez pierwsze 3 dni po pół tabletki.
Wieczorem wzięłam pół tabletki nad ranem obudziłam się i miałam bardzo niespokojne nogi, postanowiłam wstać i i iść do łazienki i w drodze do niej niestety ale omdlałam ojciec nie mógł mnie docudzić . Cały dzień spałam oczywiście już go nie brałam bo bardzo się po nim źle czułam.
Dzisiaj jest trzeci dzień jak go nie biorę i mam zawroty głowy szumy w głowie.
Offline
Posty
48
Dołączył(a)
06 mar 2007, 17:50
Lokalizacja
sosnowiec

przez Migdala 12 paź 2007, 21:57
Lerivon dostałam na pożegnanie ze szpitalem. Brałam go 2 tyg ale spać mi się tylko chciało, po tym czasie psychiatra zmienił mi go na neurol0,5sr i ze spaniem jest lepiej już nie chodzę jak neptek do tego zoloft 1,5 tab i napęd poprawiony ale pod kopułą bez zmian
Offline
Posty
26
Dołączył(a)
27 mar 2007, 15:36
Lokalizacja
Łódź

lerivon

przez kopciuszek 13 paź 2007, 10:31
Ja na razie nie biorę jak będę u lekarki to musze jej powiedzieć jak zadziałały na mnie niech przepisze mi na spanie coś innego ten lek widocznie nie jest dla mnie dobry.
Offline
Posty
48
Dołączył(a)
06 mar 2007, 17:50
Lokalizacja
sosnowiec

przez Zapałka 23 paź 2007, 17:25
Lerivon brałam na depresję, lęki i bezsennność. Obecnie zastąpiono mi go Pramolanem, bo od Lerivonu zaczął mi się psuć wzrok ( wszystko się zacierało ). Właściwie nic mi nie pomógł. Same skutki uboczne :? Nie polecam.

[ Dodano: Dzisiaj o godz. 5:29 pm ]
Choć z drugiej stony dany lek na każdego moze działać inaczej, na przykład nie miałam po nim zwiększonego apetytu ( na który narzeka wiekszość bioracych Lerivon ).
Offline
Posty
4
Dołączył(a)
05 paź 2007, 17:00

przez Goplaneczka 29 paź 2007, 16:53
kopciuszek-efekty uboczne są po kązdym antydepresancie-trzeba przeboleć. Inaczej żaden Ci nie podejdzie.

Ja Lerivonu nienawidzę. Wyciął mi z życia jeden miesiąc. Ale generalnie lekarze go lubią- usypia, uspokaja, przytłumia, zwiększa apetyt. Po prostu marzenie... A że dzieje się to kosztem naszej aktywności i psychomotoryki...
Goplaneczka
Offline

przez yeti 30 paź 2007, 01:49
witam wszystkich bioracych specyfik o nazwie Lerivon :lol: ja od jutro dołącze do Waszego grona, to już mój czwarty lek, chociaż po tym co przeczytałam o tyciu to mnie przeraziło, ale może nie będzie tak źle, jakby miał pomóc to warto spróbować... Pozdrawiam wszystkich gorąco:)
Offline
Posty
166
Dołączył(a)
05 kwi 2007, 21:57

przez Goplaneczka 30 paź 2007, 11:35
Nie nastawiaj się źle, Yeti. Nie każdy tyje. Mam znajomą która przy lerivonie wpadła w anoreksję ;)
Goplaneczka
Offline

Avatar użytkownika
przez jaaa 30 paź 2007, 15:05
ja nie przytylam wcale ale sie zmienilam ,jakby emocje uciekly wszystkie
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1623
Dołączył(a)
22 sie 2007, 20:40

przez yeti 30 paź 2007, 21:19
Goplaneczka napisał(a):Nie nastawiaj się źle, Yeti. Nie każdy tyje. Mam znajomą która przy lerivonie wpadła w anoreksję ;)


Dzięki Goplneczko:* staram się myśleć pozytywnie ale już przytyłam po jednym leku i dlatego ten temat mnie troszke stresuje... Pozdrawiam Was:)

[ Dodano: Dzisiaj o godz. 12:24 am ]
jednak zdecydowałam się nie brać tego narazie, nie byłoby najlepiej dla mojego samopoczucia gdybym przypadkiem przytyła i po tym leku... Pozatym strasznie ospała i zawieszona po tym byłam, może to na początku tylko, ale porozmawiam o tym jeszcze z lekarzem...
Offline
Posty
166
Dołączył(a)
05 kwi 2007, 21:57

przez Goplaneczka 02 lis 2007, 18:06
Ta ospałość to nawet przez miesiąc się utrzymuje.
W każdym razie-masz prawo decydować ;)
Goplaneczka
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider] i 8 gości

Przeskocz do