Dewiacja

Inne zaburzenia.

Dewiacja

przez xxsamotnaxx 20 kwi 2009, 15:49
Mam ogromny problem, bo sprawia mi przyjemność oglądanie drastycznych scen na zdjęciach, w filmach itd. Bywa,że masturbuję się widząc scenę jak się leje krew i ktoś umiera. Mam fantazję o duszeniu podczas seksu, gdzie ja oczywiście występuję jako osoba dusząca. Podnieca mnie robienie komuś krzywdy, lubię oglądać śmierć a i zapomniałam dodać,że....chodzę do kościoła co niedzielę spowiadam się regularnie, jestem wierząca,na codzień studiuję ,uczę się dobrze.
O czym to świadczy? Co to jest za licho? Chcę być zdrowa :(
xxsamotnaxx

Re: Dewiacja

przez scrat 20 kwi 2009, 16:05
Skrzywdzenie w dzieciństwie?
Przyjaciel forum

przez evelina 20 kwi 2009, 16:17
radze miec stałego spowiednika z ktorym mozesz takze rozmawiać.. o tym.. o codzienności..
evelina

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

przez xxsamotnaxx 20 kwi 2009, 16:23
dodam jeszcze, że nie piję alkoholu wogóle, nie palę ,nie biorę narkotyków, nie imprezuję, jestem porządna tak to. Nie wiem jak się pozbyć tych dewiacji, bo moje fantazje erotyczne są chore i to co dla innych jest obrzydłe mi sprawia radość :( Byłam zdiagnozowana jako" osobowość borderline" ale później lekarka powiedziała ,że jednak nie to i ona nie wie co. Każdy diagnozował inaczej po czym zaprzeczali. Nie wiem co mi jest :(

[Dodane po edycji:]

scrat napisał(a):Skrzywdzenie w dzieciństwie?

Raczej nie, chociaż zawsze mnie krótko rodzice trzymali
xxsamotnaxx

przez evelina 20 kwi 2009, 16:33