Skocz do zawartości
Nerwica.com

SOLE AMFETAMINY (Adderall)


Gość miś wesołek

Rekomendowane odpowiedzi

Linko jestem lekarzem prowadze poradnie psychologiczna.

Nie wiem po co Misiu Wesolku tak reagujesz na moj post i porownujesz do innego tematu. Jest wiele form pomocy nie tylko dawkowanie lekow ktore sie w sumie niesprawdzaja. Trzeba siegac po alternatywne metody z glowa. Dlatego amfa jest wskazana jak wiele innych rzeczy dostepnych czlowiekowi ae oczywiscie z umiarem. Przyklad ze nawet nie zapytacie nie bedziecie dociekac dlaczego swiadczy tylko o tym ze ciagle bedziecie tkwili w bledzie. Zauwazylem z taka Pani moderator "wszechwiedzaca" prowadzi tu monologi a mialo to byc forum :roll:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tomas, ja Tobie bardzo współczuję, jeśli naprawdę wierzysz w to, co piszesz. Sam miałem/mam wytwory i wiem jakie to cierpienie. Z drugiej strony nie wiem czy nie uważać Cię za prowokatora, który kłamie i robi sobie jaja. Ten sposób terapii, który kiedyś przedstawiłeś, polegający na telepatycznym porozumieniu osób znajdujących się w aktywnej fazie psychozy... cóż, bez komentarza. A na dodatek utrzymujesz, że jesteś lekarzem. Niepoważne. Albo sam potrzebujesz pomocy albo robisz sobie jaja z chorych ludzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach