Skocz do zawartości
Nerwica.com

Jak znacie odpowiedż na moje pytanie to pomóżcie;)


loozer21

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam 20 lat i obecnie jestem studentem II roku.Dobra i teraz przechodzę do rzeczy.A więc tak już od dawna miałem problemy z niską samooceną,lękami ale nic sobie z tego nie robiłem aż kiedyś zgadałem się z moim kolegą że on ma podobne problemy i poczęstował mnie swoimi lekami a był to fluanxol.Poczułem się wtedy dobrze nie przejmowałem się jak mijałem ludzi na chodniku którzy się śmiali(bo kiedyś myślałem że ze mnie).No i udałem się do psychiatry i po rozmowie przepisał mi owe leki.Spoko trochę mi pomogły ale to nie było to o co mi chodziło.Następnie po kilkunastu opakowaniach lekach poszedłem żeby mi je zmienił bo bałem się że się od nich uzależnię no i przepisał mu promazin.Ok też mi trochę pomogły i już prawie się wyleczyłem z tych lęków choć nie do końca bo np idziemy z kolegami ja skręcam do domu mówię nara oni odpowiadają ale potem mam"schizy" że mnie obgadują.Dobra ale teraz przechodząc do rzeczy.Po tych dwóch lekach czyli fluanxolu i promazinie jestem taki trochę "przyjebany"(za przeproszeniem).Ja jestem inteligentny(nie chcę byś nie skromny;)) i w ogóle wydaje mi się że mądry ale po tych lekach jestem otępiały raczej jak coś mówię teraz to bardziej na odczepkę nie chce mi się myśleć i w ogóle strasznie mało mówię.Są takie leki oczywiście na receptę którę pozwolą mi być bardziej rozmownym żebym miał "gadkę" i żebym korzystał w 100% z mojego intelektu podczas rozmów i w ogóle myśleniu.

 

-- 07 lut 2011, 19:39 --

 

Pomoże ktoś?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Owszem chodziłem tzn na terapie bardziej na spotkania z psychologiem było ich kilkanascie.Ale nie ma takich leków po których czlowiek jest bardziej rozmowny wydaje mi sie że są tata opowiadał kiedyś o takim panu który znim pracował i jak nie wziął leków to siedział jak myszka pod mietłą a jak wział to buzia mu sie nei zamykała.