Leki a wzrost/spadek wagi.Wątek zbiorczy.

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

Leki a wzrost/spadek wagi.Wątek zbiorczy.

przez kate80 16 sty 2006, 17:45
A ja mam takie pytanie ( może trochę głupie). Ja jeszcze nie byłam u lekarza i nie biorę żadnych tabletek ale czy te leki które przepisał wam lekarz mają jakiś wpływ na przemiane materii ( tzn czy się czasem po nich nie tyje)??. Pytam bo mam też problemy z tą dziedziną życia ( odchudznie itp).
Offline
Posty
138
Dołączył(a)
03 sty 2006, 18:56
Lokalizacja
jaworzno

Avatar użytkownika
przez Patrycja 16 sty 2006, 18:08
ja po serotaxie to schudłam co mnie bardzo ucieszyło i mam teraz taka figurę o jakiej marzyłam,ale ja myslę,że to sprawa indywidualna,każdy ma różne objawy niepożądane (mi się akurat porządany trafił) Ja jednak myslę,że nie to powinno stanowić io dezyzji w sprawie brania leków :idea:
nie graj, nie udawaj, nie popisuj się,nie wstydż się siebie!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
130
Dołączył(a)
04 sty 2006, 18:30

przez kate80 16 sty 2006, 18:09
Patrycja dzięki za odpowiedż :D
Offline
Posty
138
Dołączył(a)
03 sty 2006, 18:56
Lokalizacja
jaworzno

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

przez Sonia 16 sty 2006, 19:19
A u mnie wręcz przeciwnie, po seroxacie bardzo przytyłam i teraz nie mogę schudnąć a nie biorę już od lipca 2005.
Offline
Posty
117
Dołączył(a)
24 paź 2005, 10:50

Avatar użytkownika
przez Patrycja 16 sty 2006, 19:37
No to widzisz Kate,u każdego jest indywidualnie!
nie graj, nie udawaj, nie popisuj się,nie wstydż się siebie!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
130
Dołączył(a)
04 sty 2006, 18:30

Avatar użytkownika
przez Mada 26 sty 2006, 03:05
W sumie schudlam jakies 3kg przed braniem lexapro a w trakcie schudlam 5kg i mam nadzieje ze juz wiecej waga mi nie spadnie!.... Moglabym przytyc 20kg oby tylko czuc sie lepiej!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
200
Dołączył(a)
25 sty 2006, 02:11
Lokalizacja
NY

lek a waga ciala

przez Angelika 09 cze 2006, 12:10
Jakie macie doswiadczenia z przyjmowaniem lekow a waga ciala.Nie chce przytyc a slyszalam ze niektore leki moga to spowodowac.
Angelika
Offline

przez darunia 09 cze 2006, 19:48
No ja niestety przytyłam i to dużo, strasznie zwiększyło sie moje zapotrzebowanie na słodkie. przez pół roku przybyło mi 10 kg. i teraz zaczynam ograniczać jedzenie ale jest ciężko, a zawsze byłam taka szczupła, teraz to tylko wspomnienie :)
Offline
Posty
108
Dołączył(a)
27 mar 2006, 11:28
Lokalizacja
Wielkopolska

przez Aga1 09 cze 2006, 20:03
Cześc na poczatku brania leku chudłam, teraz jem słodycze jak kartofle i zaczynam tyć.Dobrze ze idzie lato to będa owoce i warzywa .Trzeba ze słodyczami uważać
Offline
Posty
553
Dołączył(a)
20 kwi 2006, 11:33
Lokalizacja
mazowsze

przez atrucha 09 cze 2006, 21:18
Kiedyś dawno przepisano mi Doxepin. W ciągu 2 miesięcy przytyłam 8 kg. Porażka :? Odstawiłam i wróciłam wagowo do normy ;) Po Efectinie nie działo sie nic specjalnego..
Bądźcie dzielni! Pa :)
Offline
Przyjaciel forum
Posty
1781
Dołączył(a)
04 sty 2006, 00:29

przez azok 09 cze 2006, 21:37
Ja po roku na efectinie bylam ciezsza o 20 kilo, nie moge sobie z tym poradzic. Nie wiem tylko czy bylo to spowodowane efectinem czy tym, ze neiwiele wychodzilam z domu a tym samym niewiele sie ruszalam
Offline
Posty
10
Dołączył(a)
07 cze 2006, 15:01

Avatar użytkownika
przez kasica73 10 cze 2006, 08:49
Słyszałam,że przy efectinie sie chudnie.Ja biorę dopiero parę dni,ale nie wychodzę z lodówki.Martwi mnie to troche,bo mam dużą nadwagę.Ale pewnie kazdy reaguje inaczej.Pozdrawiam.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
14
Dołączył(a)
30 maja 2006, 12:29
Lokalizacja
Warszawa

Avatar użytkownika
przez jowita 10 cze 2006, 10:14
to prawda niektóre leki powoduja przybywanie na wadze oraz i utrate wagi,ja kiedy zaczełam sie leczyc warzyłam 57kg po roku mija waga osiagneła 74kg!! :shock: brałam wtedy relanium,aurorix,clonozepam,oxazepam,signopam,dwa lata temu dostałam seronil i moja waga zaczeła spadac az do 62kg,niestety zaszłam w ciaze i waga wruciła :| obecnie jestem na seroxat i nie widze by to miało wpływ na moja wage :roll:
pozdrawiam :!:
Może zawsze trzeba najpierw przejsc przez piekło......by zrozumiec czym naprawde szczeście jest.....
Avatar użytkownika
Offline
Posty
286
Dołączył(a)
24 maja 2006, 09:35
Lokalizacja
Gdańsk

przez darunia 11 cze 2006, 11:02
Witaj Jowita, mam do ciebie pytanie, czy jak zaszłaś w ciąże to brałaś leki antydepresyjne i co w tedy zrobiłaś, jesli tak było.
pozdrawiam
Offline
Posty
108
Dołączył(a)
27 mar 2006, 11:28
Lokalizacja
Wielkopolska

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Przeskocz do