męczące pobudzenie

Subforum poświęcone nerwicy lękowej.

męczące pobudzenie

przez Wkurzysław 24 gru 2014, 23:15
Odświeżam temat :) Mam pytanie do doświadczonych "wyjadaczy" - wróciłem do wenlafaksyny po pół roku przerwy (nerwica lękowa; 75 mg). Wcześniej wskoczyłem na wenlę z escitalopramu i praktycznie nie pamiętam efektów ubocznych (ale zaczynałem od 18 albo 37 mg). Zero jakiegoś ekstra pobudzenia czy problemów ze snem. Teraz lekarz kazał mi brać od razu 75 mg i jadę na tym 5 dzień.
Czuję się jak zombie. Zasypiam z trudem i śpię od 3-5 godzin (5 tylko po afobamie). Dziś nie śpię od 2 nad ranem. Jest już po 22, a ja się czuję jakbym wziął wczoraj amfetaminę. Koszmar. Mam powiększone źrenice, czuję lekki niepokój, jadłowstręt, etc. Po porannej dawce wenli myślałem, że eksploduję.

W innym wątku zadałem pytanie czy nie zejść do połowy dawki, a w tym chciałbym zapytać czy moje objawy są czymś normalnym i czy to minie, czy przestałem być kompatybilny z tym lekiem i myśleć o zmianie?
Nie jestem w stanie dłużej funkcjonować z takim deficytem snu.
Offline
Posty
16
Dołączył(a)
24 gru 2014, 17:40
Lokalizacja
Warszawa

męczące pobudzenie

Avatar użytkownika
przez Ricah 24 gru 2014, 23:49
Wkurzysław, jezeli jestes w stanie zadzwonic do psychiatry, to zadzwon. Mozesz tez przejsc sie do internisty po porade. Mimo wszystko mysle, ze zmniejszenie dawki byloby rozsadnym wyjsciem, chociaz najpierw sprobowalbym obnizyc o jak najmniejsza ilosc.
I tak, raczej to przejdzie, serotoninowce moga miec sporo ubokow, a teraz od razu wskoczyles na wysoka dawke.
Moklobemid 300mg
Klonazepam 2mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
979
Dołączył(a)
01 gru 2014, 19:25
Lokalizacja
Zabrze

męczące pobudzenie

przez Wkurzysław 25 gru 2014, 12:03
Dziś odsypałem jakąś 1/4 kapsułki, zażyłem ok. 9 na pusty żołądek i jakieś pół godziny później zaczęło mnie telepać. Zająłem się czymś, ale ciężko mi usiedzieć w miejscu. Przed chwilą nie wytrzymałem i zadzwoniłem na izbę przyjęć szpitala psychiatrycznego. Lekarz stwierdził, że ten lek ma mi pomóc, a nie dołożyć dodatkowych objawów i w związku z tym powinienem go jutro odstawić, w razie potrzeby brać afobam i jak najszybciej skontaktować się z psychiatrą... makabra :)
Offline
Posty
16
Dołączył(a)
24 gru 2014, 17:40
Lokalizacja
Warszawa

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 43 gości

Przeskocz do