ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy escitalopram pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
156
58%

Nie
75
28%

Zaszkodził
36
13%

 
Liczba głosów : 267

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez elmopl79 05 lut 2014, 00:48
Gradrec
Spokojnej nocy.Pa.

-- 05 lut 2014, 00:11 --

Ja tez uciekam spac.
Spokojnej nocy.Pa.
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Katarzynka40 05 lut 2014, 01:37
No to ja też idę spać, pytanie tylko czy kolejna noc zakończy się niepowodzeniem i znowu od 3.00 będę w stanie czuwania?:(
ech...

Śpijcie dobrze :papa: :papa: :papa:
Escitalopram 10 mg - 8 tygodni...
Offline
Posty
639
Dołączył(a)
28 lis 2013, 13:58
Lokalizacja
Poznań

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez lunatic 05 lut 2014, 02:27
z tym spaniem to u mnie koszmar ostatnio jakiś
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez nova_2013 05 lut 2014, 02:45
lunatic napisał(a):z tym spaniem to u mnie koszmar ostatnio jakiś

Obrazek to masz buziaka na dobranoc :D
a teraz szybciutko lunatic do lozeczka i niech Ci sie przysniå najbardziej kolorowe i blogie sny Obrazek
Mc zestaw Citalopram 20mg Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1206
Dołączył(a)
18 paź 2013, 02:13
Lokalizacja
Sverige

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez lunatic 05 lut 2014, 02:55
nie podoba mi sie to łózko

-- 05 lut 2014, 01:57 --

jestem po pierwszej sesji terapeutycznej i mnie troche rózne mysli bombardują
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez nova_2013 05 lut 2014, 02:58
a jakie bys chcial ? Moze uda mi sie wyczarowac i spelnic Twoje marzenie :D
Mc zestaw Citalopram 20mg Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1206
Dołączył(a)
18 paź 2013, 02:13
Lokalizacja
Sverige

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez lunatic 05 lut 2014, 03:00
a takie bym chciał zebym tam sam nie był
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez nova_2013 05 lut 2014, 03:11
po pierwszej sesji ? To SUPER lunatic :D Bardzo sie ciesze ! Pytania i rozne mysli bedziesz mial z pewnosciå po nastepnych rozmowach tez, ale najwazniejsze, ze dzialasz i rozgniatasz te pluskwe nerwice. Jak ona tego nie cierpi jak ktos zabiera jej sie do dupska, wymyka sie spod jej kontroli i miazdzy jå doszczetnie. Lunatic , WIELKIE BRAWA dla Ciebie za postawe, zdecydowanie i odwage. Z przyjemnosciå spotkalabym sie z Tobå i elmopl w Kielcach i przytulila Ciebie z calych sil !!! Tak sie ciesze, ze podjåles walke wrecz z koorwicå. Jestem z Tobå myslami lunatic i cale nasze forum trzyma kciuki za Ciebie. Czujesz za sobå nasze plecy wiec wyjdziesz zwyciesko. Nadejdå tez i gorsze dnie ale pamietaj, zeby sie dzielic z nami Twoimi smutkami i wåtpliwosciami, bo my bedziemy Cie wspierac.
Jesli chcesz lunatic moge do Ciebie zadzwonic jutro kolo poludnia. Przemysl sobie i najwyzej przeslesz mi nr na pw. Nie nalegam bo mozesz czuc treme ale wiedz, ze kiedy nadejdzie taka potrzeba to wystarczy jedno Twoje slowo i zadzwonie.
Mc zestaw Citalopram 20mg Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1206
Dołączył(a)
18 paź 2013, 02:13
Lokalizacja
Sverige

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez lunatic 05 lut 2014, 03:17
nova_2013,
tak, w Wiktorią:)
ma niesamowitą celność jeżeli chodzi o trafianie w sedno sprawy,normalnie jak przyceluje i wystrzeli to nie ma czego zbieraćObrazek
mam nadzieje ze mi sie za to nie oberwie ze to napisałem

-- 05 lut 2014, 02:34 --

a tak na poważnie to uświadomiłem sobie ze sporo będzie mnie kosztowało odkrecenie tego co się działo przez ostatnie 20 lat, no ale nikt nie mówił ze będzie łatwo

-- 05 lut 2014, 02:39 --

a tą sesją to tak w przenośni powiedziałem :D
chciałem się zorientować w sprawie jakiegoś dobrego terapeuty, bo co do lekarzy to mam sporego pecha, moj np. nic mi nawet nie odpowiedział jak go pytałem o sposób odstawienia leków i nie chce iść w ciemno znów do nie wiadomo kogo
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez nova_2013 05 lut 2014, 03:42
Mozesz byc spokojny lunatic. Jestem bardzo szczesliwa z Twojego powodu i pelna szacunku dla Wiki. Jak bedzie potrzebowala ekstra referencji to i ja tez moge napisac az ze Szwecji i przeslac jej listem. Wiem, ze Wiki jest psychologiem i jednoczesnie bratniå duszå dla nas z racji forum, a to juz ogromny plus bo czujesz sie pewniej w takiej relacji. To co pominiesz innemu psychologowi, z Wiki bedziesz mogl sie podzielic bardzo szczerze i dlatego ta terapia ma za wygranå. Naprawde moja radosc jest przeogromna - dla Ciebie, ze sie przelamales i podjåles odwaznå decyzje, dla Wiki - za jej wklad i olbrzymiå pomoc. No i macie nas wesolå zaloge :mrgreen: wiec jak najdzie Cie jakas smutasna chwila to wal prosto do nas. Przyjmiemy wszystko na klate !!!

A teraz lunatik bardzo Cie przepraszam ale ide w kimono. Godzina pozna, wrocilam z pracy, poszlam na nocny spacerek z Lindå i naszymi pieskami i nie omieszkalam zajrzec do naszego forum. A musze wstac rano i byc czujna i skoncentrowana w pracy. Do uslyszenia. Spij smacznie i spokojnie. Buziaki i przytulanki dla Ciebie :D :papa:
Mc zestaw Citalopram 20mg Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1206
Dołączył(a)
18 paź 2013, 02:13
Lokalizacja
Sverige

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez lunatic 05 lut 2014, 03:45
nova_2013, Obrazek
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez Tojaaa 05 lut 2014, 09:26
Hej z rana :papa: ja dziś bez sraczi porannej huurrrra. nova_2013, skąd bierzesz te fajne buzki?? :mrgreen:
Luki, pisząc o spine miałam na myśli wewnętrzny niepokój i napięcie, nie spiecia miesni, co u Ćiebie?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1140
Dołączył(a)
12 cze 2013, 22:21

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez JużTuByłem 05 lut 2014, 10:53
Nawaliliście od wczoraj tych postów ,że swojego ostatniego nie mogłem znalezc :smile:
nova_2013
Ty masz po alproksie takie sny ,ja go nie brałem wieczorem przed spaniem na bezsenność tylko zawsze na lęki i po nim fruwałem :smile:
Po miansarynie jak i po mirtazapinie mam wyraziste sny każdej nocy.
Jeśli chodzi o benzosowe sny to raz się pobiłem z kolegą i kilka tabsów :smile:
Kilka razy brałem w śnie :smile: Takie sny mi się pojawiały przewaznie jak robiłem przerwę w ciągu,a teraz się pojawiają jak już kawałek czasu tego nie jem.
25 mg ? To trzeba się niezle i świadomie wpierdalać ,żeby jedno opakowanie na jeden dzień starczyło...Pewnie jeszcze alprazolam.
U mnie największa dawka to 7-8 mg(alpra) jednego dnia,mógłbym więcej ,ale szkoda mi było.... i tak zawsze żałowałem ,ze zjadłem tego jak rasowy ćpun który bierze rekreacyjnie ile ma ,zamiast jak normalny cpun podzielić tą dawkę 8 mg przynajmniej na 2 dni.. :D Do tego łączyłem z tramalem , samo benzo to nic!Z tramem to bomba spokoju,nastroju!Tylko po takim 3 miesięczym ciągu z tramalem człowiek się czuje jak Jezus po ściagnięciu z krzyża...
Jakie dawki bierzesz i jak długo?
"Oj mój człowieku, jak ja to życie kocham
Kocham, i nie na prochach pokonać cię zdołam
Bo kiedy człowiek woła, inny go nie słyszy
Rośnie w siłę"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
819
Dołączył(a)
24 sie 2012, 00:40
Lokalizacja
KATO

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Luki_Nerwusik 05 lut 2014, 11:16
Tojaaa napisał(a):Hej z rana :papa: ja dziś bez sraczi porannej huurrrra. nova_2013, skąd bierzesz te fajne buzki?? :mrgreen:
Luki, pisząc o spine miałam na myśli wewnętrzny niepokój i napięcie, nie spiecia miesni, co u Ćiebie?


Hej, żebyś z kolei zatwardzenia nie dostała dla odmiany :)
Za mną dość ciężka noc. Jako, że czułem się dobrze, zaryzykowałem i nie wziąłem wczoraj zamulacza na sen (chlorprothixen). I oczywiście kiszka. Przewracałem się z boku na bok, odmawiałem zdrowaśki i za chiny ludowe nie mogłem zasnąć. Do tego siódme poty. Jak już zasnąłem na moment to zaraz się wybudzałem i oczy jak 5 zeta. Kompletnie nie czułem senności.
No nic, dziś też spróbuje bez zamulacza zasnąć, bo chciałbym żeby wrócił mi naturalny sen, bez tabletek. Wizyta u doktorki 13 lutego to pewnie coś razem na to poradzimy.
W każdym razie samopoczucie mam niezmiennie dobre.
Luki_Nerwusik
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

Przeskocz do