Skocz do zawartości
Nerwica.com

FLUOKSETYNA(Andepin, Bioxetin, Fluoksetyna EGIS, Fluoxetin Polpharma, Fluoxetine Aurovitas/ Vitabalans, Fluxemed, Seronil)


shadow_no

Czy fluoksetyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?  

242 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy fluoksetyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

    • Tak
      155
    • Nie
      69
    • Zaszkodziła
      38


Rekomendowane odpowiedzi

Ja chyba będę jeść więcej seronilu, albo właśnie seronil z reboksetyna. Ciekawa jestem na co lekarz się zdecyduje. Nie wiem czy chciałabym jeść jeszcze jeden lek (bo jem też abilify prócz seronilu), ale w sumie to chyba nie ma znaczenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dark Knight,

wydaje mi sie ze to zły pomył zaczynać od razu od dwóch leków naraz

 

-- 30 mar 2014, 16:28 --

 

1) po co brac dwa skoro jeden może wystarczyć, jak od razu zaczniesz dwa to nie bedziesz tego wiedział

2) jeżeli by coś działało nie tak to skąd będziesz wiedział od którego leku i co wtedy zrobisz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak zaczynaliscie fluo bylo bylo jakiekolwiek dzialanie w 1,2 czy 3 tygodniu?czy nie bylo nic i dopiero dzialanie bylo widac po miesiacu?

Po pierwszym tygodniu myślałem że mam jakiś zajebisty wyjątkowy organizm, bo "już" dostałem kopa, pozytywny nastrój i generalnie sielanka. Trwało to kilka dni i okazało się zwykłym placebo połączonym z myśleniem życzeniowym, o czym przekonałem się kiedy to po kolejnym tygodniu wszystko wróciło. Ale po kolejnych 6 tygodniach zorientowałem się że czuję poprawę, wyraźną. Ale nie było to pierdzielnięcie jednego dnia, w sensie, że się obudziłem i stwierdziłem "o, nie mam już deprechy"; proces był stopniowy, małymi kroczkami dziubałem do przodu. Ale dodziubałem.