FLUOKSETYNA(Andepin,Bioxetin,Deprexetin,Salipax,Seronil)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy fluoksetyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
119
60%

Nie
49
25%

Zaszkodziła
29
15%

 
Liczba głosów : 197

SERONIL (Fluoksetyna-Bioxetin,Andepis,Deprexetin)

Avatar użytkownika
przez Kalebx3 21 wrz 2011, 19:07
Lula ,choć znam wielu ludzi ,którzy brali-leczyli się fluo. to nigdy nie słyszałem o takim działaniu niepożądanym,jak szumek w uszach.Być może jesteś pierwsza, ale osobiście wątpię w to ,jednak nie wykluczam.Każdy z nas jest inny pod względem psychofizycznym i każdy może mieć inaczej.Może być(teraz spekuluję) też tak ,że ów szum w uszach powstał u Ciebie w kilku pośrednich reakcjach chemicznych ,a które wywołał seronil jako pierwotna przyczyna.Nie wiem ,i wątpię czy lekarz odgadłby co jest przyczyną.Aby to wyjaśnić trzeba by było wykonać jakieś specjalistyczne badania.A może to błędnik?,może zbyt wysokie ciśnienie?,a może zupełnie co innego?.Jest tylko pytanie ,czy bardzo to Ci przeszkadza funkcjonować w życiu,czy jest to aż tak uciążliwe ,że rozprasza i mocno denerwuje?Bo jeśli nie, to szkoda się tym zaprzątać,pewnie niedługo minie, a jak nie i będzie się zwiększać, to musisz jednak wybrać się w końcu do lekarza,jak zdrowie się poprawi .Pozdrawiam.
>>> Jesteśmy żebrakami żyjącymi na koszt Boga >>>
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9027
Dołączył(a)
26 cze 2011, 00:09
Lokalizacja
człowiek śmiertelny i grzeszny

SERONIL (Fluoksetyna-Bioxetin,Andepis,Deprexetin)

przez Michuj 22 wrz 2011, 14:16
Najpierw trzeba by było odczekać do około 8 tygodni, żeby wiedzieć czy lek działa czy nie. Później ewentualnie zmniejszyć dawkę lub odstawić na parę dni i obserwować, czy to przez fluo. Jeśli lek będzie dobrze na Ciebie działać, to już tylko pozostaje zadać sobie pytanie. Co gorsze: powrót do stanu sprzed leczenia, czy branie fluo z tym ''gratisem''...
Michuj
Offline

SERONIL (Fluoksetyna-Bioxetin,Andepis,Deprexetin)

przez lula221 22 wrz 2011, 18:52
Wczoraj czułam się rewelacyjnie,szumek prawie nie był słyszalny...dzisiaj pogorszenie samopoczucia i szumek powrócił.Zobaczymy ,co będzie dalej .Pozdrawiam.
Offline
Posty
86
Dołączył(a)
04 sie 2011, 11:14
Lokalizacja
Gdańsk

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

SERONIL (Fluoksetyna-Bioxetin,Andepis,Deprexetin)

przez Michuj 22 wrz 2011, 22:25
Już tyle wytrzymałaś do wytrwaj.
Michuj
Offline

SERONIL (Fluoksetyna-Bioxetin,Andepis,Deprexetin)

przez lula221 23 wrz 2011, 12:40
Wytrwam Michuj.Dziaj jest calkiem niezle,czuje sie ok i szumek duzo mniejszy...ale wiadomo,ze to lepsze samopoczucie przychdzi falami. Jutro ostatni dzien 12,5mg i wchodze na 15 mg.Pozdrawiam.

-- 01 paź 2011, 10:29 --

Lekarz przepisał mi do Seronilu-20mg- Spamilan.czy ktos brał taka kombinację?Jak się po tym czuliście?

-- 07 lis 2011, 10:36 --

Biorę seronil,20mg.Na poczatku czułam si lepiej ale teraz znów fatalnie.Mama stany lękowe,czuje odrealnienie.Lekarz kazał zwiększyc do 30mg.Czy to pomoze?Poradzcie,bo ja juz nie mam siły.
Offline
Posty
86
Dołączył(a)
04 sie 2011, 11:14
Lokalizacja
Gdańsk

FLUOKSETYNA (Seronil,Bioxetin,Deprexetin,Andepin)

przez Susannah 01 paź 2011, 22:17
ja nie wiem, może powinnam? Bo mam depresyjne myśli jestem w rozsypce kompletnej
wiem,że nigdy nic nie osiągnę w życiu
opisuję to w swoim temacie ale nikt nie czyta :why:
Offline
Posty
66
Dołączył(a)
13 sie 2009, 21:17

FLUOKSETYNA (Seronil,Bioxetin,Deprexetin,Andepin)

przez brunetka 03 paź 2011, 12:21
oj tam nie łam się :) ja ci odpowiem :)




zaczęłam brać jeszcze raz fluo zobaczymy może teraz będę lepiej wyglądać a nie jak nastolatka z pryszczami :)
Offline
Posty
18
Dołączył(a)
23 sie 2011, 22:24

FLUOKSETYNA (Seronil,Bioxetin,Deprexetin,Andepin)

przez Susannah 03 paź 2011, 16:33
no ja chyba wezmę- zrealizowałam receptę. Skłonił mnie dziś straszny dół, od rana przepłakałam kilka godzin :(
Offline
Posty
66
Dołączył(a)
13 sie 2009, 21:17

FLUOKSETYNA (Seronil,Bioxetin,Deprexetin,Andepin)

przez Tora 04 paź 2011, 17:54
Hejka nie przejmujcie się ja mam to samo!!!!
Jak wprowadzam nowy lek to mam prawie wszystkie skutki uboczne i wtedy wspomagam się na bardzo krótko diazepinem (lorafen, afobam itd.maksymalnie miesiąc bo dłużej może spowodować uzależnienie) po miesiącu jak lek nie zadziała to idę do psycho i mówię,że nie idę na ten lek bo bardzo źle się czuję i dostaje następny.
Fluoksetyna bardzo dobrze na mnie działała, oczywiście oprócz początkowych skutków ubocznych. Z tego leku można przejść bez żadnych problemów na paroxetin, który zażywałam bardzo długo a potem spokojnie odstawiłam nawet nie było skutków ubocznych.
Zawsze żądajcie od psycha dodatkowego leku na czas skutków ubocznych może to być nie beznzodiazepin tylko spamilan,doxepin czy inny. Jednak diazepiny są najlepsze na lęki. Głowa do góry wszystko będzie OK!!.
Offline
Posty
19
Dołączył(a)
04 paź 2011, 08:45

FLUOKSETYNA (Seronil,Bioxetin,Deprexetin,Andepin)

przez cu.Kinia 06 paź 2011, 10:46
Ja od wczoraj biorę fluo i jest masakra... Pierwsza noc, nie mogłam spać, czułam się, jakby ktoś mnie obuchem strzelił w głowę... Teraz jest mi niedobrze, ale na szczęście mogę jeść.
Offline
Posty
25
Dołączył(a)
18 maja 2011, 14:17

FLUOKSETYNA (Seronil,Bioxetin,Deprexetin,Andepin)

przez Susannah 06 paź 2011, 12:55
ja biorę 4 dzień, w nocy spałam ale rano za szybko się budzę. Ogólnie nie zauważyłam aż tak fatalnych skutków ubocznych ale miałam mdłości nad ranem, może to związane z tym lekiem. I trochę niepokój w sobie.
Natomiast poprawy nastroju brak, niwelowanie lęków też nie działa, tyle tylko że nie mam ataków płaczu jak dawniej. Nie mam też bodźców do działania/jakiegoś napędu do działania. Ale wiadomo, dopiero pierwszy tydzień.

-- 06 paź 2011, 12:55 --

ja biorę 4 dzień, w nocy spałam ale rano za szybko się budzę. Ogólnie nie zauważyłam aż tak fatalnych skutków ubocznych ale miałam mdłości nad ranem, może to związane z tym lekiem. I trochę niepokój w sobie.
Natomiast poprawy nastroju brak, niwelowanie lęków też nie działa, tyle tylko że nie mam ataków płaczu jak dawniej. Nie mam też bodźców do działania/jakiegoś napędu do działania. Ale wiadomo, dopiero pierwszy tydzień.
Offline
Posty
66
Dołączył(a)
13 sie 2009, 21:17

FLUOKSETYNA (Seronil,Bioxetin,Deprexetin,Andepin)

przez Tora 06 paź 2011, 20:59
cu.Kinia napisał(a):Ja od wczoraj biorę fluo i jest masakra... Pierwsza noc, nie mogłam spać, czułam się, jakby ktoś mnie obuchem strzelił w głowę... Teraz jest mi niedobrze, ale na szczęście mogę jeść.

Zawsze na początku tak jest, głowa jak napompowana,lęki i przede wszystkim mdłości. Powinno to przejść do 2 tygodni, a może nawet do tygodnia. Trzeba sobie powtarzać,że to są tylko skutki uboczne i tak ma być. Dasz radę i to przetrzymasz,a potem będzie super!!!
Offline
Posty
19
Dołączył(a)
04 paź 2011, 08:45

FLUOKSETYNA (Seronil,Bioxetin,Deprexetin,Andepin)

przez Susannah 06 paź 2011, 21:05
a jak nie mam głowy jak napompowanej,to nie działa na mnie?
Offline
Posty
66
Dołączył(a)
13 sie 2009, 21:17

FLUOKSETYNA (Seronil,Bioxetin,Deprexetin,Andepin)

przez Tora 06 paź 2011, 21:06
Susannah napisał(a):ja biorę 4 dzień, w nocy spałam ale rano za szybko się budzę. Ogólnie nie zauważyłam aż tak fatalnych skutków ubocznych ale miałam mdłości nad ranem, może to związane z tym lekiem. I trochę niepokój w sobie.
Natomiast poprawy nastroju brak, niwelowanie lęków też nie działa, tyle tylko że nie mam ataków płaczu jak dawniej. Nie mam też bodźców do działania/jakiegoś napędu do działania. Ale wiadomo, dopiero pierwszy tydzień.

-- 06 paź 2011, 12:55 --

ja biorę 4 dzień, w nocy spałam ale rano za szybko się budzę. Ogólnie nie zauważyłam aż tak fatalnych skutków ubocznych ale miałam mdłości nad ranem, może to związane z tym lekiem. I trochę niepokój w sobie.
Natomiast poprawy nastroju brak, niwelowanie lęków też nie działa, tyle tylko że nie mam ataków płaczu jak dawniej. Nie mam też bodźców do działania/jakiegoś napędu do działania. Ale wiadomo, dopiero pierwszy tydzień.

To super,że masz tak mało skutków ubocznych czyli za parę dni nie będzie Ok!!! Tak trzymać. Ja jak zażywałam flox to miałam mdłości przez 12 dni,aż musiałam wysiadać z autobusu. Jednak zawsze tłumaczyłam sobie"tak ma być" i odrazu poprawiało mi się samopoczucie. Tak trzymaj!!!

-- 06 paź 2011, 21:12 --

Susannah napisał(a):a jak nie mam głowy jak napompowanej,to nie działa na mnie?

Działa,działa !!! To bardzo dobrze że nie masz wszystkich skutków ubocznych tym szybciej przejdziesz okres gdy organizm się nasyci fluoksetyną. Taka jest zasada działania leków,że skutki uboczne występują w początkowym okresie zażywania. Będzie wszystko dobrze!!!
Offline
Posty
19
Dołączył(a)
04 paź 2011, 08:45

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Przeskocz do