Skocz do zawartości
Nerwica.com

Siemano, siemano.


zdezorientowana

Rekomendowane odpowiedzi

Trafiłam przypadkiem na to forum szukając w google różnych inofmacji z pogranicza, depresji, samobójstw. Jestem świeżo upieczona pielęgniarka ze sporym bagażem przykrych przeżyć, które sie za mna ciągną i ciągną i zawsze kiedy myśle ze jest Ok, okazuje sie ze wcale nie jest OK, jest wręcz daleko od OK. W skrócie 2 samobójstwa w rodzinie, jeden to ojciec a drugi wujek którego ja znalazłam, jak wisiał. Alkoholizm tez był, bynajmniej pamietam z czasów jeszcze przedszkolnych epizody pijanstwa niektórych członków rodziny z którymi mieszkałam. Był w moim życiu czas autoagresji, chęci śmierci, który gdzies tam wewnatrz jeszcze jest, ale walcze z tym jak tylko moge. Wirze w Boga i to ta wiara, a raczej strach przed Bogiem trzyma mnie tu na ziemi, ale jakos sensu brak w tzm zyciu, troche tez strach przed tzm co bedzie dalej....Ale mimo to nie poddaje sie, staram sie pozytywnie myslec.

Lubie zwierzeta, mam dwa psy, alaskana malamute adoptowanego w wieku 2 lat i sznaucera miniature. Oba pieski wyszkolilam jak tylko potrafilam. Lubie maj, a szczegolnie lubie kwitnace drzewa owocowe i wsluchiwac sie w prace jaka na nich wykonuja pszczoly.

Niestety bardzo czesto sie zalamuje, z domu nie wychodze, siedze w pokoju, unikam ludzi, taki troche paradoks pielegniarka ktora na codzien ma stycznosc z ludzmi, powinna byc otwarta itp unika ludzi...Nauczylam sie w czasie studiow wszelkie swoje sprawy problemy i slabosci pozostawiac przed szpitalem, niech tam czekaja na mnie za nim skocze prace. Tzn obecnie nie pracuje, ale czas studiow byl czasem wielu prakty, a ostatni semestr zimowy to byly same praktyki, ktore traktuje juz jakos prace, bo niczym sie nie roznia od zwyklego dyzuru oprocz tym ze to totalnie za darmo robilam.

 

to tyle na poczatek.

Wiatm i milego dnia/ dobrej nocy. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach