Spamowa wyspa

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Siarlek 14 kwi 2016, 23:58
cyklopka nie, ale myślałem czy nie zostać kucharzem. Stałbym gotował jakieś makarony, owoce morza, sluchalbym sobie muzyki, nikt by mi nie przeszkadzał. Karmił bym ludzi, ci przynajmniej byli by wdzięczni, że robię dobre jedzenie. Żyć nie umierać :yeah:
Obawiam się, że króla Albanii mogą nie znać w Albanii :mhm:
LAHWF
Losing All Hope Was Freedom
Avatar użytkownika
Offline
Posty
512
Dołączył(a)
28 maja 2015, 18:26
Lokalizacja
Obóz na bagnach

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Purpurowy 15 kwi 2016, 00:00
Siarlek napisał(a):Obawiam się, że króla Albanii mogą nie znać w Albanii :mhm:

Też mam takie wrażenie, ale i tak chciałbym tam pojechać. Chociażby po to, żeby po raz pierwszy w życiu wyjechać na wycieczkę za granicę.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6570
Dołączył(a)
25 kwi 2015, 21:39
Lokalizacja
Z lasów i bagien owianych legend mgłą

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez cyklopka 15 kwi 2016, 00:06
Siarlek, a potem by się okazało, że makaron rozgotowany i co wtedy. Ludzie są niewdzięczni wszędzie.

A z tymi rowami, to był klasyczny cytat ze starej kreskówki. ;)

Purpurowy, zawsze jak jeździliśmy z kolegami na koncerty, to kwitowaliśmy różne rozwiązania logistyczne w danym mieście stwierdzeniem, że król tego miasta dobrze albo źle pomyślał. Król Ostrawy był najbarwniejszą postacią.
Głosy w mojej głowie czyta Maciej Orłoś.
Avatar użytkownika
Online
Posty
8293
Dołączył(a)
24 sty 2014, 19:33
Lokalizacja
the castle beyond the Goblin City

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez nieboszczyk 15 kwi 2016, 12:03
psychicznie chorzy i upośledzeni intelektualnie umierają samotnie.podobnie jak narkomani.narkomani umierają w jakimś śmierdzącym sraczu a psychicznie chorzy i upośledzeni intelektualnie umierają za murami obozów psychiatrycznych we własnych odchodach.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8086
Dołączył(a)
29 wrz 2008, 20:28
Lokalizacja
z trumny z peryskopem

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Purpurowy 15 kwi 2016, 13:06
Dzień dobry.

Odnosząc się do mojej wczorajszej wypowiedzi, zaznaczam że miała ona charakter żartobliwy, gdyż Carica Milica bym nie dobił nawet jak by mi zafundowała roczne wakacje w Albanii.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6570
Dołączył(a)
25 kwi 2015, 21:39
Lokalizacja
Z lasów i bagien owianych legend mgłą

Spamowa wyspa

przez dobras4 15 kwi 2016, 13:15
Witaj Purpurowy, jak samopoczucie? ;)
Spadnijmy w dół
Objęci w pół
Otuleni liściem
poprośmy wiatr
o ciszę zimą...
Offline
Posty
121
Dołączył(a)
10 lut 2015, 19:27

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Purpurowy 15 kwi 2016, 13:16
dobras4 napisał(a):Witaj Purpurowy, jak samopoczucie? ;)

Cześć.
U mnie w porządku, a u Ciebie?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6570
Dołączył(a)
25 kwi 2015, 21:39
Lokalizacja
Z lasów i bagien owianych legend mgłą

Spamowa wyspa

przez HoyaBella 15 kwi 2016, 14:00
kosmostrada napisał(a): HoyaBella, Jak było u dentysty?

tak jak zawsze. czyli coś mini-małego okazuje się sprawą bardziej skomplikowaną :great: ale następny raz dopiero za hohohohohoohohohoh. więc się mega cieszę.

Zaliczyłam oczywiście ciemno przed oczami i lekkie przyduszenie i walenie serca oczywiście w sklepie, ale spoko - przeszło. A jak wróciłam do domu --- dostałam napadu żarcio-głodo-bezumiarowego żarcia o 22.00. :hide: A przedwczoraj i jeszcze kilka dni temu na siłę wmuszałam w siebie trochę zupy, bo mi już ciemno przed oczami się robiło i słabo mi było .

19go mam wizytę i nie wiem co mam robić. Było mówione "Sedam". Boję się ulotkowych krwawych wybroczyn, sińców i wysypek po paroksetynie. :( :hide:
Offline
Posty
1728
Dołączył(a)
16 kwi 2015, 00:43

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez kosmostrada 15 kwi 2016, 14:01
Dzień dobry!

Kochani u mnie słoneczko dzisiaj, a ja jak zwykle jestem zmęczona. :hide: U kosmetyczki o mało nie zasnęłam przy stoliku.
Pazury mam zrobione, ale z koleżanką się nie widziałam, bo coś jej w pracy wypadło. :bezradny: Nie miała siły na wybieranie koloru i zrobiłam ten co ostatnio - granatowo-fioletowy z drobinkami. Teraz piję kawę i usiłuję się zmobilizować do prac domowych.
Monsz wyjechał, wraca w niedzielę, więc jakoś fajnie chcę zaplanować sobie weekend. Dziś wieczorem goście. Jutro przychodzi do mnie moja rodzinna magister sztuki i będzie mnie uczyć malowania akwarelą. :great: Na pewno biblioteka i ogródek, wiosenne porządki w szafie i zobaczymy, co mi tam do głowy jeszcze przyjdzie.
Już mam dosyć tego, że cały czas jestem zamulona, ledwo chodzę. :time: Zżarłam ptysia z bitą śmietaną na podniesienie morale ( tudzież poziomu cukru) i doopa, niepotrzebne kalorie i jest mi niedobrze... No nic, trzeba wytrzymać.

Miłego piątku Wam życzę!!!
Ever tried? Ever failed? No matter. Try again. Fail again. Fail better.
S. Beckett
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7800
Dołączył(a)
27 lip 2014, 16:47

Spamowa wyspa

przez k2k3k4 15 kwi 2016, 14:18
hej moze mi ktos powiedziec jak sie usuwa posty i konto? bo szukam tego od 30 min z gory dzieki
k2k3k4
Offline

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez kosmostrada 15 kwi 2016, 14:26
Ever tried? Ever failed? No matter. Try again. Fail again. Fail better.
S. Beckett
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7800
Dołączył(a)
27 lip 2014, 16:47

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez mirunia 15 kwi 2016, 14:43
Dzień dobry! :papa:

kosmostrada, u mnie dzisiaj też jest słoneczko, czasami zachodzi, ale ogólnie jest pogodnie. :D
Zaraz rozpoczynam weekend i w zależności od pogody zaplanuję sobie wolne dni. Na pewno będą porządki... też. :D
Też jestem dzisiaj trochę zamulona, ale z godziny na godzinę jest lepiej, ranek był :hide: , dobrze, że mija ten stan.
Nałykałam się ibuprofenu i trochę kręgosłup puścił, ale ileż można brać środki p/bólowe? :bezradny:

Super, że masz łapki cudnie zrobione, teraz je chroń rękawiczkami w tych chwaściorach, bo szkoda. Pięknie sobie zaplanowałaś wolne dni bez mensza. :great: Malowanie pod okiem fachowca powinno dać dobre rezultaty, bo akwarelka to trudna technika i faktycznie trzeba speca do nauki. A pierwsze kroki są ważne. Czekamy na efekty i pokaz zdjęć. ;) Wiosna jest fajnym tematem do akwarelki, taka delikatna i rozmyta.

Co pitrasisz dla gości piątkowych?
Życie to dobry nauczyciel, ale trochę dużo bierze za lekcje...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4707
Dołączył(a)
12 wrz 2013, 15:43

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez kosmostrada 15 kwi 2016, 15:19
mirunia, A u mnie jakieś chmurzyska nadciągają, mam nadzieję, że to nie zapowiedź dodoopnego pogodowo weekendu. :hide:
Cieszę się, że na popołudnie Ci lepiej, niech ten weekend przyniesie Ci dużo przyjemności!
No faktycznie marnie z tym braniem przeciwbólowych, ja też stosuję już ostateczności, a i tak za często.
Dla gości pierwszy raz nic nie pitraszę, moja siostra zadzwoniła, że wpadła w kompulsywne gotowanie i kupowanie produktów spożywczych i mam dziś catering! :yeah: A dla młodego miałam makaron z wczoraj. Tak że spokojnie latam ze szmatą ( właśnie się unieruchomiłam w sypialni, bo zmyłam podłogi :smile: ).

Czyżby dzisiaj był ten dzień, kiedy sprawdzam, ile kaw mogę wypić zanim dostanę herzklekotu? :roll:
Ever tried? Ever failed? No matter. Try again. Fail again. Fail better.
S. Beckett
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7800
Dołączył(a)
27 lip 2014, 16:47

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 15 kwi 2016, 15:25
Witajcie Kochani:*********
Ja dzis bylam u pani K na indywidualnym , mialam tez spotkanie z doradca zawodowym i wypelnilam z nim papiery na kurs jezykowy sponsorowany ze srodkow unijnych . Odezwal sie do mnie pan odosnie pracy w sekretaricie firmy jednej ale musze miec papier na jezyk angielski. Wieki temu sie go uczylam wiec moge sie nim posluzyc jedynie w pismie bo w mowie ciezko :hide: .
Pan pewnie nie poczeka z oferta pracy ale kurs jesli bym sie dostala to sie przyda.

Czuje sie niestety zle , mam jakies dziwne zawroty , ale zmierzylam cisnienie i mam niskie wiec zrzucam ze to od tego zawroty sa.
Do tego wracalam z tego spotkania z Pani K i doradca na nogach slabych i roztrzesionych ale zrobilam jeszcze zakupy i zajrzalam do ciuszkolandu . Nic w nim nie kupilam bo wszytsko co mierzylam bylo za male w cyckach .
Plany moje weekendowe --- jesli w niedziele nie powali mnie @ a pewnie powali , to mam plana isc na Festiwal jedzeniowy.
Jutro do kolezanki na kawke.

cyklopka tulam Cie ogromnie ciepplo :********** bardzo mi przykro ze tak wyszloz ta praca a dyrektor to jelop skoro sie tak zachowal jakby łaske robil ze dal prace . Mam nadzieje ze znajdziesz cos innego i lepszego!


kosmostrada, :********** dolaczam se do pytania co dzis pichcisz? U mnie gulasz drobiowy z jablkiem doprawiony majerankiem i kminkiem , w sosie pomidorowym . Fajnie to smakuje , polaczenie tych przypraw i jablka z kurakiem .
Co do zamuly koniecznie na badania idz! To moze byc zmeczenie chroniczne a to sie leczy.

mirunia, :********** a bylas po to skierowanie na zabiegi??? Warto chyba isc . Ile sie bedziesz z tymi bolami meczyla?
ja na czerwiec sie zapisalam do neurologa bo ide sprawdzic moja pamiec i wziac sie za migreny o ile sie da bo chyba te od hormonow to raczej ciezko leczyc.
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15922
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości

Przeskocz do