Spamowa wyspa

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez AddictGirl21 13 mar 2014, 09:59
Ellwe, Cześć Kochanieńka! :D :D :D
...and I will pay for my sanity...<Efevelon 75mg, Perazin 200mg>
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1354
Dołączył(a)
21 sty 2014, 23:24
Lokalizacja
Nibylandia

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez hania33 13 mar 2014, 10:01
Witajcie kochani :D

-- 13 mar 2014, 10:01 --

Ahma, :(
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Enii 13 mar 2014, 10:02
platek rozy, Moja mama tez była zdziwiona i ja też :shock:

-- 13 mar 2014, 10:02 --

hania33, :papa:
Ty kreujesz swoją własną prawdę. A „prawda” to jedynie to, w co wierzysz.
A „to, w co wierzysz” to jedynie to, co myślisz”.

Jerry Hicks
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6099
Dołączył(a)
20 paź 2013, 12:10
Lokalizacja
SZ

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez hania33 13 mar 2014, 10:03
Enii, Jak w pracy?

-- 13 mar 2014, 10:04 --

Ale slonko piknie swieci..ale od soboty deszcze brrrrr :-|
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez AddictGirl21 13 mar 2014, 10:04
chocovanilla, To męża na siłę albo na barana albo w taczki i do przodu! hehe.............Bezruch jest nie dobry dla serducha i krążenia a to grozi zawałem, powiedz mu to może się wystraszy i zacznie wychodzić, he, każdy sposób dobry na wyciągnięcie "klucha" z czterech ścian :mrgreen:
...and I will pay for my sanity...<Efevelon 75mg, Perazin 200mg>
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1354
Dołączył(a)
21 sty 2014, 23:24
Lokalizacja
Nibylandia

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Enii 13 mar 2014, 10:04
hania33, było nawet lepiej niz myslałam :D
Ty kreujesz swoją własną prawdę. A „prawda” to jedynie to, w co wierzysz.
A „to, w co wierzysz” to jedynie to, co myślisz”.

Jerry Hicks
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6099
Dołączył(a)
20 paź 2013, 12:10
Lokalizacja
SZ

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez hania33 13 mar 2014, 10:04
Enii, super :great:
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Enii 13 mar 2014, 10:05
hania33, Dziadki przyszły sobie poczytac pracę , kawusię wypić a jak mnie witali.. Śmialam sie ze przez te 5 m-cy to wszytkie kontynenty odwiedziłam :mrgreen: ( wiedzieli ze jestem na chorobowym ale mysleli ze cos bardzo powaznego)
Ty kreujesz swoją własną prawdę. A „prawda” to jedynie to, w co wierzysz.
A „to, w co wierzysz” to jedynie to, co myślisz”.

Jerry Hicks
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6099
Dołączył(a)
20 paź 2013, 12:10
Lokalizacja
SZ

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez hania33 13 mar 2014, 10:07
Enii, Od razu inne samopoczucie , jak ktos Cie wita tak milo :D
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Spamowa wyspa

przez chocovanilla 13 mar 2014, 10:08
AddictGirl21, to zaawansowany kluch... już na siłę czasem wymyślam że trzeba coś kupic zeby chociaz do sklepu pojechac ... jestem zamknieta w czterech scianach ;/ samej tez mi z małą nie pozwala się oddalac przez padaczke i tak o;/
Offline
Posty
1864
Dołączył(a)
06 paź 2011, 23:59

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Enii 13 mar 2014, 10:08
hania33, dokładnie, tylko motam sie bo niew iem gdzie co jest :P
Ty kreujesz swoją własną prawdę. A „prawda” to jedynie to, w co wierzysz.
A „to, w co wierzysz” to jedynie to, co myślisz”.

Jerry Hicks
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6099
Dołączył(a)
20 paź 2013, 12:10
Lokalizacja
SZ

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez hania33 13 mar 2014, 10:08
Ja wczoraj poznalam dwie Polki w sklepie , mam zaproszenie na grilla , one tutaj sa juz ponad 20 lat , fajnie jest znac kogos z Polski.. :D
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Enii 13 mar 2014, 10:09
hania33, super. Idz zawsze to z kims pogadasz i wogóle rozerwiesz się
Ty kreujesz swoją własną prawdę. A „prawda” to jedynie to, w co wierzysz.
A „to, w co wierzysz” to jedynie to, co myślisz”.

Jerry Hicks
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6099
Dołączył(a)
20 paź 2013, 12:10
Lokalizacja
SZ

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez hania33 13 mar 2014, 10:09
Enii, Pomalutku zapamiętasz :D
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Purpurowy i 11 gości

Przeskocz do