Witam wszystkich moze tu mnie ktos zrozumie.....

Jesteś nowy na forum ? Masz okazję przywitać się z innymi forumowiczami.

Witam wszystkich moze tu mnie ktos zrozumie.....

przez aguś098 22 lut 2014, 18:17
witam serdecznie wszystkich nerwusow :)
mam straszny problem ze soba ciagnie sie on za mna dokladnie od 2 stycznia br. wczesniej zdazylo mi sie to raz moze dwa.
2 stycznia po sylwestrze poszlam do pracy nagle zrobilo mi sie slabo wlasciwie nie umialam tego okreslic to bylo uczucie jakbym nagle sie ocknela i poczula ze cos jest nie tak. poszlam napic sie wody jednak nic nie mijalo. pracuje z mama wiec szybko do niej poszlam i chyba musialam strasznie wygladac bo od razu kazala mi sie polozyc serce walilo mi jak szalone cala sie strzeslam raz ziomo raz goroca telepalo mna na wszystkie strony. juz myslalam ze zaraz zejde poniewaz panicznie boje sie smierci mialam milion mysli na minute ktore jeszcze bardziej potegowamy moj strach i bicie serca. w koncu sie uspokoilam ale strach pozozstal do tego stopnia ze balam sie z nocy sama zasnac :) co kladlam glowe na poduszke wszystko wracalo i musialam wstac mialam ochote krzyczec uciekac wyrywac wlosy z glowy oczywiscie nic z tych rzeczy nie robilam ale tkwilo to we mnie.
od tego dnia nie udalo mi sie przezyc normalnego dnia bo nawet jesli nie mam takich "atakow" to w glowie gdzies to siedzi ze moze mnie to zlapac. oczywiscie zrobilam badania ekg echo serca podstawowe badania krwi (w tym tarczyca) oczywiscie wyniki ksiazkowe poza malym niedoborem magnezu ale to pikus :) zaczelam szukac pomocy w necie objawy podpasowaly mi pod nerwice przeczytalam ksiazke "pokonalem nerwice" ktora bardzo pomogla mi zrozumiec mechanizm nerwicy i to co sie dzieje z moim cialem podczas atakow. najgorsze jest to ze jest osobo pogodna zawsze usmiechnieta niepoprawna optymistka a tu takie cos ? fakt mialam sproe stresy pod koniec roku i mam charakterek ze potrafie sie wkurzyc ale zeby zaraz takie akcje ?
pani w szpitalu powiedziala ze mam brac persen 2 razy dziennie bez wzgledu na to jak sie czuje i mg oczywiscie. podczas tej "kuracji" :p bylo w miare ok bo te ataki nie sa wtedy mocne tylko przechodzi przeze mnie taka fala serce da znac o sobie i sie uspokajam nie mam zadnych innych objawow ta jak czasami ludzie pisza ze boja sie wyjsc z domu itd nie tego nie mam tylko to kolatajace serce i wewnetrzy lek.
ale taki ataki jak ten dzis rano wyprowadzaja mnie z rownowagi na caly dzien....zaczyna sie od pozadnego BUM serducha i zaczyna zapieprzac do tego zimne poty cieple poty nogi trzesa sie jak szalone lek paniczny dzis nawet nie widzialam liter na komorce....i w takich wlasnie sytuacjach nie umiem sobie z tym poradzic wtedy to juz tylko hydrydroxyzinum pol tabletki i spie ;/
zaczelam sie dzis zastanawiac czy tabletki antykoncepcyjne moga miec cos z tym wspolnego, ostatanio tez czuej rozpieranie w lydce.
jednym slowem czuje sie jak psychol :) czuje sie normalnie i nigdy nie wiem kiedy to gowno mnie zaatakuje ;/
jedynie moja mama mnie rozumie ale tez jzu nie moze mnie sluchac :)
chlopak....od ktorego oczekiwalabym najwiekszego wsparcia mowi ze udaje i ze nie moze mnie jzu sluchac mowi "bylas noramlna a teraz jestes czubek" mowi ze zmyslam ze sobie wkrecam itd itd. nie umiwm mu tego wytlumaczyc....
staram sie "leczyc" ksiazkami i smiechoterapia :) na codzien jest ok tylko to podswiadome wyczekiwanie na "atak" neriwcy...
pomozcie kochani :)
Offline
Posty
4
Dołączył(a)
22 lut 2014, 15:57

Witam wszystkich moze tu mnie ktos zrozumie.....

Avatar użytkownika
przez warrior11 22 lut 2014, 19:06
mogę Ci tylko powiedzieć,że nic złego Ci się nie stanie,
wiem,że Twoje odczucia są koszmarne,ale to tylko emocje,
nie bój się ich,
te ataki ,chodź bardzo nieprzyjemne,nie są groźne,
odradziłbym Ci tylko tabletki antykoncepcyjne,bo one zdrowe raczej nie są
Wolność kocham i rozumiem..wolności oddać nie umiem.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
996
Dołączył(a)
19 gru 2013, 16:19

Witam wszystkich moze tu mnie ktos zrozumie.....

przez aguś098 22 lut 2014, 19:15
bardzo dziekuje fajnie ze ktos sie odezwal :) od razu cieplej na sercu :) tez mysle ze czas najwyzszy odstawic tabletki tyle lat bez zadnej przerwy to nie jest najrozsądniejsze :)
sa moze jakies skuteczne metody na uspokojenie sie podczas takiego mocnego ataku ? :)
Offline
Posty
4
Dołączył(a)
22 lut 2014, 15:57

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Witam wszystkich moze tu mnie ktos zrozumie.....

przez essprit 22 lut 2014, 19:51
A mnie zastanawia - nie ma tutaj złośliwości - czy jak będziesz mieć zapalenie płuc to też będziesz leczyć się książką/śmiechoterapią ?

Od czego są specjaliści ? Psychiatrzy czy psychoterapeuci/psycholodzy ?
Offline
Posty
1421
Dołączył(a)
14 gru 2008, 13:21

Witam wszystkich moze tu mnie ktos zrozumie.....

przez aguś098 22 lut 2014, 23:47
to prawda tylko ze do takich specjalistow tez sie czeka a do tego czasu nie chcialabym zesrwirowac :) radze sobie jak umiem :) staram sie pozytywnie myslec a ksiazki pozwalaja mi zrozumiec stan w którym sie znajduje i reakcje ogranizmu na stres :)
ale dziekuje za posta :)
Offline
Posty
4
Dołączył(a)
22 lut 2014, 15:57

Witam wszystkich moze tu mnie ktos zrozumie.....

przez Bukowski 22 lut 2014, 23:49
A na co ci zrozumienie, wpoi to w twój mózg jakieś wartości?
Bukowski
Offline

Witam wszystkich moze tu mnie ktos zrozumie.....

przez aguś098 23 lut 2014, 10:36
moze i wpoi :) chociazby to ze nie jestem sama :)
niektorzy potrafia radzic sobie sami inni potrzebuja wsparcia ja naleze do tej 2giej grupy niestety :)
Offline
Posty
4
Dołączył(a)
22 lut 2014, 15:57

Witam wszystkich moze tu mnie ktos zrozumie.....

przez Bukowski 23 lut 2014, 11:00
aguś098, No to śle zrozumienie i wyrozumienie telepatycznie w kierunku twojej persony.
Bukowski
Offline

Witam wszystkich moze tu mnie ktos zrozumie.....

przez ewa3700 01 mar 2014, 14:01
...aguś może faktycznie na trochę odstaw antykonc. tabl .Zobaczysz czy one nasilają ci nerwicę. A jak nie, to wrócisz do nich.hydroksyzyna raczej cię z nerwicy nie wyleczy. No i przymula i w końcu przestanie działać. Z persena-to za łagodne i walerianę można brać tylko 2 tyg. bo potem biegunki itp. sprawy.Myslę, ze powinnaś skorzystać z psychiatry, aby leczyć nerwicę, a nie tylko łagodzić. To sa zbyt ciężkie objawy i psychoterapia plus łagodny antyfepresant coś zdziałają. Np. trazodon, czy pramolanw małych dawkach. Powodzenia i wylecznia życzę.
Offline
Posty
194
Dołączył(a)
28 paź 2011, 14:47

Witam wszystkich moze tu mnie ktos zrozumie.....

Avatar użytkownika
przez khaleesi 04 mar 2014, 03:10
aguś098, witaj na forum :papa:
"Zajmij się życiem albo umieraniem"
Nie wystarczy mieć rozum, trzeba jeszcze posiadać go tyle, by go nie mieć za dużo.~~Andre Maurois
Jest cechą głupo­ty dos­trze­gać błędy in­nych, a za­pomi­nać o swoich
Avatar użytkownika
Offline
Mistrz Avatara
Posty
12625
Dołączył(a)
20 lis 2010, 22:09
Lokalizacja
Kraina Czarów ekm Smoczków! :)

Witam wszystkich moze tu mnie ktos zrozumie.....

przez Maggda92 05 mar 2014, 00:54
cześć :papa:
Maggda92
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Przeskocz do