Skocz do zawartości
Nerwica.com

Mój dzisiejszy dzień


daablenart

Rekomendowane odpowiedzi

scrat, Nie mnie się zdaje bo jestem człowiekiem i zdazają mi się błędy ale nikogo nie upakarzam ani nie robię przykrości nie jestem po studiach ale czytam necie różne materiały to forum szpital doświadczenia swoje no i magazyny psychologiczne

Co do samopoczucia to czytałem książkę i emocje jakoś rosły że poczułem je po chwili w sercu i się denerwowałem że nie mogę się skupić ale wziełem leki a jak nie poprawi się to trudno najwyżej nie będę przez jakiś czas czytał książek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jadis, Nie do końca wiem gdzie jest przecinek ale się postaram. :)

Zaraz mam Historię :)

 

[Dodane po edycji:]

 

Podjełem decyzję żeby zacząć ćwiczyć to może mi to napięcie minie co jakiś czas będę robił 20 pompek i 30 brzuszków zobaczymy po czasie jakie będą efekty w razie czego jakbym musiał się kiedyś bronić to będę miał większą siłe :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziwny wieczór miałam. Zaczęłam sie użalać nad sobą- że jestem gruba, brzydka i w ogóle. I jakoś tak sie to we mnie skumulowało że sie popłakałam jak dzieciak. Usiedliśmy z chłopakiem i spisaliśmy wszystkie za i przeciw czy mam iść dzisiaj na te zajęcia w SPA. Za było jedno - chcę iść bo jestem ciekawa. Ale minusów była cała reszta. I nie chodzi o nerwicę, nie boję się. Mogę nawet teraz wyjść z domu i tam jechać. Chodzi raczej o moje dziwaczne kompleksy które nagle ze mnie wyszły. Stwierdziliśmy z chłopakiem że jak sie mam tam żle czuć to lepiej żebym nie poszła, a pójdziemy sobie sami w niedzielę po zajęciach. To chyba będzie lepsze wyjście.

 

 

Ale jeszcze nie przesądziłam tego, być może coś sie zmieni i pójdę z nimi. Pomimo tego, że skoro jest to nieobowiązkowe to 'za darmo' nie mam ochoty świecić dupą wśród tych wszystkich ludzi.