ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy escitalopram pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
156
58%

Nie
75
28%

Zaszkodził
36
13%

 
Liczba głosów : 267

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez elmopl79 05 mar 2014, 21:49
Lunatic
Kurcze,nie wiem jak to opisac...takie"chodzace"mrówki...
Miewalam tak zazwyczaj przy zwiększaniu dawki leku,a teraz są prawie,ze non stop,przewaznie jak sie zdenerwuje....

-- 05 mar 2014, 20:51 --

Xyz90
To brawo!!!! :brawo:
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez xyz90 05 mar 2014, 21:56
elmopl79, :yeah: :yeah: :yeah: :yeah:
Nigdy nie rezygnuj z celu tylko dlatego, że osiągniecie go wymaga czasu
Czas i tak upłynie..
Avatar użytkownika
Offline
Posty
186
Dołączył(a)
13 lut 2014, 09:48

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Ellora 05 mar 2014, 21:58
Tojaaa napisał(a):Cżesc. U mnie bez zmian. Czyli stałe napięcie do opanowania, ale radości z życia zero.
Ja uważam, ze moje geny sa do d..y. Nerwice sa wszechobecne w rodzinie i przechodzą z pokolenia na pokolenie jako cecha dominujaca :cry:
Nie cierpię określenia "lecze sie psychiatryczne" fatalnie mi sie to kojarzy

Sciskam wszystkich, idę dzis posypac głowę popiołem.
Smutna, eliora, xyz jak u Was?

U mnie.?nie wiem jak to nazwać....kladę się spać zmęczona, wsaje zmęczona-a spie bez problemów około 8 godzin..dzisiaj jakieś odrealnienie zmiene z sennością i miałam chwlilowy ucisk w klatce...coś sie dzieje nie tak...no i chandra:-( niepokój chwilowy...tak dziwnie....nie wiem co o tym myśleć, wraca ku...?to możliwe?czy to chwilowe?a ostatnio troche nerwów miałam....oby do piątku.
Ja przypominam sobie siebie jako dziecko...i już wtedy miałam ,dziwne,zachowania...dziwne bo dziecko nie kryje że sie boi, jasno to okazuje ale może nie umieć nazwać, a tak sie składa że moja matka miał kurewską nerwicę....:-(równiez nie mam dzieci a chciałabym, tylko czekam az skończe kuracje...jakie moga byc konsekwencje dla dziecka jesli matka w ciąży bierze antydepresanty?
Offline
Posty
544
Dołączył(a)
03 lut 2014, 11:23

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez elmopl79 05 mar 2014, 22:07
Ellora
To musisz omówić ze swoim czarodziejem:)
A jeśli mogę zapytać,ile masz lat?
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez krista 05 mar 2014, 22:10
Witaj Ellora
No właśnie objawy,które opisałaś miałam dzisiaj ja tak do południa pózniej ustąpiły
Offline
Posty
267
Dołączył(a)
20 gru 2013, 18:25

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Ellora 05 mar 2014, 22:12
elmopl79 napisał(a):Lunatic
No to ja tak wlasnie czekam na esci...jak na pierwszy lek.
Bo nie powiem,lęki sue schowaly,panika nie występuje.
..ale....ja w trakcie brania esci zwalam sobie sprawę,ze nie o zniwelowanie lęków mi chodzili,bo z tym dawalam sobie rade.Chcialam czuc sie lepiej,w sensie,bez samoboczucia nerwicowego....nie wiem jak mam to wytlumaczyc.Na seroxacie tak mialam,ze parlam do przodu,wiedzialam czego chce.A na esci czuje sie tak,jakbym sie cofnela di tylu,sana nie wiem czego chce....

Ja nie brałam nic wczesniej a na elicei jestem 1.5 mies i chce mi sie gdzies wyjść z kimś spotkać pogadać, zaczynam planować...przeszkadza mi tyljo to przygnębienie bez powodu

-- 05 mar 2014, 21:17 --

elmopl79 napisał(a):Ellora
To musisz omówić ze swoim czarodziejem:)
A jeśli mogę zapytać,ile masz lat?

27 lat...ylko wszystko było super, do momentu gdy koleżanka ni poszła na chorobowe i przejęłam jej obowiązki już miesiąc.....nogi bolą zmęczone a ręce do samej ziemi...

-- 05 mar 2014, 21:23 --

krista napisał(a):Witaj Ellora
No właśnie objawy,które opisałaś miałam dzisiaj ja tak do południa pózniej ustąpiły

Taki dzień?tylko że ja od pazdziernika/listopada zle się czułam zganiając na ciśnienie, pogodę, niekorzystny biometr itp...a tu kur?wróciła...i juz mi się zaświeciła żaróweczka że coś może być nie halo...w pracy namawiaja mnie na kolejne studia bo niby ma sie cos od wrzesnia zmienic a ja nie wiem czy dam rade, bo chęci są...boję się że zmę na siebie za dużo
Offline
Posty
544
Dołączył(a)
03 lut 2014, 11:23

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez lunatic 05 mar 2014, 22:24
elmopl79,
Chodzace mrowki? A nie jest to cos w rodzaju uczucia jakby ktos wbijal mase szpilek,takie jakby uklucia od srodka
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez elmopl79 05 mar 2014, 22:38
Lunatic
No tak,od środka....a czy szpulki,czy mrówki....:)
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez lunatic 05 mar 2014, 22:47
przy napadach paniki miałem tego typu uczucia jakby się wbijały tysiace szpilek do głowy, ale tak na codzien to nie
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Ellora 05 mar 2014, 22:50
He ja kiedyś miałam takie mrów na połowie czszki bardziej z tyłu głowy to było porownywalne do gęsiej skorki jak się robi zimno
Offline
Posty
544
Dołączył(a)
03 lut 2014, 11:23

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez elmopl79 05 mar 2014, 22:59
Ellora
No z tylu Glowy....i co przeszlo Ci to?Bi mnie wkurz to uczucie.
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Ellora 05 mar 2014, 23:01
Przeszło:-)
Offline
Posty
544
Dołączył(a)
03 lut 2014, 11:23

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez elmopl79 05 mar 2014, 23:01
U mnie to sie zaczelo jak przeszlam z5mg na 10mg esci.....
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Ellora 05 mar 2014, 23:04
Ja pier...dziu jakaś podenerwowana jestem...ooo dawno niemiałam takiego uczucia...posrany dzień :? :?

-- 05 mar 2014, 22:05 --

Ciągle masz takie uczucie?mnie coś telepie w środku:-( :-(

-- 05 mar 2014, 22:13 --

...napisałaś że jak sie zdenerwesz...i może w ten sposób organizm reaguje, u innego to będzie ból glowy, zawroty itp...pewnie to minie jak reszta objawów, a przyjdą nowe...a kiedynasąpi ten błogi stan rewelacyjnegosamopoczuci?
Offline
Posty
544
Dołączył(a)
03 lut 2014, 11:23

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider] i 35 gości

Przeskocz do