Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Dzienne Wrony - czynne 6:00 - 23:00

przez Nel 07 sie 2011, 19:26
Thazek napisał(a):Dlatego ja jak na razie nic nie biorę a miałem w domu Afobamik :twisted:


miałeś i co....zwiał od ciebie? ;)
...Wracam w siebie i znajduję świat!
Znowu raczej w przeczuciu i niejasnym pożądaniu niż w rzeczywistym kształcie i żywej sile...

Johann Wolfgang von Goethe
Nel
Offline
Posty
6089
Dołączył(a)
20 cze 2011, 16:44

Dzienne Wrony - czynne 6:00 - 23:00

Avatar użytkownika
przez Thazek 07 sie 2011, 19:27
dune, Nie... postanowiłem,że chocbym miał się zesrać ze strachu to nie wezmę do ust tego gówna :P
Nerwico chcesz mnie znów dopaść?!?!To skoczę do apteki po stoperan bo Cię chyba POSRAŁO!
http://www.youtube.com/watch?v=jYj7T9eEQ4U
F41.0<--- Było minęło... F41.1<--- już prawie nie ma :D CHYBA ZDROWIEJĘ :D
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5290
Dołączył(a)
18 mar 2011, 21:36
Lokalizacja
South

Dzienne Wrony - czynne 6:00 - 23:00

przez Michuj 07 sie 2011, 19:28
Thazek, podać Ci adres pocztowy pod którym możesz zutylizować? :twisted:
Michuj
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Dzienne Wrony - czynne 6:00 - 23:00

Avatar użytkownika
przez Thazek 07 sie 2011, 19:29
Michuj, Właśnie... miałem to posłać mojej P. za granicę ale okazało się ,że moja stara to wyrzuciła do kosza :evil:
Nerwico chcesz mnie znów dopaść?!?!To skoczę do apteki po stoperan bo Cię chyba POSRAŁO!
http://www.youtube.com/watch?v=jYj7T9eEQ4U
F41.0<--- Było minęło... F41.1<--- już prawie nie ma :D CHYBA ZDROWIEJĘ :D
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5290
Dołączył(a)
18 mar 2011, 21:36
Lokalizacja
South

Dzienne Wrony - czynne 6:00 - 23:00

przez Michuj 07 sie 2011, 19:30
:why:
Michuj
Offline

Dzienne Wrony - czynne 6:00 - 23:00

przez Nel 07 sie 2011, 19:30
Thazek, to ty twardziel jestes...albo masz małe strachy ;)

a do kosza nie wolno bo sie srodowisko zatruwa :evil:
...Wracam w siebie i znajduję świat!
Znowu raczej w przeczuciu i niejasnym pożądaniu niż w rzeczywistym kształcie i żywej sile...

Johann Wolfgang von Goethe
Nel
Offline
Posty
6089
Dołączył(a)
20 cze 2011, 16:44

Dzienne Wrony - czynne 6:00 - 23:00

Avatar użytkownika
przez *Wiola* 07 sie 2011, 19:30
dune, Na anafranilu to akurat pije się bez problemu , ale ciii ;)
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
18127
Dołączył(a)
10 lis 2009, 14:14

Dzienne Wrony - czynne 6:00 - 23:00

przez Nel 07 sie 2011, 19:30
Michuj, a ty to juz jestes normalny lekoman... :roll:
...Wracam w siebie i znajduję świat!
Znowu raczej w przeczuciu i niejasnym pożądaniu niż w rzeczywistym kształcie i żywej sile...

Johann Wolfgang von Goethe
Nel
Offline
Posty
6089
Dołączył(a)
20 cze 2011, 16:44

Dzienne Wrony - czynne 6:00 - 23:00

Avatar użytkownika
przez Thazek 07 sie 2011, 19:31
Michuj, Też tak zareagowałem a miałem na czarną godzinę...
dune, He he małe strachy... :lol: :lol: :lol:
to dobre... he he na początku to miałem takie ,że bałem się kłaść do łóżka bo myślałem,że się nie obudzę :P
nie chodziłęm nawet do ogródka...
a co mi pomogło?
TERAPIA!! :yeah:
Nerwico chcesz mnie znów dopaść?!?!To skoczę do apteki po stoperan bo Cię chyba POSRAŁO!
http://www.youtube.com/watch?v=jYj7T9eEQ4U
F41.0<--- Było minęło... F41.1<--- już prawie nie ma :D CHYBA ZDROWIEJĘ :D
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5290
Dołączył(a)
18 mar 2011, 21:36
Lokalizacja
South

Dzienne Wrony - czynne 6:00 - 23:00

przez Michuj 07 sie 2011, 19:32
dune, odezwała się święta :roll:
Michuj
Offline

Dzienne Wrony - czynne 6:00 - 23:00

przez Nel 07 sie 2011, 19:32
wiola173, wiem...ja na benzo pije...ale ze swiadomością...przy SSRI nic nie pisza ze nie wolno pic a przy anfrilu jednak tak....to cos w tym musi byc ... ale tsss jasne :)
...Wracam w siebie i znajduję świat!
Znowu raczej w przeczuciu i niejasnym pożądaniu niż w rzeczywistym kształcie i żywej sile...

Johann Wolfgang von Goethe
Nel
Offline
Posty
6089
Dołączył(a)
20 cze 2011, 16:44

Dzienne Wrony - czynne 6:00 - 23:00

Avatar użytkownika
przez *Wiola* 07 sie 2011, 19:32
dune, Praktykowałam 2 lata :evil:
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
18127
Dołączył(a)
10 lis 2009, 14:14

Dzienne Wrony - czynne 6:00 - 23:00

przez Michuj 07 sie 2011, 19:33
Mam clony więc luz 8) to nawet lepsze od afobamu
Michuj
Offline

Dzienne Wrony - czynne 6:00 - 23:00

przez Nel 07 sie 2011, 19:33
Thazek, no dobra....długofalowo owszem...moze ci pomogła, ale po co sie było tak mordowac na początku...to nie rozumiem...


Michuj, ja to ci do pięt nie dorastam ;)
...Wracam w siebie i znajduję świat!
Znowu raczej w przeczuciu i niejasnym pożądaniu niż w rzeczywistym kształcie i żywej sile...

Johann Wolfgang von Goethe
Nel
Offline
Posty
6089
Dołączył(a)
20 cze 2011, 16:44

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Przeskocz do