Paniczny strach, przez zażywaniem leków.

Subforum poświęcone nerwicy lękowej.

Re: Paniczny strach, przez zażywaniem leków.

Avatar użytkownika
przez suzak29 12 sty 2009, 17:49
madita, kochana,ulotek się nie czyta :D
Nie musze być idealna,wystarczy,że jestem wyjątkowa:)XD
Avatar użytkownika
Offline
Posty
588
Dołączył(a)
22 paź 2008, 17:57
Lokalizacja
Nadrenia Północna-Westfalia

Re: Paniczny strach, przez zażywaniem leków.

przez kasia1988 13 sty 2009, 00:22
ja nigdy nie czytam ulotek. A co tam, niech sie dzieje, co chce :D
Offline
Posty
9
Dołączył(a)
10 sty 2009, 00:48

Re: Paniczny strach, przez zażywaniem leków.

przez madita 22 sty 2009, 11:01
Biorę Cilon...zaczęłam w poniedziałek, najpierw małe kawałeczki z każdym dniem biorę większą. Dziękuję za wsparcie, pozdrawiam mam nadzieję że komuś ten wpis pomoże. Teraz muszę dzielnie brać lek i myśleć pozytywnie
Offline
Posty
11
Dołączył(a)
16 cze 2008, 10:56

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Paniczny strach, przez zażywaniem leków.

przez mika89 22 sty 2009, 13:01
Witam wszystkich;)) pisze do Was bo chcialam sie cos dowiedziec a zarazem uspokoic;/ przez 2 tyg nie moglam w ogole zasnac spalam raptem 2 godziny w nocy i strasznie kulo mnie serce i dusilo, mialam wysokie cisnienie poszlam do lekarza i doktorka powiedziala ze to przez nerwy;/ dostalam od niej tabletki propanolol 2 razy dziennie;/ na nadcisnienie;/ ale ja mam tylko klopoty z cisnieniem jak sie zdenerwuje a tak to jest w normie;/ przepisala mi leki propranolol 2 razy dziennie od 3 dni biore ale juz tyko po pol tabletki bo mierze cisnienie i mam niskie;/ i strasznie sie zle czuje po tych lekach;/czuje sie oslabiona, mam coraz wieksze leki i czuje ze bede umierac:(( nie wiem jak sobie z tym radzic...moze te leki to powoduja czy co....pomozcie:*((((

[*EDIT*]

Witam wszystkich;)) pisze do Was bo chcialam sie cos dowiedziec a zarazem uspokoic;/ przez 2 tyg nie moglam w ogole zasnac spalam raptem 2 godziny w nocy i strasznie kulo mnie serce i dusilo, mialam wysokie cisnienie poszlam do lekarza i doktorka powiedziala ze to przez nerwy;/ dostalam od niej tabletki propanolol 2 razy dziennie;/ na nadcisnienie;/ ale ja mam tylko klopoty z cisnieniem jak sie zdenerwuje a tak to jest w normie;/ przepisala mi leki propranolol 2 razy dziennie od 3 dni biore ale juz tyko po pol tabletki bo mierze cisnienie i mam niskie;/ i strasznie sie zle czuje po tych lekach;/czuje sie oslabiona, mam coraz wieksze leki i czuje ze bede umierac:(( nie wiem jak sobie z tym radzic...moze te leki to powoduja czy co....pomozcie:*((((
Offline
Posty
10
Dołączył(a)
05 sty 2009, 21:37

Re: Paniczny strach, przez zażywaniem leków.

przez aldara.35 22 sty 2009, 17:57
Ja tez z powodu nerwicy lękowej mam zapisany lek na nadcisnienie o nazwie Metocard.Biore 2 x dz po pół.Propranolol jest czesto stosowany,ale to stary lek.Po Metocardzie nie mam zadnych objawow ubocznych.Ale podobno najlepiej tolerowany jest Atenolol.Osobiscie nie stosowalam.
Offline
Posty
347
Dołączył(a)
10 sie 2006, 17:00
Lokalizacja
malopolska

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider] i 9 gości

Przeskocz do