Spamowa wyspa

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 13 mar 2014, 13:25
LATEK1962, i dali Ci rente? mnie do pracy wysylaja
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15809
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

przez chocovanilla 13 mar 2014, 13:25
wiecie już wszytskie papiery pozbieralam dalam mu wniosek zeby wypelnil a on że nie mam szans... zeby na padaczke sie starac... tylko ze nerwica zaczela mi sie przed 18 rokiem zycia a padaczka miesiac za wczesnie bo brakuje mi przepracowanego miesiaca;/ co za pech...
dodatkowo dowiedzialam się ze moj stan psychiczny jest za lekki, ze zeby dostac rente to trzeba miec ciezka depresje albo schizofremie itd...

-- 13 mar 2014, 13:26 --

platek rozy, widzisz to tak jak moj lekarz powiedzial... na depreche dadza ale nie na nerwice...

-- 13 mar 2014, 13:27 --

ja nawet stawalam raz do zusu ale pani mi powiedziala ze moze za wrazliwa jestem i nie dali mi a ja juz dalam sobie spokój ...
Offline
Posty
1864
Dołączył(a)
06 paź 2011, 23:59

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez JERZY62 13 mar 2014, 13:28
platek rozy, właśnie teraz mam mieć komisje lekarską i czekam na wezwanie, masakra, nie wiem co będzie.
♪♪♪
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9038
Dołączył(a)
08 lut 2011, 22:38
Lokalizacja
50° 0′ 45″ N, 20° 59′ 19″ E

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 13 mar 2014, 13:28
chocovanilla, mnie sie wydaje ze nie dadza tez mi pwoedzielia bo paniz a mloda a pozatym praca lekarstwem na wszytsko.

-- 13 mar 2014, 13:29 --

LATEK1962, ja mialam w poprzedni poniedzialek ponad godzine mnie maglowakl i mi dal 2 miesiace swiedczenia i kazal sie za praca rozgladac
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15809
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez nerwosol-men 13 mar 2014, 13:30
no tak patrzę to wszyscy mają nie łatwo :pirate:
Załóż wy­god­ne bu­ty, bo masz do przejścia całe życie... Obrazek

http://www.poomoc.pl
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7538
Dołączył(a)
03 lis 2013, 00:13
Lokalizacja
Warszawa

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Ellwe 13 mar 2014, 13:30
platek rozy, moim zdaniem są modne:) Fajnie wyglądają chyba do czółenek i szpilek:) chociaż nie wiem, czy masz ochotę na tego typu obuwie, bo ja np. jak tylko pogarsza mi się nastrój to chodze ubrana jak strach na wróble i całe dnie chodziłabym w dresie albo w dzinsach i t-shirtach. Nawet do pracy chodzę wtedy w luźnych swetrach i spodniach i na płaskim obacasie a powinnam w spodnicach i na obcasie :bezradny:
I was looking for a breath of a life
A little touch of heavenly light
But all the choirs in my head sang, no oh oh oh


Vanitas vanitatum et omnia vanitas

Lamitrin 200 mg
Ketrel 50 mg
Seronil 100 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1110
Dołączył(a)
19 cze 2013, 12:50
Lokalizacja
Wlkp

Spamowa wyspa

przez chocovanilla 13 mar 2014, 13:31
Ellwe, a bralam bardzo dlugo i codziennie i najgorsze jest to ze lekarz mnie tym karmil ale nie uprzedzil co to jest i zeby nie odstawiac z dnia na dzien... chociaz wiedzial ze czesto mam dluzsze przerwy to ani razu nie ostrzegl.... moglo sie to skonczyc duzo gorzej... moglam byc wtedy sama z dzieckiem.... tragedia
Offline
Posty
1864
Dołączył(a)
06 paź 2011, 23:59

Spamowa wyspa

przez nerwa 13 mar 2014, 13:31
Ale wiecie, co... ja rozumiem to wszystko, z tą rentą, ze nie mozna pracowac a za cos trzeba zyc itd.
Ale z kolei tez czytalam gdzies, ze no ta nasza choroba jest dosc specyficzna.. i glownie siedzi niestety w naszych glowach, i bardzo duzo zalezy od nas. A jak sie dostaje taka rente, to czlowiek ma juz przekonanie - ze ok, no trudno, mam taka chorobe i tyle, renta jest to jakos bede zyc. I nie ma takiego cisnienia zeby jednak moze cos zrobic. Nie zrozumcie mnie zle, bo ja wiem co to znaczy nie moc wyjsc z domu - tylko tak z drugiej strony sobie mysle, jakie sa konsekwencje.
"The greatest weapon against stress is our ability to choose one thought over another." ~William James
Offline
Posty
3830
Dołączył(a)
24 lut 2013, 16:06

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 13 mar 2014, 13:31
Ellwe, wlasnie mi sie wydaje ze do japonek na lato i do takich botkow do kostek by pasowaly ale nie wiem , ja tez jak teraz mam gorzej to mi sie juz nic nie chce , plakac mi sie chce.
Nie wzielam tych dzinow ale moge po nie poleciec chociaz nie wiem.
Gdzie ja w sumie chodze :bezradny:

Nie sadzilamz e tak mi przywali ta deprecha z nienacka , znowu i nagle
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15809
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

przez chocovanilla 13 mar 2014, 13:32
platek rozy, mi tez mowia o pracy... ja chce bardzo tylko czekam az mala do przedszkola pojdzie
Offline
Posty
1864
Dołączył(a)
06 paź 2011, 23:59

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez JERZY62 13 mar 2014, 13:32
platek rozy, a na co na depresję czy na nerwicę stawałaś na komisję?
♪♪♪
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9038
Dołączył(a)
08 lut 2011, 22:38
Lokalizacja
50° 0′ 45″ N, 20° 59′ 19″ E

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 13 mar 2014, 13:33
LATEK1962, mam zaburzenia depresyjno lękowe plus jeszcze zjechany kregoslup , zawroty glowy , a sporo tego .Papiery mialam od kilku lekarzy
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15809
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

przez chocovanilla 13 mar 2014, 13:34
platek rozy, mam to samo... plus padaczka
Offline
Posty
1864
Dołączył(a)
06 paź 2011, 23:59

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez JERZY62 13 mar 2014, 13:35
platek rozy, a leżałaś kiedyś w szpitalu psychiatrycznym? To się liczy.
♪♪♪
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9038
Dołączył(a)
08 lut 2011, 22:38
Lokalizacja
50° 0′ 45″ N, 20° 59′ 19″ E

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości

Przeskocz do