Skocz do zawartości
Nerwica.com

Błagam pomocy!


CoDer122

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Jestem uczniem 3 klasy L.O

Opiszę tu swój problem mam nadzieje że wybrałem dobry dział.

Otóż od około roku mam wrażenie jakbym nie umiał myśleć... Nie jestem w stanie skupić mysli ani racjonalnie myśleć, odpowiadać na pytania... Odpowiedzi na pytania udzielam chaotycznie nie przemyślając jej. Nie widze w niczym sensu kompletnie w niczym mam wrażenie jakby moje zycie nie miało sensu.

Boje się przyszłości i tego co bedzie jak umra rodzicę. Wiem że muszę coś zrobić ze swoim życiem ale nie widząc w tym/nim sensu nie mam ochoty anie chęci niczego robić :/

Kompletnie nie chce mi się żyć nie widze w niczym celu i sensu i mam wrażenie jakbym nie umiał myśleć do tego coraz częsciej dochodzą myśli samobójcze... :(

 

Co to jest....?

 

Proszę o pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

CoDer122, byc moze masz depresje. W wieku dojrzewania a w takim jestes to dosc czeste, o czym piszesz: ze myslisz o smierci rodzicow itd. To tez kwetia tego, ze pewnie coraz bardziej sobie zdajesz sprawe z tego, ze niedlugo trzeba bedzie isc do pracy, na studia, rozpoczac dorosle zycie. Powiedz o wszystkim rodzicom, idzccie najpierw na badania do lekarza rodzinnego, a takze do psychologa, mozesz sie tez zglosic do psychologa/pedagoga szkolnego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach