Spamowa wyspa

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 05 gru 2015, 11:49
kosmostrada, ojej to kuruj sie i nie wychodz dzis nigdzie , lepiej to wysiedzie w domku.Gorace usciski Slonce !

mirunia, tulam Cie i lacze sie w bolu .... :( wydaje mi sie ze kregod\slup z blednikiem , widocznie uscisk mi powstal bo non stopem napeta bylam ostatnio no i jeszcze mylam glowe nad wanna a tego mi nie wolno no ale jak mialam inaczej????? Jak mialam ta rane po operacji...
W kolnierzu jest lepiej wiec chyba od kregow . Jedyne co na sorze to mi zrobia tk i wypsza do domu ze skierowaniem do Pzp .juz to mnostwo razy przerabialam , bo nawet jeli to by byl blednik to leki na niego biore a innych juz nie ma.
We wtorek sprobuje sie do mojej neurolozki dostac jak nie minie .
Czy Ciebie tez mdli przy tych zawrotach?
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15971
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez kosmostrada 05 gru 2015, 11:55
mirunia, Cześć Słońce!***** No bidulki jesteście Dziewczynki...
Tak bardzo chciałam gdzieś wyjść, coś porobić, żeby baterie naładować na następny tydzień. Już żeśmy sobie dziś fajnie dzień zaplanowali, ech...
Czasami mimo przeziębienia da się robić swoje, ale niestety licha jestem. No nic, jak mówisz trzeba wyleżeć...
Mam nadzieję Kochana, że trochę Ci zejdzie i będziesz mogła sobie chociaż do sklepu wyskoczyć. To siedzenie w chałupie w niczym nam nie pomaga... :bezradny: Ściskam!
Ever tried? Ever failed? No matter. Try again. Fail again. Fail better.
S. Beckett
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8502
Dołączył(a)
27 lip 2014, 16:47

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez filip133 05 gru 2015, 12:02
Ojej ile tu teraz chorób i problemów... ściskam wszystkich potrzebujących tego! I miłego dnia życzę wszystkim, bez wyjątku :)

A u mnie nieco lepiej z rana, bo słońce świeci :D :D
Tylko muszę nieco bardziej na używanie mojej prawej ręki uważać, bo wczoraj jak mi tata opatrunek zmieniał, to trochę za dużo krwi leciało... Może za dużo robiłem rzeczy prawą ręką i starałem się normalnie funkcjonować, więc rana się gorzej goiła... :P
"Co się ze mną dzieje? - Powiedz mi. Co za demon we mnie drzemie? - Powiedz mi. Nie wiem, nie wiem, nie wiem..."
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1808
Dołączył(a)
09 sie 2015, 19:22
Lokalizacja
Cygany / Tarnobrzeg

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez mirunia 05 gru 2015, 12:12
platek rozy, mnie mało kiedy mdli, o tyle dobrze. Nie mam predyspozycji do wymiotów, czasami odruch wymiotny przy myciu zębów, jak za daleko machnę szczoteczką.
Spróbuj się położyć i zrobić relaksację na rozluźnienie mięśni. Powinno trochę pomóc.

kosmostrada, tak, zaraz spróbuję wyjść, bo piękna pogoda, słoneczko... szkoda w chałupie siedzieć.
A Ty Kosmuniu, kołderka, gorąca herbatka i wygrzewanie się. Coś do ssania na gardło... kuruj się i nabieraj sił! :*****
Życie to dobry nauczyciel, ale trochę dużo bierze za lekcje...
Avatar użytkownika
Offline
I MIEJSCE W KONKURSIE "TWARZE DEPRESJI"
Posty
5337
Dołączył(a)
12 wrz 2013, 15:43

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez nieboszczyk 05 gru 2015, 12:18
psychicznie chorzy i upośledzeni intelektualnie umierają samotnie.podobnie jak narkomani.narkomani umierają w jakimś śmierdzącym sraczu a psychicznie chorzy i upośledzeni intelektualnie umierają za murami obozów psychiatrycznych we własnych odchodach.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8782
Dołączył(a)
29 wrz 2008, 20:28
Lokalizacja
z trumny z peryskopem

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 05 gru 2015, 12:21
mirunia, a tez masz takie uciekanie ziemi spod stop? jak mi nie minie do jutra to poprosze sasiadke zeby ze mna jutro na sor pojechala. dzis pojechali do jej rodzicow .


kosmostrada, mirunia dobrze radzi , kolderka i wygrzewanie :nono: :nono: :nono:

filip133, :papa: :papa: :papa: tej reki za duzo to nie forsuj.Ja po operacji nie moglam ani do gory reki wyciagac aniz a bardzo na dol dawac tez.
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15971
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez filip133 05 gru 2015, 12:28
Trzeba będzie więcej o tej ręce myśleć i unikać normalnego "używania" jej, przy normalnym funkcjonowaniu.. :)
"Co się ze mną dzieje? - Powiedz mi. Co za demon we mnie drzemie? - Powiedz mi. Nie wiem, nie wiem, nie wiem..."
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1808
Dołączył(a)
09 sie 2015, 19:22
Lokalizacja
Cygany / Tarnobrzeg

Spamowa wyspa

przez bonsai 05 gru 2015, 12:58
filip133 napisał(a):Może za dużo robiłem rzeczy prawą ręką

Tak mogło być!

Muszę zainwestować w nawilżacz, bardzo suche powietrze jest w mieszkaniu i mój nos się buntuje. Niech moc będzie z Wami!

:papa:
bonsai
Offline

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez mirunia 05 gru 2015, 13:06
Wróciłam ze sklepów, ale w piekarni tak mną zabujało, że aż gorąco w piersiach poczułam. Doszłam jakoś do Lewiatana, szybciutko zrobiłam zakupy i noga za nogą do domu.
Nie wiem jak ja dzisiaj będę dalej funkcjonować... mielone mam zrobić :shock:

platek rozy, mam takie uczucie chwilami, falowanie podłoża pod stopami. Ale dawno, dawno temu, jak byłam zdrowiutka i nic mi nie dolegało, to raz miałam takie falowanie podłogi w pracy i zapytałam lekarza co to jest... powiedział: brak komfortu psychicznego. :shock:
Coś w tym musi jednak być.
Życie to dobry nauczyciel, ale trochę dużo bierze za lekcje...
Avatar użytkownika
Offline
I MIEJSCE W KONKURSIE "TWARZE DEPRESJI"
Posty
5337
Dołączył(a)
12 wrz 2013, 15:43

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 05 gru 2015, 13:15
mirunia, normalnie zmasowany atak na nasze kregoslupy jest :shock: najpierw Ania , teraz my.... :why: :why: :why: ja mam mieso z wczoraj ale nie moge jesc ... Tak mnie mydli i mam scisneity zolad z nerwow ze nie moge ni kesa wcisnac :( zjadlam tylko kostke czekolady .
Odpoczynek od kolnirza robie bo cala noc mialam to normalnie nie idzie chodzic ....<Musze sie scian trzymac.
Wroce na jaks czas do vicebrolu .Ide wpon do lekarza po moje wyniki z tsh to mu powem zeby mi wypisal. Kochana moze Ty tez wez ten lek? Pomaga na ukrwienie mozgu . Troche mi pomagal jak mialam nasilenie objawow 3 lata temu.




Siet , siet , sieeeet!
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15971
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez filip133 05 gru 2015, 13:22
Pomasować czyiś kręgosłup ? :P
"Co się ze mną dzieje? - Powiedz mi. Co za demon we mnie drzemie? - Powiedz mi. Nie wiem, nie wiem, nie wiem..."
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1808
Dołączył(a)
09 sie 2015, 19:22
Lokalizacja
Cygany / Tarnobrzeg

Spamowa wyspa

przez omakk 05 gru 2015, 13:26
filip133 napisał(a):Może za dużo robiłem rzeczy prawą ręką

Ja konia walę lewą.

mirunia napisał(a):mam takie uczucie chwilami, falowanie podłoża pod stopami

Mocny towar, co brałaś?
omakk
Offline

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez mirunia 05 gru 2015, 13:34
platek rozy, za dużo ostatnio mam leków, a poza tym bolała mnie głowa po vicebrolu. Mam go w domu i mam betahistynę, pobrałam trochę i przerwałam.
Spróbuję wyciągnąć odkurzacz i trochę ogarnąć chatę... muszę się czymś zająć.

omakk, spadaj stąd z takimi tekstami :time:
Życie to dobry nauczyciel, ale trochę dużo bierze za lekcje...
Avatar użytkownika
Offline
I MIEJSCE W KONKURSIE "TWARZE DEPRESJI"
Posty
5337
Dołączył(a)
12 wrz 2013, 15:43

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 05 gru 2015, 13:34
mirunia, u mnie pewnie dokladaja swoje nerwy , moze nawet dlatego mi tak niedobrze ... Ale zawroty mam od szyjnego bo mam takie same jak trzy lata temu :(
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15971
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 25 gości

Przeskocz do