Spamowa wyspa

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Lusesita Dolores 24 mar 2014, 10:12
platek rozy, super płatku!!!
chodze boso po ulicy


Ketrel 400mg
Solian 800mg
Haloperidol 5mg


opium
Posty
6821
Dołączył(a)
16 cze 2013, 12:25
Lokalizacja
Chaos

Spamowa wyspa

przez chocovanilla 24 mar 2014, 10:33
hej:)
platek rozy, mi sie te pandory podobaja co sie koraliki dokupuje ale strasznie to drogie;/
Offline
Posty
1864
Dołączył(a)
06 paź 2011, 23:59

Spamowa wyspa

przez Anna Maria 24 mar 2014, 10:37
Dóóół :(
Anna Maria
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 24 mar 2014, 10:42
neon, :**************miauuu mrrr miauuuu :mrgreen: wiesz firmy to nie ale moze chociaz pare groszy zarobie.

-- 24 mar 2014, 10:44 --

kasiątko, :*************** co to sie dzieje Kochana moja :***********


Ahma, tylko musze pojechac po koraliki bo teraz nie mam nic juz w domku , kasy brak.

chocovanilla, pandorki super ale za drogie
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15801
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

przez Anna Maria 24 mar 2014, 10:47
platek rozy, odchorowuje brata
Anna Maria
Offline

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 24 mar 2014, 10:54
kasiątko, przytulam goraco:*************** :-|
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15801
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

przez Anna Maria 24 mar 2014, 10:55
platek rozy, powinnam jechać do miasta pozałatwiać, ale nie wiem czy dam dziś radę. Jutro będę na terapii to bym pozałatwiała.

-- 24 mar 2014, 09:56 --

Słabo mi się robi i nadal chudnę choć pożeram ze 3000 kcal. :shock:
Anna Maria
Offline

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 24 mar 2014, 11:00
kasiątko, Kasia ja dzis do psychiatry mam jechac a nie mog sie zebrac i sie boje . :hide: jutro zapisze sie do jakiegos tutaj w osreodku mojej psycholog tu mam bliskoa tam musze az pod dworzec jechac.

Kasia martwie sie o Ciebie z tym jedzeniem :( moze to z nerwow?
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15801
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez neon 24 mar 2014, 11:00
platek rozy, mrrr ;** :D
świat lubi znieczulić
trzeba żyć nieustannie goniąc sny.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5703
Dołączył(a)
18 lis 2013, 12:05

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 24 mar 2014, 11:02
neon, Jak tam? na asentrze leci:P ja lewituje po mojej
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15801
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

przez Anna Maria 24 mar 2014, 11:02
platek rozy, Kochana, moim zdaniem powinnaś jechać.

Kasia martwie sie o Ciebie z tym jedzeniem :( moze to z nerwow?

być może, a w mojej głowie hipochondrycznej to od razu najstraszniejsze choroby :zonk:
Anna Maria
Offline

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez hania33 24 mar 2014, 11:03
Witajcie ;) platek rozy, neon, kasiątko, chocovanilla, Ahma, :D

-- 24 mar 2014, 11:04 --

platek rozy, ale tak mocnych ubokow nie masz?
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 24 mar 2014, 11:04
kasiątko, pownnam jej zawiezc papiery do Zus:( ale nie wiem ile dojade . mam dosc.

Kasia ja wiem tez bym sobie wmawiala ze umieram ale mi sie wydaje ze to od stresow masz i nerwow.
A poza tym organizm znow musi sie nauczyc normalnego jedzenia.
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15801
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

przez chocovanilla 24 mar 2014, 11:05
a ja sie dzis w nocy obudzilam cala przerazona... czulam sie ze nie jestem soba że jestem samotna i w ogole jakbym stala nad grobem kurcze co jest??? myślałam że świruje chciałam gdzieś uciekać ratować się ale jak jak to tylko głowa?? myślałąm że sfiksowałam... pomęczyłam się z 15 minut po czym przyszła śpiączka i padłam;/ co to ? czy już zwariowałam a może to schizofremia ??
Offline
Posty
1864
Dołączył(a)
06 paź 2011, 23:59

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 9 gości

Przeskocz do