Skocz do zawartości
Nerwica.com

Permanentne zmęczenie - też tak macie?


xzjemciex

Rekomendowane odpowiedzi

Gość abstrakcyjna

coccinella, No ja też przysypiam w pracy. Jak wracam po 17 to zamiast się uczyć albo robić coś ciekawego to kładę się i marnuję czas np. siedząc na komputerze, bo nie mam na nic więcej siły. W weekendy najczęściej studiuję, więc ja nawet nie mam kiedy tego odespać i czasami czuję, że dłużej nie dam rady, że jestem na wytrzymaniu. :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

coccinella, No ja też przysypiam w pracy. Jak wracam po 17 to zamiast się uczyć albo robić coś ciekawego to kładę się i marnuję czas np. siedząc na komputerze, bo nie mam na nic więcej siły. W weekendy najczęściej studiuję, więc ja nawet nie mam kiedy tego odespać i czasami czuję, że dłużej nie dam rady, że jestem na wytrzymaniu. :(

Tylko najgorzej, ze nawet jak sie odsypia w weekend to ani trochę nie czuje sie lepiej, nadal jestem zmęczona :( ostatnio mam takie myśli ze może dieta? Może tutaj by coś zmienić? Bo już nie wiem czego sie chwytać... A Ty robiłaś badania? Co mówi psychiatra, terapeuta? Jakie leki bierzesz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość abstrakcyjna

coccinella, Ja się dość zdrowo odżywiam. Jestem na diecie wegetariańskiej. Niestety nieraz jestem tak bardzo zmęczona, że nie mam siły gotować i jem byle co. :roll: Ja mam anemię od wielu lat, ale ostatnio już na granicy normy, a nie jest ani trochę lepiej. Jakiś czas temu musiałam zakończyć terapię, ale szczerze nie pamiętam żadnych dobrych rad na temat tego zmęczenia. Nie biorę leków od psychiatry. Tak to tylko magnez z B6, ale to marne efekty daje. :?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach