Psychoterapia

Subforum poświęcone nerwicy lękowej.

przez snaefridur 03 mar 2006, 14:29
Znalazłam jakiś taki wykaz ,ale nie wiem ,czy to w czymś pomoże.
http://www.aphextwin.only.pl/depr/gdzie.htm#warszawa

Też właśnie się wybieram,mam uraz do psychoterapeutów/psychiatrów,ale muszę coś zrobić,bo już nie wyrabiam.
snaefridur
Offline

przez ewa24 03 mar 2006, 19:38
tak,myślę,że napewno organizują jakąś terapię,darmową w przychodni na ulicy Gruzińskiej na Saskiej Kępie
Offline
Posty
15
Dołączył(a)
07 lis 2005, 00:48

Avatar użytkownika
przez dalilah 03 mar 2006, 21:24
Tygrysko a na czym polega wedlug Ciebie klasyczna psychoterapia? na rozmowie z terapeuta, rozpamietywaniu i analizowaniu problemow z przeszlosci? Bo jesli tak to przeszlam przez to, nie trzeba chodzic do psychologa zeby przeanalizowac sytuacje z przeszlosci i wyciagnac wnioski. Powiem tyle:nic to nie daje. Trzeba przejsc przez przykre zdarzenia jeszcze raz (albo i kilkanascie razy) a i tak nie zlikwiduje to zahamowan, kompleksow i innych problemow ktore wyrosly przez te wszystkie lata na tle przykrych wydarzen np z dziecinstwa. Np jesli dziecko przyzwyczailo sie do zartow na temat swojego wygladu a wyroslo na atrakcyjna osobe dorosla to w sumie rzecz biorac nie powinno miec kompleksow bo wystarczy ze spojrzy w lustro. Teoretycznie moze przypomnic sobie przykre epitety z dziecinstwa i powiedziec: ok, to bylo wtedy, teraz jest inaczej. Ale w praktyce taka osoba dalej ma kompleksy, bo po prostu przyzwyczaila sie przez tyle czasu do wylacznie negatywnych opinii, jej umysl kazdy komplement uwaza za klamstwo ale pochlebstwo, dziala jak sito. Po prostu jest to juz odruch bezwarunkowy. I nikt mi nie wmowi ze kazda osoba moze sie tego oduczyc bo ja wiem ze nie kazda. A poniewaz nerwice czesto powstaja na tle zahamowan, kompleksow itd, nie bedac w stanie zlikwidowac przyczyny nie zlikwidujemy nerwicy. Mozna ewentualnie likwidowac na bierzaco skutki nerwicy (lekami). Amen
Secret Garden "Nocturne" - opowiesc o mnie
Avatar użytkownika
Offline
Posty
164
Dołączył(a)
27 lut 2006, 14:58
Lokalizacja
zachodniopomorskie

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Kto z Was uczęszcza na terapię grupową

Avatar użytkownika
przez didado1 01 kwi 2006, 16:00
xxx
Ostatnio edytowano 15 mar 2008, 15:30 przez didado1, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1189
Dołączył(a)
03 mar 2006, 14:35

Avatar użytkownika
przez emiflo 01 kwi 2006, 20:48
ja zaczynam od 8 maja . Grupę założyła moja pani psycholog i będzie sie skladać z jej pacjentow z nerwicą ( 6 osób). Ponoć ma to być na zasadzie
wspólnego "kontraktu" między osobami z grupy i nie da się przewidziec jak bedzie. Opowiem wszystko po spotkaniu, ale wierzę , ze warto sprobować. Łapię sie wszystkiego. Jest wieksza szansa , ze trafie na coś co mi pomoże :D :D :D
A co do tego czy terapia grupowa cos daje czy nie, to mysle, ze to tak jak z tabletkami, sprawa indywidualna .
Buźka
---Na najważniejszych skrzyżowaniach życiowych nie stoją żadne drogowskazy -----Charles Chaplin
*****************************************
---Sekretem szczęśliwego życia jest wyrozumiałe akceptowanie zmian ----- James Stewart
Avatar użytkownika
Offline
Posty
262
Dołączył(a)
25 mar 2006, 16:09
Lokalizacja
Sieradz

Avatar użytkownika
przez Magda-27 02 kwi 2006, 10:09
Ja chodzę na terapię grupową od 2 miesięcy i jest bardzo fajnie. Jest nas 5 osób, w tym tylko 1 facet. Siedzimy sobie na krzesełkach w kółeczku i gadamy o swoich problemach. Na początku każdy przedstawiał swój życiorys żebyśmy mieli jakiekolwiek pojęcie o sobie i o tym co się z nami dzieje i dlaczego. Spotykamy się raz w tygodniu przez 2 godziny. Według mnie warto spróbować, bo zaszkodzić to napewno nie zaszkodzi, a pomóc może dużo. Przy okazji można poznać bardzo fajnych ludzi. POLECAM :D
szukam osób chętnych podjąć współpracę z FM GROUP Polska http://www.perfumyfm.sileman.net.pl
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
891
Dołączył(a)
22 lis 2005, 13:23
Lokalizacja
Ruda Śląska

Avatar użytkownika
przez didado1 02 kwi 2006, 10:59
xxx
Ostatnio edytowano 15 mar 2008, 15:30 przez didado1, łącznie edytowano 1 raz
znikłam i mnie nie ma .........
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1189
Dołączył(a)
03 mar 2006, 14:35

przez forever 02 kwi 2006, 17:44
didado
to że zwątpileś w swojego psychologa jest wystarczajacym powodem by go zmienić.
Jeśli pójdziesz do szpitala to nie na warunkach przymusowych (nie zagrażasz sobie ani otoczeniu) i nikt nie będzie ci na siłe dawał leków,
w każdej chwili będziesz mógł opuścić szpital.
wybaczyć to znaczy wszystko zrozumieć
Offline
Posty
47
Dołączył(a)
20 mar 2006, 23:52
Lokalizacja
pruszków

Avatar użytkownika
przez Olka 02 kwi 2006, 18:32
didado ja byłam na grupie dda, u nas nie wszyscy mieli rodzicow alkoholików, ale wszyscy pochodzilismy z dysfunkcyjnych rodzin. Wiekszosc z nas miała nerwice lub inne zaburzenia lękowe, pare osob było z depresja. Mysle ze spokojnie na taka grupe dda mozesz sie udac:)
"...by czuć upadek z wysoka spaść trzeba. Być na dnie by móc sięgnąć nieba......"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
639
Dołączył(a)
23 wrz 2005, 17:49
Lokalizacja
Świdnik

Avatar użytkownika
przez didado1 02 kwi 2006, 18:34
xxx
Ostatnio edytowano 15 mar 2008, 15:52 przez didado1, łącznie edytowano 1 raz
znikłam i mnie nie ma .........
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1189
Dołączył(a)
03 mar 2006, 14:35

Avatar użytkownika
przez Olka 02 kwi 2006, 18:38
hehe.....didado1, załoze sie ze jak przejdziesz terapie bedziesz miał do tego zupełnie inne podejscie, zapewne przestaniesz sie tym martwic:) zobaczysz jakiego dystansu nabierzesz:)
"...by czuć upadek z wysoka spaść trzeba. Być na dnie by móc sięgnąć nieba......"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
639
Dołączył(a)
23 wrz 2005, 17:49
Lokalizacja
Świdnik

Avatar użytkownika
przez didado1 02 kwi 2006, 18:51
xxx
Ostatnio edytowano 15 mar 2008, 15:28 przez didado1, łącznie edytowano 1 raz
znikłam i mnie nie ma .........
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1189
Dołączył(a)
03 mar 2006, 14:35

Avatar użytkownika
przez emiflo 02 kwi 2006, 19:18
taka grupa z pewnością jest , ale nie jest ogólnie dostępna. Najlepiej
popytać się osobiscie lekarzy. Moze ktorys cos bedzie wiedzial, albo w osrodkach, w ktorych sa usługi psychologiczne.
---Na najważniejszych skrzyżowaniach życiowych nie stoją żadne drogowskazy -----Charles Chaplin
*****************************************
---Sekretem szczęśliwego życia jest wyrozumiałe akceptowanie zmian ----- James Stewart
Avatar użytkownika
Offline
Posty
262
Dołączył(a)
25 mar 2006, 16:09
Lokalizacja
Sieradz

terapia grupowa!!!!help

przez wiki86 08 kwi 2006, 10:51
Przekonałam sie ze jedyna rzeczą która moze mi pomóc jest terapia grupowa.Chciała bym sie dowiedziec od Was jak to dokładnie wyglada, wiem ze moja ma trwac 10 tygodni i sa to zajecia codziennie po 3 godziny.Eh nie wiem jak to jest i strasznie sie tego boje ;((
"Dopóki walczysz jestes zwycięzcą"
Offline
Posty
58
Dołączył(a)
02 kwi 2006, 21:47
Lokalizacja
Alwernia

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości

Przeskocz do