Chcesz się pozbyć nerwicy lękowej w parę tygodni?

Subforum poświęcone nerwicy lękowej.

Chcesz się pozbyć nerwicy lękowej w parę tygodni?

przez nerwa 31 lip 2013, 18:57
zmienny, jeszcze nie - dopiero w sobote jade do Polski i tam wszystko na mnie czeka, wiec od razu zaczne :)
Ale brat zaczal stosowac (ale on nie ma nerwicy), i z tego co mowil, to odczuł już, że ma wiecej energii i mniej mu się spać chce w ciagu dnia, mniej zmeczony jest itd.
"The greatest weapon against stress is our ability to choose one thought over another." ~William James
Offline
Posty
3827
Dołączył(a)
24 lut 2013, 16:06

Chcesz się pozbyć nerwicy lękowej w parę tygodni?

przez zmienny 31 lip 2013, 19:03
nerwa, no widzisz? to działa! u mnie też, a taka byłaś sceptyczna :)
zmienny
Offline

Chcesz się pozbyć nerwicy lękowej w parę tygodni?

przez nerwa 31 lip 2013, 20:03
no bylam, bylam ;) ale to dlatego, ze akurat na lęki to mi terapia bardzo dobrze pomogla swego czasu
Ale magnez tak czy siak czesto tez bralam (na kołatania itp.) - tylko nie wiedzialam, ze dawka ktora cos daje, powinna byc duzo wieksza :)
"The greatest weapon against stress is our ability to choose one thought over another." ~William James
Offline
Posty
3827
Dołączył(a)
24 lut 2013, 16:06

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Chcesz się pozbyć nerwicy lękowej w parę tygodni?

przez zmienny 31 lip 2013, 20:38
nerwa, a no tak, terapia też dobra może być :) suple swoją drogą, tylko trochę już wpadłem w natręctwo jakieś.

robie sobie szczegółowe plany tych supli, które wydają mi się takie niedoskonałe, jak się dowiaduje o jakimś nowym to już odczuwam niepokój, że natychmiast muszę go zapisać i wplanować, a może jakiś inny lepszy? - myślę sobie wtedy.

tyle rodzajów tych związków, tyle zależności i różnych konfiguracji, ehh :-|
zmienny
Offline

Chcesz się pozbyć nerwicy lękowej w parę tygodni?

przez tomakin 01 sie 2013, 00:51
Nie przejmuj się, też tak mam - jak o czymś przeczytam to muszę to mieć :D Ale czemu natręctwo, ludzie tak mają z setką rzeczy - znaczkami pocztowymi, nowymi modelami wędek, częściami do rowerów... powiedziałbym, że to raczej hobby niż natręctwo.

U mnie to w ogóle była ostra jazda z tymi suplami, mam tego w domu prawdziwe stosy - ale to z nieco innego powodu. Otóż razem z nerwicą zanikły mi naczynia włosowate. Zazwyczaj taki zanik towarzyszy chorobom typu zaawansowana marskość wątroby, poważne schorzenie tarczycy czy skrajna niewydolność nerek. U mnie pojawił się bez powodu, więc - co logiczne - zacząłem łączyć nerwicę z jego obecnością. Na dodatek takie coś bardzo utrudnia życie - człowiek jest cały czas otępiały (bo mózg jest gorzej ukrwiony), nie byłem w stanie szybko biegać (bo mięśnie nie dostają odpowiedniej ilości krwi) i takie tam. Ale jako że podobne zmiany pojawiają się również u osób z niedoborami, wymyśliłem że może mam niedobór jakiegoś "egzotycznego" składnika odżywczego. I zaczęło się przebieranie w suplementach i szukanie, co to może być... Byłem w o tyle dobrej sytuacji, że na bieżąco mogłem sobie badać efekty, niezależnie od efektu placebo - jeden z objawów to bardzo wysokie tętno przy nawet słabym wysiłku. Biegając z pulsometrem mogłem to bardzo fajnie kontrolować.

Koniec końców - okazało się, że po kwasach nukleinowych miałem bardzo silną poprawę, więc to chyba o nie chodziło. Konia z rzędem temu, kto znajdzie gdzieś w internecie informacje o potencjalnym niedoborze kwasów nukleinowych. Ba, w ogóle jakąkolwiek informację o tychże kwasach jako składniku pokarmowym.

Z ciekawostek, ma to związek z terapią z tego wątku. Jeden z tych kwasów (urydyna) jest potencjalną przyczyną nerwicy lękowej. Sporo osób ma dietę w której urydyny jest zbyt mało, a stosując omega 3 - przyswoi się tych omeg tylko tyle, na ile organizm będzie miał w zapasie urydyny i choliny.
Offline
Posty
737
Dołączył(a)
21 paź 2007, 18:49

Chcesz się pozbyć nerwicy lękowej w parę tygodni?

Avatar użytkownika
przez Majkel86 05 sie 2013, 21:39
Za badania wyjdzie mnie coś ponad 250zł i to bez ołowiu bo sam ołów 100zł! można to jedno odpuścić? Bo masakra trochę prawie 4stówy za kilka badań ;/

Już myślałem, że dzisiaj mi się uda zrobić te badania, w ciemno pojechałem z kubkiem sików ale babka mi kazała kupić glukoze w aptece i dopiero z tym przyjść. Chyba do tej krzywej cukrowej to jej potrzebne jest.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
384
Dołączył(a)
23 lis 2011, 13:47

Chcesz się pozbyć nerwicy lękowej w parę tygodni?

przez edytka1976 06 sie 2013, 07:29
nie wierze w to, ze nerwicy mozna sie pozbyc w kilka tygodni, czy tez wogöle.
zmagam sie juz 8 lat z tä chorobä, i nawet jak jest super dobrze, zawsze jest moim towarzyszem, i bedzie niestety.
wydaje mi sie ze tylko pozytywne nastawienie potrafi jä wyeliminowac, ale napewno nie uleczyc
Paroksetyna od sierpnia 2011 obecnie 15mg i perazin 12,5 mg doraźnie
25.09.16 odstawienie paroksetyny
27.09 16 10mg citalopram
01.10.16 20mg citalopram
Depresja mieszana.

"Przestań się zamartwiać-zacznij żyć "
Offline
Posty
236
Dołączył(a)
20 lip 2013, 01:25
Lokalizacja
niemcy

Chcesz się pozbyć nerwicy lękowej w parę tygodni?

Avatar użytkownika
przez Majkel86 06 sie 2013, 19:11
A nie zastanawiało Cię nigdy jak to jest, że są dni dobre gdzie człowiek prawie niczego się nie boi potrafi mieć wszystko w dupie, nie czuć napięcia z byle powodów i tych wszystkich objawów a potem nagle z dnia na dzień wszystko się zmienia i nawet siedząc w domu czuje się źle? Bo mnie to bardzo zastanawia i coraz mniej wierzę, że to wszystko jest przez nasze negatywne myślenie itd... to po prostu przychodzi samo bez żadnej konkretnej przyczyny i coś musi na to wpływać. Jak nie mam objawów to mogę wiele rzeczy i nie boję się iść do sklepu czy gdziekolwiek bo mam wszystko w dupie tylko problem w tym, że nie potrafię jeszcze tych dobrych stanów utrzymać na stałe, niestety one są ale równie szybko znikają i znów jestem w czarnej strefie.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
384
Dołączył(a)
23 lis 2011, 13:47

Chcesz się pozbyć nerwicy lękowej w parę tygodni?

przez nerwa 06 sie 2013, 19:17
Majkel86, mnie to zastanawialo juz nie raz - dlaczego trafia sie dzien, gdzie wszystko jest super? I trudno to powiazac z jakakolowiek teoria (terapia, suple), bo tak naprawde raczej powinny one dawac dlugotrwala poprawe. A taki jeden dzien jak sie pojawi? hmmm...
Ja to zaczelam zapisywac sobie stan jaki mam, dzien po dniu, zeby znalezc jakis wzorzec tego :) (bo juz mysalam, ze to moze od cyklu zalezne - ale to u kobiet tylko). Poki co, jedyna obserwacja moja jest taka, ze jak mam dobra noc (dobrze spie) to zazwyczaj czuje sie dobrze idac do pracy (nigdy chyba nie bylo odwrotnie). A jak zła noc, to czesto jest kiepsko (ale zdarzaja sie wyjatki). Albo nieraz jak poplacze dnia poprzedniego to kolejny moge miec dobry :)

-- 06 sie 2013, 18:18 --

Juz nawet zdarzalo mi sie myslec : "jutro wazny dzien, musze sie dobrze czuc - musze wiec dzisiaj zaczac zaraz plakac, tylko jakos mi sie nie chce..." :D
"The greatest weapon against stress is our ability to choose one thought over another." ~William James
Offline
Posty
3827
Dołączył(a)
24 lut 2013, 16:06

Chcesz się pozbyć nerwicy lękowej w parę tygodni?

Avatar użytkownika
przez Majkel86 06 sie 2013, 19:29
Ja to nie potrafię kompletnie tego rozgryźć, mogę mieć na drugi dzień jakąś stresującą sytuację i czuję się ok, mogę całą noc nie spać i się denerwować, wstanę pójdę do pracy jest ok a czasami niby dzień się zapowiada bezstresowo niczym się nie martwię, niczego nie spodziewam i nagle buuuum mega lęk i wszystko sprawia problem.
Tak samo mnie zastanawia jak to jest, że w pracy praktycznie każdy mój dzień wygląda tak samo, idę na tą samą godzinę, spotykam tych samych ludzi, robię dokładnie to samo co w poprzednie dni a mimo to samopoczucie jest raz ok a raz złe, lęk atakuje kiedy chce i to on jest głównym sprawcą tych wszystkich problemów, tylko jak wyeliminować ten nieracjonalny lęk? jeszcze tego nie rozgryzłem.

Druga sprawa to taka, że nawet jak przychodzi weekend, wolne od pracy czas by się odstresować itd a mi to nic nie daje, jak jestem w stanie lękowym to nie robi różnicy czy mam czas wolny czy nie, czuję się do dupy i tyle.
2 miesiące byłem na chorobowym, w tym czasie po kilka razy mój nastrój się zmieniał a nie miałem żadnego stresu w tym czasie, żadnych problemów tylko czas wolny i święty spokój, czas tylko na przyjemności i lenistwo więc o co chodzi?

Mam nerwice już dobre 8 lat i odkąd pamiętam to zawsze pojawiała się bez zapowiedzi i tak też zanikała, nigdy nie umiałem powiązać tego z niczym, do tej pory nie potrafię.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
384
Dołączył(a)
23 lis 2011, 13:47

Chcesz się pozbyć nerwicy lękowej w parę tygodni?

przez nerwa 06 sie 2013, 19:36
Wlasnie ja tez zauwazylam, ze nawet jak nie mam nic waznego w pracy to nieraz jest beznadziejnie. Co wiecej, nieraz jak pujdę w weekendy i wiem, ze nie bedzie szefa, nie bedzie nikogo - czasami jest ok, a czasami kiepsko. A czasem mam tak, ze droga do pracy bezlękowa a powrót juz kiepski a czasem odwrotnie :) W Polsce nie mialam tego problemu, bo jezdzilam samochodem i w zasadzie zawsze bylo ok...
"The greatest weapon against stress is our ability to choose one thought over another." ~William James
Offline
Posty
3827
Dołączył(a)
24 lut 2013, 16:06

Chcesz się pozbyć nerwicy lękowej w parę tygodni?

przez szy123 06 sie 2013, 20:15
tomakin, witam Tomakin choruję na nerwicę lękową, mam zamiar zacząć suplementację, na początek zamówiłem olimp vitamin sport + magnez doppelherz 400 mg, omega 3 biorę juz 3 miesiące. Powiedz mi ile tego magnezu zeby miało jakieś działanie. Moje Omega 3 mają EPA 450mg to chyba mało. Widziałem, ze pisałeś o 2000mg EPA, tylko to zalecana razy 4.
Offline
Posty
120
Dołączył(a)
24 kwi 2011, 20:41

Chcesz się pozbyć nerwicy lękowej w parę tygodni?

przez nerwa 06 sie 2013, 20:48
a to przy okazji ja zapytam - czy te Olimp sport mozna wysypywac i jesc bez kapsulek? bo są naprawde wielkie...
Ale pewnie mozna, skoro to tylko mineraly i witaminy? Ale wole zapytac, bo wyjadlam tez Luteine Olimpu ze srodka i strasznie mi niedobrze potem bylo przez pol dnia.
"The greatest weapon against stress is our ability to choose one thought over another." ~William James
Offline
Posty
3827
Dołączył(a)
24 lut 2013, 16:06

Chcesz się pozbyć nerwicy lękowej w parę tygodni?

Avatar użytkownika
przez Majkel86 06 sie 2013, 21:44
Powiem tak, brałem bcaa kiedyś w takich samych kapsułkach, połykałem po 4 naraz i czasami czułem, że mimo dużej ilości wody nie przeszły do końca i gdzieś tam któraś utknęła w przełyku, po kilku minutach mi się odbiło samym tym prochem, myślałem, że puszcze pawia, ochyda ;/
Avatar użytkownika
Offline
Posty
384
Dołączył(a)
23 lis 2011, 13:47

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości

Przeskocz do