Esci spin-off

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez inez3 11 maja 2014, 22:11
elmopl79, nie, nic mi nie powiedziała. ja trochę poczytałam w domu i np. może być to wrodzone. może więcej się dowiem jak pójdę z wynikami do internisty. Póki co nic mi nie dolega :).

Może wy mnie uspokoicie. Tak jak pisałam nie mogłam dostac Lamitrinu, więc kupiłam zamiennik. Dziś wzięłam pierwszy raz i mam wrażenie, że gorzej się czuje. Różnica w składnikach to tylko ciut inne substancje pomocnicze... Esci zmieniałam już kilka razy i się nie bałam, a tu mam jakiś niepokój...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
06 cze 2007, 10:31

Esci spin-off

przez elmopl79 11 maja 2014, 22:16
Inez
Nie mam pojęcia,na tym dziennym to co trochę dawali inny zamiennik,ale ja go nie bralam,nie powinno byc roznicy ale ludzie różne mówią...
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

Esci spin-off

przez lunatic 11 maja 2014, 22:17
czasami na generyku można sie troche inaczej czuć

"Producent leku generycznego musi wykazać podobieństwo m.in. dwóch parametrów farmakokinetycznych: AUC i Cmax. Generalnie rzecz ujmując, dopuszcza się odchylenia w wartościach tych parametrów dla leku generycznego w stosunku do leku innowacyjnego w granicach od 80 do 125 procent."
"Zamiana jednego preparatu generycznego na inny bywa niekiedy odczuwalna przez pacjenta"
http://pulsmedycyny.pl/2581745,63366,le ... -odtworcze
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez inez3 11 maja 2014, 22:18
Chyba mi się coś chrzani w głowie, bo esci już zmieniałam 2 razy, teraz będzie trzeci i nie odczułam różnicy... Głupi człowiek jest...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
06 cze 2007, 10:31

Esci spin-off

przez lunatic 11 maja 2014, 22:18
przypuszczam, ze przez te dopuszczalne odchylenia
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

Esci spin-off

przez elmopl79 11 maja 2014, 22:24
Inez
A teraz pod kaka postacią bierzesz esci?
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez inez3 11 maja 2014, 22:54
Aktualnie Elicea Q-Tab, teraz będzie coś na "A" chyba :). Musiałabym sprawdzić na recepcie. Zaczynałam od servenonu.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
06 cze 2007, 10:31

Esci spin-off

przez elmopl79 11 maja 2014, 23:21
Inez
Ja tez bralam najpierw depralin,a potem severenon,czy jak mu tam....:) nie zauwazylam tu żadnej różnicy.Teraz mam przepisana elicee

-- 11 maja 2014, 22:22 --

Tfu,nie elicee,tylko escitil
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez inez3 12 maja 2014, 08:12
lunatic, hmm, być moze... Zapewne minie... Czuję się fizycznie gorzej, a dokładnie boli mnie brzuch, ale mówię, być moze to moja głowa jedynie...

-- Pn maja 12, 2014 8:33 am --

A w ogóle to cześć :).
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
06 cze 2007, 10:31

Esci spin-off

przez freda 12 maja 2014, 09:37
inez3, ja 9 lat brałam seroxat,w tej chwili kosztuje ok.70 zeta za opakowanie.od 2 miesięcy biorę paroxinor za 4 zeta.obawiałam się zamiany i zupełnie niepotrzebnie.działa super,choć powoli odstawiam.szkoda kasy na oryginalne leki .a co do gorszego samopoczucia to chyba bardziej sprawa psychiki ,niż leku :D
A już myślałam,że ją pokonałam...
Offline
Posty
915
Dołączył(a)
27 sty 2013, 17:56

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez inez3 12 maja 2014, 09:41
freda, wiem, ja biorę kolejny generyk esci i luz. Natomiast nie wiem czemu tak się wkrecilam z tym drugim lekiem. Boli mnie brzuch, bo tak to dobrze się czuje... Głupia głowa...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
06 cze 2007, 10:31

Esci spin-off

przez freda 12 maja 2014, 09:56
inez3, mnie brzuch też pobolewa i mam lekkie biegunki,ale ja odstawiam i zmniejszam dawkę to pewnie stąd.ale jak dobrze się czujesz to nie myśl o tym-herbatka rumiankowa,termoforek i tyle :D
A już myślałam,że ją pokonałam...
Offline
Posty
915
Dołączył(a)
27 sty 2013, 17:56

Esci spin-off

przez elmopl79 12 maja 2014, 12:34
Freda
Co u Ciebie?Jak samopoczucie?Widzę,ze schodxisz z paro :brawo:
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

Esci spin-off

przez Ashleigh 12 maja 2014, 14:32
freda napisał(a):inez3, ja 9 lat brałam seroxat,w tej chwili kosztuje ok.70 zeta za opakowanie.od 2 miesięcy biorę paroxinor za 4 zeta.obawiałam się zamiany i zupełnie niepotrzebnie.działa super,choć powoli odstawiam.szkoda kasy na oryginalne leki .a co do gorszego samopoczucia to chyba bardziej sprawa psychiki ,niż leku :D


Roznica w cenie kolosalna. Wogole 70 zl za lek, to duzo.
Ale ja to pamietam lata 90, w Polsce, to o czym mowic.

Moj lek tez nie jest tutaj tani, ale chce sie postarac o znizke, jako lek na chorobe chroniczna.

U nas trzeba miec ubezpieczenia specjalne, zeby sie leczyc, ale leki nie wszystkie sa 100%, wiekszosc lekow maja cene duza. Generic-i sa tansze. Tak, jak widze i w Polsce.


Dzien dobry, wogole.

Czuje sie lepiej, przeszlo u mnie przez pare dni, to, co sie trafia co miesiac, choc naprawde nie wiem, po co po 50-tce, to jeszcze potrzebne? No, ale jest jak jest.
Czuje, ze od wczoraj znowu przelom na lepsze, dzis pelno energii, ze az juz padlam.
Wczoraj byl u nas Dzien Matki, wiec tez z ta moja czworca pojechalismy do parku, zimno bylo, ale wytrzymalam na spacerze lazenie z pol godziny. To dla mnie duzo, bo kondycja zadna byla u mnie.
Moze bym i dluzej lazila z rodzinka, ale zimno bylo, ze jej. U nas zima sie zaczela wczesniej, i jest ona bardzo uciazliwa. Nie sadzilam, ze w Afryce zima moze byc tak zimna. No, ale jest i wysoko 1700 mnpm, domy nieszczeslne i po 8-9 mies. ciepla i goraca, organizm sie tak szybko nie moze przestawic na ziab.

-- 12 maja 2014, 14:36 --

freda napisał(a):inez3, mnie brzuch też pobolewa i mam lekkie biegunki,ale ja odstawiam i zmniejszam dawkę to pewnie stąd.ale jak dobrze się czujesz to nie myśl o tym-herbatka rumiankowa,termoforek i tyle :D

Uwazajcie panie na rumianek, bo on takze moze spowodowac wieksze miesieczne krwawienia.
Rumianek ma takze wlasciwosci "przeczyszczajace narzady rodne", proponuje moze na zamiane ziolka z mlecza na zoladek. Tez sa bardzo dobre.
"Czyz mozna przestac kochac niebo i ziemie, tylko dlatego, ze bywa niepogoda"
Offline
Posty
276
Dołączył(a)
12 kwi 2014, 13:20

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 9 gości

Przeskocz do