Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Subforum poświęcone nerwicy lękowej.

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez natuf 21 lip 2014, 19:20
Mili - jak wpisałaś w google zakrzepica, to przypadkiem zajrzałaś w grafikę i zobaczyłaś jak noga wtedy wygląda?
Obrazek
Offline
Posty
98
Dołączył(a)
10 kwi 2014, 18:15

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez Mili89 21 lip 2014, 19:34
ogladalam ale w wiekszosci te opuchniete nogi widzialam, ale oczywiscie przeczytalam... ze nie zawsze tak jest :why:
mam dwa siniaki na nodze z przodu jeden z tylu drugi. i zaczynam sobie wkrecac ze ten siniak z tylu to wlasnie jakas zyla ;/ .. naczynka popekane mam juz xx lat...
dzisiaj juz mniej mnie boli noga, wczoraj bolal mnie jakby miesien i jak go dotykalam tez :roll: nie chce robic z siebie wiekszej wariatki niz jestem wiec nie wiem czy jechac na pogotowie zeby zrobili mi jakies badania czy nie :?: wczoraj jak wpisalam to w googlach to trzeslam sie az do 5 rano i balam sie przerazliwie...
www.silveris.pl polecam i zapraszam <3
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1647
Dołączył(a)
16 lip 2014, 00:47

Hipochondria - wymyślenie sobie SM (stwardnienia rozsianego)

przez qwertynka 21 lip 2014, 20:13
póki co się nie wybieram, bo logicznie domyślam się, że to moje kolejne urojenia. Bardziej stawiam na relaks, wzięłam urlop i wyjeżdżam odpocząć nad morze poza tym co drugi dzień biegam żeby trochę się rozluźnić i czymś zająć. Mam nadzieję, że przejdzie. Tak jak wcześniejsze "wrzody" i "tętniak aorty brzusznej".
Offline
Posty
5
Dołączył(a)
21 lip 2014, 18:45

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez qwertynka 21 lip 2014, 20:17
ja też się zastanawiałam nad zakrzepicą. Wiem, że mam genetycznie po babci tzw. "zimne nogi" naczynka też i żyły na wierzchu (płytko ułożony układ krwionośny + cienka skóra)... No ale teraz dodatkowo stwierdziłam, że to pewnie stwardnienie rozsiane. Na szczęście moja przyjaciółka też sobie tak wmawia i razem zawsze się uspokajamy. Zastanawiam się ciągle jaką kolejną chorobę będę "miała".

Aha i siniaki też mi się robią baaardzo często. Ustal czy też nie masz tego co ja z tym układem krwionośnym może taka Twoja uroda!
Offline
Posty
5
Dołączył(a)
21 lip 2014, 18:45

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez księżniczka 21 lip 2014, 21:24
a ja odebrałam dzisiaj moje rtg kregosłupa , ocinka S-L i C.... pozdrawiam... akzdy krąg spiżdzony, skolioza naddupą, wszystie przestrzenie miedzykregwe zawęzone.... dyskopatia w PIP......... ciekawe kiedy czeka mnie niedowład....
Smutno mi chyba trochę....
Obrazek
Push me and then just touch me... Till I can get my... satisfaction!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
853
Dołączył(a)
13 gru 2013, 11:40

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez evvelinka 22 lip 2014, 11:09
Mili89 napisał(a):ogladalam ale w wiekszosci te opuchniete nogi widzialam, ale oczywiscie przeczytalam... ze nie zawsze tak jest :why:
mam dwa siniaki na nodze z przodu jeden z tylu drugi. i zaczynam sobie wkrecac ze ten siniak z tylu to wlasnie jakas zyla ;/ .. naczynka popekane mam juz xx lat...
dzisiaj juz mniej mnie boli noga, wczoraj bolal mnie jakby miesien i jak go dotykalam tez :roll: nie chce robic z siebie wiekszej wariatki niz jestem wiec nie wiem czy jechac na pogotowie zeby zrobili mi jakies badania czy nie :?: wczoraj jak wpisalam to w googlach to trzeslam sie az do 5 rano i balam sie przerazliwie...


to witam w klubie. ja od dwóch dni mam schizy, że siniak z niczego na nodze z tyłu to zakrzepica.. i tak mnie jakoś dziwnie ciśnie noga w tym miejscu. byłam wczoraj u endo i pani powiedziała, że u mnie to może być od wysokiego estrogenu i testosteronu.. wtedy robi się pajączek na pajączku. a estro mam ooooogromny z powodu endo. idź na dopplery to się uspokoisz trochę. chociaż ja miałam już 2 razy i mimo, że nogi wyglądają masakrycznie ponoć nic mi nie jest :/


acha słuchajcie.. miałam właśnie wychodzić na badanie kki w instytucie reumatologii, ale coś mnie podkusiło żeby zadzwonić. powiedzieli, że już nie wykonują kki!!! i nie wiem co teraz.. mają tylko elisę i wb.. nie wiem co robić, hełp!

-- 22 lip 2014, 11:13 --

księżniczka napisał(a):a ja odebrałam dzisiaj moje rtg kregosłupa , ocinka S-L i C.... pozdrawiam... akzdy krąg spiżdzony, skolioza naddupą, wszystie przestrzenie miedzykregwe zawęzone.... dyskopatia w PIP......... ciekawe kiedy czeka mnie niedowład....
Smutno mi chyba trochę....


nie martw się. słyszałam, że nie ma człowieka ze zdrowym kręgosłupem, każdy coś ma. ja też mam delikatną dyskopatię w szyjnym, jakieś naczyniaki trzonów niektórych kręgów, a do tego te jamy w rdzeniu kręgowym :/ cóż.. trzeba ćwiczyć.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
401
Dołączył(a)
31 lip 2013, 12:55
Lokalizacja
WWA

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez Mili89 22 lip 2014, 14:42
nie wytrzymalam i poszlam wczoraj na pogotowie- pewnie mysla ze jestem wariatka... ale zrobili badanie krwi na te d-dimery i wszystko ok...i wiecie co ? noga nie boli.... ponoc cos z miesniem mi sie stalo... mierzyli mi obwody lydek tez bylo ok. a dzis peka mi glowa przez to ze w szpitalu bylam od 21 do 3 w nocy;/ i prawie nie spalam...do tego zszedl ze mnie caly ten stres... :roll: :roll: chyba jednak musze zaczac brac jakies leki, bo z moja glowka (psychicznie) nie jest dobrze...
www.silveris.pl polecam i zapraszam <3
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1647
Dołączył(a)
16 lip 2014, 00:47

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez natuf 22 lip 2014, 16:00
A nie mówiłam Mili? Wiedziałam, że będzie wszystko dobrze. Następnym razem nie dawaj się podstępnej nerwicy i sio tym razem DO DOBREGO LEKARZA - psychiatry :)
Offline
Posty
98
Dołączył(a)
10 kwi 2014, 18:15

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez Mili89 23 lip 2014, 00:09
az mi jest glupio :roll: teraz to sie z tego smieje, ale wtedy naprawde umieralam ze strachu... :?
cale dwie noce prawie nie spalam...dzisiaj dopiero po drugiej kawie przestala bolec mnie glowa...a tez juz lapalam nastepne paranoje...
trzeba pojsc do psychiatry, z tym ze w Anglii to rodzinny daje leki na nerwice, nie kieruja do psychiatry tylko do psychologa, bo psychiatra tu jest od ciezszych zaburzen... ciekawe czy kiedys wogole uda mi sie to przezwyciezyc.
powiem Wam, ze w ciazy wogole nie mialam atakow paniku, leku - nic sobie nie wmawialam - zupelnie!! 9 miesiecy istny raj :)
trafilam w 8 miesiacu ciazy do szpitala, bo myslalam, ze rodze, a okazalo sie, ze mialam zapalenie nerki.... ale tez wogole nie panikowalam...
moje mysli byly skupione na nowym etapie zycia i na tej Malej Isotce w srodku :)
no ale po porodzie kiedy przyleciala moja Mama- dostala 1 raz w zyciu ataku kamicy nerkowej- nigdy nie widzialam, zeby moja Mame cos tak bolalo- trafila do szpitala, dostala morfine- ja sie tak przerazliwie balam, ze wszystko wrocilo i juz na nastepny dzien mnie tez bolal brzuch :/
www.silveris.pl polecam i zapraszam <3
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1647
Dołączył(a)
16 lip 2014, 00:47

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez braksił22 23 lip 2014, 18:21
Cześć.
Wczoraj do mnie dzwonili, że gastroskopię przekładają z poniedziałku na dzisiaj. Poszedłem więc rano na gastro z nadzieją, że wyjdzie coś lepiej niż poprzednio i jak zwykle się myliłem. Zbliznowaciałe wrzody tak zniekształciły odźwiernik i opuszkę dwunastnicy, że lekarz robiący gastroskopię musiał się rozpychać endoskopem. Dodatkowo nie można u mnie ocenić, czy jest wrzód, czy nie ma wrzody, bo po prostu opuszka jest tak zniekształcona i tak obrzęknięta, że no nie da rady.
Pobrano 2 wycinki do badania hispato i mam przyjść po odbiór za 3 tygodnie.

Wczoraj byłem na wizycie u psychiatry. Dość przyjemna babka, ale małomówna ;s Zdecydowałem się na psychoterapię grupową na oddziale dziennym. Chciała mnie już od poniedziałku na ten oddział skierować, ale no jeszcze chcę pojechać na wczasy, więc od 18 sierpnia zaczynam.
Dodatkowo przepisała jakiś antydepresant (40zł za 28 tabletek - patologia jakaś -_-) i doraźnie Zomiren.

Pozdrawiam :)
Tak jak Ty w tej chwili, kminisz nad swoim losem. Boisz się walczyć ze mną swoim wewnętrznym głosem. Padasz pod ciosem, paranoje Tobie niose, jak śmierć mam kosę w Twojej głowie sobie chodzę.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
171
Dołączył(a)
30 kwi 2014, 19:04

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez Mili89 23 lip 2014, 18:48
Braksil22 - a po wycinkach beda mogli stwierdzic czy sa wrzody? bo ja na tym akurat sie wogole nie znam :oops:
cena lekow faktycznie z kosmosu, ale widzisz- juz zrobiles jakis krok w dobra strone :)
odprezysz sie na wczasach, wrocisz i bedziesz mogl walczyc ze swoimi lekami :)

a reszta osob? co sie dzieje? nikt nie pisze :(
www.silveris.pl polecam i zapraszam <3
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1647
Dołączył(a)
16 lip 2014, 00:47

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez braksił22 23 lip 2014, 19:02
Mili89 - nie ma możliwości sprawdzenia czy są wrzody po wycinkach. Z tego co wiem, to wycinki pobiera się, żeby określić czy nie ma zmian nowotworowych.
Co do antydepresantów, to jest jakiś zamiennik za 18 zł, więc jak się uda za taką cenę, to jeszcze nie będzie źle.
Tak jak Ty w tej chwili, kminisz nad swoim losem. Boisz się walczyć ze mną swoim wewnętrznym głosem. Padasz pod ciosem, paranoje Tobie niose, jak śmierć mam kosę w Twojej głowie sobie chodzę.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
171
Dołączył(a)
30 kwi 2014, 19:04

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez nervuska81 24 lip 2014, 20:57
hej :)
dawno mnie nie bylo, z powodu braku czasu.
poczytalam sobie co tam u was, a u mnie, czeka mnie chirurgiczne usuwanie ósemek i to natychmiast bo jest zle z moja szczeka i stawami skroniowo zuchwowymi i lekarka powiedziala mi ze ciezki zabieg u mnie bedzie z tymi zebami :( jestem przerazona.
jakby tego bylo malo, od wczoraj jakos stracilam węch, to jest hit ogolnie bo czepiaja sie mnie najdziwniejsze objawy. czy ktos tak mial z węchem? czuje zapachy tylko jak przyloze cos bardzo blisko nosa. fakt, niedawno bylam mega chora a katar mialam taki jak nigdy w zyciu, ale nie zwrocilam uwagi czy ten wech mi wrocil po chorobie czy tylko czesciowo. w kazdym razie teraz go nie mam prawie wcale, i juz schiza ze jednak raki jakies w twarzoczaszce mojej siedza :( i ze od tego juz wech nawet trace. no bo chora bylam 2 tyg temu to niemozliwe zeby az tak dlugo po katarze sie brak wechu utrzymywal chyba co? jak myslicie?

pozdrowionka dla wszystkich moich nerwuskow :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
123
Dołączył(a)
11 maja 2014, 10:49
Lokalizacja
Łódź

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez Mili89 25 lip 2014, 03:28
nervuska81 kochana wiem co przezywasz i odrazu mowie - SPOKOJNIE!!
ostatnio mialam identycznie- gigantyczny katar, pozniej 0 wechu nawet tran pilam duszkiem z butelki:D to bylo straszne, ale po 4 dniach wech zaczal wracac...
laryngolog powiedziala mi, ze niektore wirusy przeziebienia niszcza cos tam w nosku i dlatego czlowiek traci wech a jak wech to tez smak.. i trzeba poczekac pare dni na odbudowanie. kup sobie w aptece zel do nosa nawilzajacy do odbudowy tamtum protect jest swietny :) tylko troche drogi 25 zl i go stosuj i nie panikuj. tez mialam tak ostatnio pierwszy raz w zyciu i czula sie zagrozona ale wszystko wrocilo do normy :*
www.silveris.pl polecam i zapraszam <3
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1647
Dołączył(a)
16 lip 2014, 00:47

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

Przeskocz do