Skocz do zawartości
Nerwica.com

Na temat poznawania ludzi


sorensen

Rekomendowane odpowiedzi

Anoreksji kiedyś nie było bo ludzie cały swój czas poświęcali na zdobywanie pożywienia. W Afryce chyba nie występuje do dziś, a w Mauretanii kobiety są tuczone(piją b.tłuste mleko) bo tylko jak będą bardzo grube to mają szansę na dobrego męża- więc też przegięcie ale w drugą stronę.

Ja nie jestem ani lekarzem, prawnikiem, sportowcem z resztą większość facetów nimi nie jest. Osiągnięć w pracy nie mam żadnych a w sporcie to miałem ale bardzo dawno temu,a moje poczucie humoru i elokwencja to rzecz dyskusyjna także kiepski ze mnie facet. :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

carlosbueno, Z tymi zawodami to byl taki przyklad. Byly tam tez inne wymienione, ze tak powiem zawody podwyzszonego ryzyka 8) np architekci, przedsiebiorcy (to oczywiste), politycy, dziennikarze...zamiatacze ulic ( ;) )...

 

Ale mowiles, ze jestes w miare przystojny. To masz juz ogromnego plusa, ktory ulatwia te sprawy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zmierzamy powoli w stronę banalnych stwierdzeń o tym że najlepiej być przystojnym, mieć dobry zawód, posiadać umiejętność nawiązywania relacji z kobietami i tak dalej:)

To tak jak by stwierdzić że mając wysokie IQ łatwiej będzie dostać się do mensy;)

 

Może zastanówmy się co zrobić jeśli takich zalet czy cech się nie posiada co?:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

duzym powodzeniem u kobiet zawsze ciesza sie lekarze, prawnicy, .

A dlaczego cieszą się takim powodzeniem?...Bo mają kasę

 

-- N wrz 25, 2011 3:46 am --

 

Tak chyba już jest zakorzenione w naszej kulturze, że to mężczyzna podejmuje inicjatywę,