Skocz do zawartości
Nerwica.com

Pomocy, wariuję!


Czarodziejka84

Rekomendowane odpowiedzi

radziłabym zaprzestać używek, po nich bywają podobno takie stany.

Nie wiem, ile może to trwać u Ciebie. Sama cierpię na nerwicę lękową i czasem jest ciężko.

Trzeba walczyć, uspokoić nerwy, wierzyć, że będzie dobrze. Chociaż ciężko o optymizm, gdy nachodzi panika.

Ale dasz radę :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

stooge, Nie jestem wielkim amatorem leków, ale Ty je wręcz demonizujesz. Jeśli masz ciężką depresję , radziłabym się nie zastanawiać , tylko zacząć je brać. Na koncentrację akurat w Twoim wypadku powinny pomóc, bo depresja też ją wywołuje. Owszem początki mogą być trudne, ale to kwestia około 2-3 tygodni , a potem powinno być już lepiej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

stooge, A bliscy brali ,że tak doskonale wiedzą jak to jest?

Decyzja oczywiście należy do Ciebie, ale jeśli jest źle i nie dajesz sobie rady chyba nie ma się nad czym zastanawiać. Nie wiem czy to Cię pocieszy , ale chyba z 90 % ludzi na forum leki bierze i jakoś całkowicie nie zwarzywnieliśmy ani nie staliśmy się psychopatami ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

stooge, masz cały zespół objawów psychosomatycznych i bez leków Twój stan nie ustabilizuje się. Twój układ nerwowy jest rozdrażniony (być może także nadużywaniem alkoholu) i jedyna droga to ustabilizowanie chemii mózgu z pomocą leków. Niestety nie ma innej drogi. :bezradny:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Któremuś z Was leki pomogły wyzwolić się od nerwicy? Kto jest wolny od nerwicy ręka w górę? Za wolność od nerwicy uznaję nie branie żadnych leków uspokajających, psychotropów, itd. i "normalne" funkcjonowanie - bez napadów paniki, silnego lęku, itp.

 

Pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach