Skocz do zawartości
Nerwica.com

Spamowa wyspa


Etna

Rekomendowane odpowiedzi

JERZY1962, hej hej! Polecam ci ten przepis , masz rękę do ciast, więc dla ciebie pikuś. Lubię tą stronę, bo wszystko szczegółowo wyjaśnione, a w razie jakiś wątpliwości zawsze w komentarzach znajdę odpowiedź. Piernika staropolskiego też co roku piekę z tej stronki. W ubiegłym roku piekłam pierniki norymberskie, pychota, ale dużo roboty, a w tym roku zrobiłam makaroniki czekoladowe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cyklopka, rozumiem , mnie w nocy snily sie jakies morderstwa , wstalam zmeczona ale tez mam lęki takie podobne bo wymyslam scenariusze i sie nimi katuje ....

 

tez myslalam nad gra ale w nic nie gram od jakiegos roku :bezradny::bezradny:

a w co grasz?

W Star Wars the Old Republic, gra przez internet, mam kilka wątków do skończenia i muszę się zebrać, bo to jest gra na abonament, więc nie będę w nią grać w nieskończoność.

Guild Wars 2 - luźniejsza i bardziej dopracowana gra, do której pewnie długo będę wracać, bo zawsze coś nowego wrzucą i łatwiej jest z innymi graczami się zebrać, a teraz fajne świąteczne mini-gry zrobili, można grać na dzwonkach.

Tak na prawdę w ogóle nie lubię gier wielo-graczowych, ale lubię tworzyć postacie i świat, w którym się dzieją b. klimatyczny.

 

A jak mam doła, to Heroes of Might and Magic III, nigdy mnie nie zawiedli, mogłam się oderwać od problemów w najczarniejszych chwilach życia.

 

Chciałabym grać w mniej gier na raz/na przemian. A nie liczę oczywiście takich mini-gier na fb/telefon ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ferdynand k, gralam kiedys w baldurs gate a i we farme:D hihi

 

cyklopka, no to musze sobie kolorowanki kupic :D prawie na moj mozg sie nadadza :o

http://www.mandale.info/szablony-do-pobrania