Leki i trądzik.

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

Leki i trądzik.

Avatar użytkownika
przez aniołek 09 wrz 2006, 22:55
mam pytanie czy wy tez macie problemy z cera podczas brania lekow!???:(
'LUDZIE LUDZIOM......'
Avatar użytkownika
Offline
Posty
161
Dołączył(a)
19 lip 2006, 20:55

Avatar użytkownika
przez gabi82 10 wrz 2006, 13:23
odkąd zaczełam brac rexetin mam straszne problemy z cera. Nawet używanie różnego rodzaju kosmetyków przeciwtradzikowych nie pomaga. Teraz zaczełam brac tabletki ziołowe Dromin na cere. Moze one mi pomoga.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
107
Dołączył(a)
29 sie 2006, 16:52
Lokalizacja
warszawa

przez bwahlfipe03 11 wrz 2006, 21:58
brałam 7 rodzajów leków i po żadnych nie zauważyłam takich zmian- jak widac sprawa indywidualna.
Offline
Posty
41
Dołączył(a)
30 cze 2006, 21:58

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

przez shadow_no 14 wrz 2006, 15:28
Mam problemy z cerą, razem z Asentrą przyjmowałem leki typowo naa schorzenia dermatologiczne, i wszystko wraca do normy. Polecam to samo.
Zapraszam do sklepu z odzieżą damską i torebkami.
Offline
Założyciel / Administrator
Posty
4758
Dołączył(a)
13 lip 2005, 01:45
Lokalizacja
Częstochowa

Avatar użytkownika
przez aniołek 14 wrz 2006, 22:04
hej Shadow a jakie leki perzyjmowaleś??mi jakos nic nie pomaga i zaczynam sie tego coraz bardziej wstydzic!!
'LUDZIE LUDZIOM......'
Avatar użytkownika
Offline
Posty
161
Dołączył(a)
19 lip 2006, 20:55

przez shadow_no 14 wrz 2006, 22:24
Hmm, nazwy tego antybiotyku nie pamiętam, w każdym razie do tej pory smaruje się różnymiu mazidłami (ale nie takimi reklamowanymi w tv) lecz na recepte otrzymaną od dermatologa.
Nazwy maści, które pamiętam, że pomagały:
-Clindacne
-Defferin

A obecnie Isotrexin, którego jeszcze nie mogę zrecenzować - używam jej dopiero chyba 3 dzień.
Zapraszam do sklepu z odzieżą damską i torebkami.
Offline
Założyciel / Administrator
Posty
4758
Dołączył(a)
13 lip 2005, 01:45
Lokalizacja
Częstochowa

Avatar użytkownika
przez aniołek 15 wrz 2006, 00:05
heh dzieki za te informacje i powodzenia w leczeniu!
'LUDZIE LUDZIOM......'
Avatar użytkownika
Offline
Posty
161
Dołączył(a)
19 lip 2006, 20:55

przez żmija 10 paź 2006, 10:49
antydepresanty mogą zaburzać wydzielanie hormonow stąd problemy z cerą ja biorę Diane35 ( antykoncepcyjne) mnie pomaga
żmija
Offline
Posty
25
Dołączył(a)
09 paź 2006, 20:40
Lokalizacja
Łódź

Avatar użytkownika
przez angels 15 paź 2006, 20:12
ja zażywam Anafranil 10 mg,mała dawka,kiedyś zażywałam przez pół roku,teraz po 4 miesiącach znowu do niego wracam,nie zauważyłam jak na razie żadnych zmian,ale zawsze mam przy sobie korektor.. ;)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
44
Dołączył(a)
23 lut 2006, 21:49

przez shadow_no 15 paź 2006, 20:32
Ja czasami jestem w takiej desperacji, że sam bym sobie chętnie kupił (korektor). :lol:
Zapraszam do sklepu z odzieżą damską i torebkami.
Offline
Założyciel / Administrator
Posty
4758
Dołączył(a)
13 lip 2005, 01:45
Lokalizacja
Częstochowa

przez bwahlfipe03 22 paź 2006, 13:26
Dzieci Moje Kochane:) ja jak walczyłam kiedyś z trądzikiem to wypatrzyłam niezły krem Effaclar K i pomogł mi bardzo. Już po miesiącu stan mojej cery znacznie sie poprawił . Tylko jest on dość drogi- przynajmniej dla mnie- kosztuje ok 40zł. Ale być może dermatolog zapisze wam jakieś inne kwasy, teraz jesienią sa one bardzo bezpieczne.
Offline
Posty
41
Dołączył(a)
30 cze 2006, 21:58

Avatar użytkownika
przez anonim 22 paź 2006, 14:12
Mi pomógł Benzacne,ale to już było dawno i dermatolog mi chyba przepisał, dokłanie nie pamiętam(tanie to było, jakieś 3 zł kosztowało) Uwaga! to jest mocno żrące i nakłada się w małych ilościach. bardzo wysusza skórę, a kilka minut po nałożeniu skóra na twarzy drętwieje, nie wiem jak to opisać bo brakuje mi słów, ma się uczucie jak by miała kamienieć... :smile:
"MUSZĘ LECZYĆ SIĘ NA BÓL I STRACH
GDZIE JEST CZŁOWIEK KTÓRY Z SIEBIE SAM POKAŻE MI JAK
KTO POKAŻE MI JAK ?"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
583
Dołączył(a)
08 paź 2006, 20:10

Avatar użytkownika
przez bedlambloke 27 paź 2006, 02:13
A są tabletki hormonalne dla facetów?:D
Troche testosteronu by się przydało bo masy brak i ta cera też dokucza o_0
Pozdrawiam!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
102
Dołączył(a)
15 paź 2006, 00:39
Lokalizacja
eva

przez Marha 27 paź 2006, 14:35
Najlepsze kosmetyki na wszelkie problemy z cerą, również te spowodowane przyjmowaniem leków, to kosmetyki pichtowe. Polecam każdemu, jest ich cała seria, a wystarczy tonik i krem pichtowy, pierwsze zmiany widać już po 2 tygodniach!! REWELACJA i niedrogi. Kupić można w sklepach zielarskich i ze zdrową żywnością, czasami w aptece.
Offline
Posty
98
Dołączył(a)
23 cze 2006, 16:37
Lokalizacja
Koszalin

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Przeskocz do