Wkurza mnie:

Czysty optymizm, czytając to forum nie poznasz kolejnych objawów nerwicy czy depresji, wręcz przeciwnie. Przeczytasz jak ludzie walczą z zaburzeniami!

Wkurza mnie:

Avatar użytkownika
przez bylociezko 10 lip 2012, 22:26
po pijaku zwinalem, bo pasowal mi do koszulki ;)
Czasami najgłośniej przemawia milczenie...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
113
Dołączył(a)
05 lip 2012, 10:37

Wkurza mnie:

Avatar użytkownika
przez tahela 10 lip 2012, 23:26
moje rozwalenie emocjonalne, to ,e tak pzezywam i płacze i czuje mocno i ze jakos tak poza wszystkim jestem jednak
Kto utraci raz będzie zawsze czekać
Zatrzymujesz czas i zaglądasz w przepaść
Zostaje smutek i tylko smutek
Ostry jak nagły serca głód
Wiatr co zwala z nóg
Smutek i ty
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10974
Dołączył(a)
09 sty 2011, 23:22

Wkurza mnie:

Avatar użytkownika
przez kornelia_lilia 11 lip 2012, 22:40
mój wzdęty brzuch i talia :evil:
Najtrudniej jest widzieć słońce… wierzyć w słońce i nie czuć ciepła. /H. Poświatowska/
Nigdy, nigdy nie żałuj, że zrobiłaś cokolwiek, jeśli robiąc to, byłaś szczęśliwa /Dorotea de Spirito/
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6325
Dołączył(a)
04 lip 2011, 15:12
Lokalizacja
Wielkop./ Dolnośl.

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Wkurza mnie:

Avatar użytkownika
przez Pieprz 11 lip 2012, 22:43
kornelia_lilia napisał(a):mój wzdęty brzuch i talia :evil:

U mnie to samo. Ćwiczę intensywnie i chciałbym efekty. Oczywiście chciałbym wszystko od razu po wielu latach zaniedbania. Na szczęście frustracja sprawia że mam dodatkową energię do treningu więc zawsze coś. :evil:
Uwag, z racji problemów technicznych mam 2 konta, drugie jest do rozmów na PW.
Avatar użytkownika
Offline
Król Balu
Posty
16632
Dołączył(a)
28 mar 2012, 13:31
Lokalizacja
Trójmiasto

Wkurza mnie:

Avatar użytkownika
przez Agasaya 11 lip 2012, 22:52
wkurza mnie że moja łazienka wygląda tak: :evil:
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
A69.2, F60.31, F41.2, F50.2, F43.1, F44.0, DDA+DDD, początki F40.290
http://agasayaaa.blog.interia.pl/

Wtłoczona w matnię szukam jej
Bezwiednie tak kołyszę się i zatracam
Ciało uwiera śpią demony złe
Ona to druga ja odbita w lustrze
Avatar użytkownika
Offline
Najlepsze Cycki Na Forum :)
Posty
1386
Dołączył(a)
01 kwi 2012, 21:10
Lokalizacja
Trójmiasto

Wkurza mnie:

Avatar użytkownika
przez Pieprz 11 lip 2012, 22:54
Agasaya, to lepiej niż moja (a moja nie jest w remoncie) :D
Uwag, z racji problemów technicznych mam 2 konta, drugie jest do rozmów na PW.
Avatar użytkownika
Offline
Król Balu
Posty
16632
Dołączył(a)
28 mar 2012, 13:31
Lokalizacja
Trójmiasto

Wkurza mnie:

Avatar użytkownika
przez Agasaya 11 lip 2012, 22:57
na zdjęciu na dole jest mój prysznic :mrgreen:
Mushroom, też masz taki? :lol:
A69.2, F60.31, F41.2, F50.2, F43.1, F44.0, DDA+DDD, początki F40.290
http://agasayaaa.blog.interia.pl/

Wtłoczona w matnię szukam jej
Bezwiednie tak kołyszę się i zatracam
Ciało uwiera śpią demony złe
Ona to druga ja odbita w lustrze
Avatar użytkownika
Offline
Najlepsze Cycki Na Forum :)
Posty
1386
Dołączył(a)
01 kwi 2012, 21:10
Lokalizacja
Trójmiasto

Wkurza mnie:

Avatar użytkownika
przez Candy14 11 lip 2012, 22:59
Agasaya, czekam na foty po :D :105:
Nie musze byc najlepsza ze wszystkich. Wystarczy, że będę trochę lepszą sobą, niż byłam wczoraj.

Kazdy współczuje słabym.. na zazdrość trzeba zapracować ;)
Avatar użytkownika
Offline
Vice Miss Najładniejszych Nóg na forum
Posty
20464
Dołączył(a)
09 kwi 2012, 22:26

Wkurza mnie:

przez Nel 11 lip 2012, 23:00
kornelia_lilia, ah myslałam ze nic....ale moj brzuch równiez.... :evil:
...Wracam w siebie i znajduję świat!
Znowu raczej w przeczuciu i niejasnym pożądaniu niż w rzeczywistym kształcie i żywej sile...

Johann Wolfgang von Goethe
Nel
Offline
Posty
6089
Dołączył(a)
20 cze 2011, 16:44

Wkurza mnie:

Avatar użytkownika
przez kornelia_lilia 11 lip 2012, 23:03
Abstrakcja, J. tak dobrze karmi, że tylko jeść... jeść i nici z odchudzania :roll:
Najtrudniej jest widzieć słońce… wierzyć w słońce i nie czuć ciepła. /H. Poświatowska/
Nigdy, nigdy nie żałuj, że zrobiłaś cokolwiek, jeśli robiąc to, byłaś szczęśliwa /Dorotea de Spirito/
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6325
Dołączył(a)
04 lip 2011, 15:12
Lokalizacja
Wielkop./ Dolnośl.

Wkurza mnie:

Avatar użytkownika
przez Pieprz 11 lip 2012, 23:05
Agasaya napisał(a):na zdjęciu na dole jest mój prysznic :mrgreen:
Mushroom, też masz taki? :lol:

Nie mam w ogóle :?
Uwag, z racji problemów technicznych mam 2 konta, drugie jest do rozmów na PW.
Avatar użytkownika
Offline
Król Balu
Posty
16632
Dołączył(a)
28 mar 2012, 13:31
Lokalizacja
Trójmiasto

Wkurza mnie:

Avatar użytkownika
przez Agasaya 11 lip 2012, 23:06
Candy14, szaleństwa nie będzie... ino żeby było przyzwoicie tzn żeby kafelki nie odpadały ze ścian i żeby nie ciekło spod brodzika :bezradny: przy okazji się poprawi kilka detali- kaloryfer, pralka, umywalka ;)
Dzisiaj koleś przerabiał nam komunistyczną hydraulikę... jak zaśpiewał o kasę na koniec to aż mi się słabo zrobiło ale faktycznie zrobione cud miód malina
A69.2, F60.31, F41.2, F50.2, F43.1, F44.0, DDA+DDD, początki F40.290
http://agasayaaa.blog.interia.pl/

Wtłoczona w matnię szukam jej
Bezwiednie tak kołyszę się i zatracam
Ciało uwiera śpią demony złe
Ona to druga ja odbita w lustrze
Avatar użytkownika
Offline
Najlepsze Cycki Na Forum :)
Posty
1386
Dołączył(a)
01 kwi 2012, 21:10
Lokalizacja
Trójmiasto

Wkurza mnie:

przez Nel 11 lip 2012, 23:06
kornelia_lilia, przy mnie raz gotował żołądki bleeee dieta idealna ;) pozdrow go
...Wracam w siebie i znajduję świat!
Znowu raczej w przeczuciu i niejasnym pożądaniu niż w rzeczywistym kształcie i żywej sile...

Johann Wolfgang von Goethe
Nel
Offline
Posty
6089
Dołączył(a)
20 cze 2011, 16:44

Wkurza mnie:

Avatar użytkownika
przez kornelia_lilia 11 lip 2012, 23:08
Abstrakcja, oki, thx ;) ja akurat lubię podroby :D
Najtrudniej jest widzieć słońce… wierzyć w słońce i nie czuć ciepła. /H. Poświatowska/
Nigdy, nigdy nie żałuj, że zrobiłaś cokolwiek, jeśli robiąc to, byłaś szczęśliwa /Dorotea de Spirito/
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6325
Dołączył(a)
04 lip 2011, 15:12
Lokalizacja
Wielkop./ Dolnośl.

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Przeskocz do