Skocz do zawartości
Nerwica.com

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?


LINA

Rekomendowane odpowiedzi

w wieku nastoletnim miałem jazdy hipochondryczne, zawsze sobie wyszukałem co mogłoby być chorobą i męczyłem się... potem samo minęło, ale częściowo zostało do dziś.

 

ma to związek z istniejącym do dziś i bardzo silnym lękiem przed wizytami u lekarza. ;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tak samo - zawsze jestem u lekarza mega zesrtesowana! Zawsze mam wysokie cisnienie (mimo, ze na codzien bardzo niskie). Nawet jak ide np. do psychiatry tylko po recepte, to tez, - nie moge o niczym myslec od rana, serce wali itd. A jak wychodze stamtad to nagle czuje sie super!!!! :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ellwe.. moja ciocia byla miesiac temu u gin.... mowi jej babka ze ma 3 cm miesniaka na macicy i 6 cm torbiel NA LEWYM...i usuwac laparoskopowo albo najlpeiej ze kolo 50tki o wywalic wszystko...

Poszla do specjalistki jednej zlepszych w woj.... baba mowi ze nic nie ma poza miesniakiem ( byla wczoraj)

dzisaj na USG brzucha mowi jej radiolog ze ma torbiel na PRAWYM jajniku 3 cm haha

 

 

 

DIL ŁYF YT :P i co kobieta ma zrobic ? 3 rozne wersje :D... nic tylko sie wyciac bo uj wje o co chodzi :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

księżniczka, ja mam dwie rozne tzn. ginekolozka pol roku temu powiedziala ze laparo, pozniej inny ze nie trzeba i tabsy a tera tan ze chyba tak ale to badanie zrobic i badz tu kur.a madry a im sie ywdaje ze tylko racjonalne osobniki do nich przychodza;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach