ARYPIPRAZOL (Abilify)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy arypiprazol pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
32
50%

Nie
12
19%

Zaszkodził
20
31%

 
Liczba głosów : 64

ARYPIPRAZOL (Abilify)

Avatar użytkownika
przez norma_baker 28 wrz 2012, 11:10
a dostałaś Abilifaja na eRkę?
ChAD + EPI

arypiprazol30, piracetam1200, lewetiracetam2000, etosuksymid1500, kwetiapina200
Avatar użytkownika
Offline
Posty
748
Dołączył(a)
13 paź 2011, 17:14
Lokalizacja
szczecin

ARYPIPRAZOL (Abilify)

Avatar użytkownika
przez Guzik 28 wrz 2012, 12:19
Nie dostałam recepty. Mam przyjść w czwartek, lekarz powiedział, że postara się załatwić to Abilify abym mogła spróbować. Ale do lekarza prowadzącego idę w poniedziałek, zobaczę co powie.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1643
Dołączył(a)
14 wrz 2010, 16:56
Lokalizacja
Trójmiasto

ARYPIPRAZOL (Abilify)

przez madlen92 28 wrz 2012, 18:06
Brałam swego czasu abilify, pierwszy dzień masakra, spałam cały dzień, ten lek zwalił mnie dosłownie z nóg. Drugi dzień podobnie, ale ciut lepiej. Dopiero od trzeciego dnia wszystko wróciło do normy. Brałam 7,5mg, miał na celu mnie zaktywizować. Apetyt miałam normalny, nie przytyłam, anie nie schudłam, ogólnie lek w porządku.
madlen92
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

ARYPIPRAZOL (Abilify)

Avatar użytkownika
przez Guzik 28 wrz 2012, 18:15
madlen92 A zaktywizował Ciebie?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1643
Dołączył(a)
14 wrz 2010, 16:56
Lokalizacja
Trójmiasto

ARYPIPRAZOL (Abilify)

przez madlen92 28 wrz 2012, 18:26
Na początku trochę aktywizował, ale po niecałych 3 miesiącach nic mi już nie dawał z tego co pamiętam. Później doszło u mnie do czegoś w stylu depresji i mi lekarz zmienił lek.
madlen92
Offline

ARYPIPRAZOL (Abilify)

przez betii 09 paź 2012, 15:53
Napisałam w tym watku pod koniec listopada 2011r. głownie opisałam ze od dnia kiedy zaczęłam brać abilifyy zaczęłam się bardzo pocić, mocne zlewne poty... odstawiono mi po kilku mies. ten lek jednak poty nie minęły. Zaczęły się w dniu brania Abilify i trwają po dzien dzisiejszy. Tego nie da się wytrzymać.
czy Abilify mógł coś uszkodzic jakieś nerwy , gruczoły?
Lekarze nie potrafią mi odp.na pytanie.
Offline
Posty
265
Dołączył(a)
01 maja 2010, 17:38

ARYPIPRAZOL (Abilify)

przez Rafka 25 paź 2012, 16:21
oj ja po abilify nie mam żadnych potów
Rafka
Offline

ARYPIPRAZOL (Abilify)

przez betii 25 paź 2012, 20:06
zazdroszcze, ja strasznie sie czułam jak go wzielam..a poty mam do dzis. dzisiaj nawet odwiedziłam panią dermatolog- mowie ze od roku to mam, a co mi odrzekła-moze taka ma uroda. to straszne
Offline
Posty
265
Dołączył(a)
01 maja 2010, 17:38

ARYPIPRAZOL (Abilify)

przez Rafka 08 lis 2012, 19:27
już 3 miesiące na abilify
Rafka
Offline

ARYPIPRAZOL (Abilify)

Avatar użytkownika
przez Guzik 08 lis 2012, 20:28
Jutro biorę pierwszą tabletkę. Mam nadzieję, że będzie dobrze!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1643
Dołączył(a)
14 wrz 2010, 16:56
Lokalizacja
Trójmiasto

ARYPIPRAZOL (Abilify)

Avatar użytkownika
przez norma_baker 09 lis 2012, 16:36
On, guzior i jak? Zdawania relejszons!
ChAD + EPI

arypiprazol30, piracetam1200, lewetiracetam2000, etosuksymid1500, kwetiapina200
Avatar użytkownika
Offline
Posty
748
Dołączył(a)
13 paź 2011, 17:14
Lokalizacja
szczecin

ARYPIPRAZOL (Abilify)

Avatar użytkownika
przez Guzik 09 lis 2012, 19:15
Cały dzień okropnie boli mnie głowa i jestem jakaś osłabiona. Nie przejmuję się zbytnio bo odstawiłam jeden lek, zaczęłam nowy, to jakoś da się zrozumieć. Mam nadzieję że minie.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1643
Dołączył(a)
14 wrz 2010, 16:56
Lokalizacja
Trójmiasto

ARYPIPRAZOL (Abilify)

przez Rafka 10 lis 2012, 19:41
mnie głowa nie bolała, ale jeśli chodzi o uboki to zmęczenie. To jest dość dziwny lek a raczej tak na mnie działa. Np. jak siedzę to coś muszę robić. Jak wstaję i idę gdzieś to zaś czuję się zmęczona. abilify jest tez na Chad więc podejrzewam że jak idę gdzieś czyli jestem aktywna to mnie hamuje.
Rafka
Offline

ARYPIPRAZOL (Abilify)

Avatar użytkownika
przez Guzik 11 lis 2012, 20:22
3 dzień - ciągle boli mnie głowa i wciąż jestem osłabiona. Bardzo ciężko jest się mi rano obudzić, jestem nieprzytomna, powieki okropnie ciężkie. Nie wiem czy to na brak fluanxolu mój organizm tak reaguje, czy abilify tak działa.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1643
Dołączył(a)
14 wrz 2010, 16:56
Lokalizacja
Trójmiasto

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 35 gości

Przeskocz do