ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy escitalopram pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
156
58%

Nie
75
28%

Zaszkodził
36
13%

 
Liczba głosów : 267

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez elmopl79 06 gru 2013, 23:17
To by tlumaczylo wszystko...A z kad wiemy,ze naprawdę brakuje mam serotoniny..
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez elfrid 07 gru 2013, 09:10
elmopl79 napisał(a):To by tlumaczylo wszystko...A z kad wiemy,ze naprawdę brakuje mam serotoniny..


To spróbuj brać leki typu valdoxan, które nie mają wpływu serotonionego. Zobaczymy jak wtedy będziesz się czuł.
pregabalina, wenlafaksyna
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2671
Dołączył(a)
09 maja 2009, 12:28

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez elmopl79 07 gru 2013, 10:33
Tylko,ze ja juz kiedyś bralam seroxat i nie mialam takich jazd jak po tym deprinalu...lekarz nie chce zmienić mi leku,bo twierdzi,ze to jest moje nastawienie i dlatego tak sie czuje.Ale ha widzę kolosalna roznice miedzy poliwka tabletki,a ta cwiartka na której jestem obecnie.Mam leki,ale umiem nad nimi zapanować.I co najwazniejsze nie mam tego odrealnienia.
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez pika30 07 gru 2013, 10:40
ja dziś idę odebrać w aptecę eliceę, mam przez dwa dni brać 1/4 tabletki, później 1/2, a po czterech dniach po całej, już się boję skutków ubocznych, czy w razie czego można połączyć to z afobamem?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
357
Dołączył(a)
07 lis 2013, 23:26

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez elmopl79 07 gru 2013, 12:26
pika30 napisał(a):pika30
Jak najbardziej mozna,a nawet trzeba wspomóc sie afobamem,jeśli tylko nasila sie stany lękowe.Strasznie szybko musisz wchodzic na cala tabletkę.

-- 07 gru 2013, 11:30 --

Katarzynka40 Co u Ciebie?Jak samopoczucie,poprawili sie cos?
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez pika30 07 gru 2013, 13:25
wykupiłam, mega się boję łyknąć, nie wiem czy dam radę :(
Avatar użytkownika
Offline
Posty
357
Dołączył(a)
07 lis 2013, 23:26

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez elmopl79 07 gru 2013, 14:55
pika30 napisał(a):wykupiłam, mega się boję łyknąć, nie wiem czy dam radę :(
smialo1/4tableteczki mozesz wziasc.Razem z afobamem(jak sie boisz lekow,to mozesz pól afobamu wziasc nie caly)Dasz rade :zzz: A co sie zadzialalo,ze zdecydowalas sie na leczenie farmakologiczne?
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez jetodik 07 gru 2013, 15:20
pytanie do escitalopramowców z dłuższym stażem, czy ten brak motywacji i obojętność, przeszły z czasem czy tak już zostało?
http://www.poomoc.pl/beta.php - na jednej stronie wszystkie kółeczka do klikania (pajacyk, pusta miska itd.)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8163
Dołączył(a)
27 sie 2013, 21:06

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez pika30 07 gru 2013, 16:07
elmopl79 ja już wcześniej leczyłam się na nerwicę lękową i depresję, miałam kiedyś seroxat i zoloft, teraz jestem po 1,5 rocznej przerwie od leków, bo byłam w ciąży i urodziłam, no a teraz dostałam natręctw myślowych i lęków, dostałam elicea ale boję się wziąć, siedzę i się modlę na lekami :D
Avatar użytkownika
Offline
Posty
357
Dołączył(a)
07 lis 2013, 23:26

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Katarzynka40 07 gru 2013, 17:28
Witajcie Kochani,
Nie odzywałam sie, bo niestety Ksawery odciął mnie na DOBĘ!! od prądu...:( i internetu...
Jak się czuję?
Dzisiaj 11 dzień zajadania esci - wczoraj wzięlam dawkę 7,5 mg dzisiaj 10 mg...
Wczoraj rano czułam się paskudnie - leki jakby minęły, ale za to czuję się jakbym popadła w depresję. Znużenie, totalna obojetnośc, też odrealnienie, czuję się jak nie ja, jakby połowa mózgu mi nie funkcjonowała... nagle po południu momentalnie zmiana o 180 stopni - prześwit NORMALNOŚCI! poczułam się lekko, radośnie, szczęsliwie, beztrosko! tak jakby mi ktoś 30 kg stresu zabrał ode mnie, poczuła napływ chęci, zapału itp. juz planowałam gdzie dzisiaj pojadę...
Niestety tak było do wieczora. Dzisiaj rano obudziłam sie i znowu to samo co wczoraj, zamroczona, oszołomiona, w środku wszystko mi się trzęsie, co chwile coś wywpracam, przewracam, kube mi wypadł z rąki, tez odrealnienie:( teraz po południu troszkę to zamroczenie i sennośc przeszła, ale wczoraj po południu było zdeydownaie lepiej!
Czy to wczoraj, to dobre samopoczucie to przebłysk działania leku?
Kurczę, naprawę efectin zadziałał u mnie o wiele szybciej.
A teraz boję się, że esci wyleczy mnie z lęków, ale nabawię sie przez niego jakiś depresyjncyh skłonności, cobojetnienia, nicości, tumiwisizmu...denerwuję się tym bardziej, że świeta za pasem, a moje samopoczucie byle jakie:(
W pracy mam tyle rzeczu do zrobienia a ja jak zombie:(
Escitalopram 10 mg - 8 tygodni...
Offline
Posty
639
Dołączył(a)
28 lis 2013, 13:58
Lokalizacja
Poznań

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez jetodik 07 gru 2013, 17:35
no właśnie ten tumiwisizm, też się mi to nie odpowiada, bo skoro wszystko obojętne, to nic nie ma sensu i życie takie lelum polelum się robi :bezradny:
http://www.poomoc.pl/beta.php - na jednej stronie wszystkie kółeczka do klikania (pajacyk, pusta miska itd.)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8163
Dołączył(a)
27 sie 2013, 21:06

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez czarnydiabeł 07 gru 2013, 17:39
jetodik napisał(a):no właśnie ten tumiwisizm, też się mi to nie odpowiada, bo skoro wszystko obojętne, to nic nie ma sensu i życie takie lelum polelum się robi :bezradny:

Ja ten tumiwisizm też miałem ale mi przeszło :-). Ogólnie widzę że u mnie te uboki są bardzo słabe choć jak się zastanowić dobrze to kilka objawów było ale mało nasilonych.
czarnydiabeł
Offline

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Katarzynka40 07 gru 2013, 17:39
jetodik,
No jak mam wrażenie, że lęki przeszły, ale nabawiłam się depresji, której przed ESCI NIE MIAŁAM!!!!!
jestem do niczego:(
jak ten lek ludziom pomaga na depresję, jak ja czuję, że mam po nim depresję???
Poczekam jeszcze kilka dni, jak nic lepiej nie bedzie dzwonie, że chcę efectin!!!
Escitalopram 10 mg - 8 tygodni...
Offline
Posty
639
Dołączył(a)
28 lis 2013, 13:58
Lokalizacja
Poznań

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez czarnydiabeł 07 gru 2013, 17:44
Katarzynka40 napisał(a):Poczekam jeszcze kilka dni, jak nic lepiej nie bedzie dzwonie, że chcę efectin!!!

Wg mnie powinnaś pociągnąć do miesiąca, ewidentnie reagujesz na lek, na razie skutki uboczne przeważają ale masz przebłyski, może nie warto tak szybko rezygować? Szkoda tego co już odcierpiałaś, wytrzymaj jeszcze ze dwa trzy tygodnie i wtedy jak się nie poprawi to raczej chyba lek nie dla Ciebie ale nie będziesz sobie zarzucać ze nie wiadomo co by było gdyby ...
czarnydiabeł
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider] i 10 gości

Przeskocz do