Skocz do zawartości
Nerwica.com

MIRTAZAPINA (Auromirta ORO, Mirtagen, Mirtor, Mirzaten, Remirta ORO)


yoan22

Czy mirtazapina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?  

169 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy mirtazapina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

    • Tak
      122
    • Nie
      37
    • Zaszkodziła
      31


Rekomendowane odpowiedzi

elfrid a dlaczego miała by być nieskuteczna tianeptyna na melancholie? to nie jest lek na depresje duże i ciężkie stany tylko na takie właśnie umiarkowane postacie depresji.

Mnie to ciekawi działanie przeciwstresowe tego leku, bo kortyzol to pewnie u mnie kipi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Popiół, nie wiem. nie znam się na receptorach jak miko. kiedyś lekarka powiedziałą, że to dla kobiet po menopauzie z lękami.

 

lubudubu, pregabalina zadziała na wszystkie osiowe objawy (lęk, napięcie, somatyka). Uważam, że u mnie się teraz wiele dzieje, niestety pod górkę. A kondycje psychiczną mam dobrą, stabilna i znoszę to w miarę dobrze. Z dystansem i spokojem którego zawsze potrzebowałem. Tylko trochę żal sprawności intelektualnej.

Muszę ocenić stałą dawkę pregabaliny przez 2 miesiące. Mam nadzieję, że funkcję poznawczą się wyrównają.

PS Myśli o powrocie do fluo pewnie z niewyspania, wstałem o 3 rano.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tego nie wiem, nie ma w necie dostępnych badań na temat obniżania kortyzolu przez miansę. Na pewno obniża ale poziomy tego obniżenia nie są dostępne w necie. O mircie jest więcej badań.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem mianseryna, ja niestety często na tych lekach odczuwam niepokój, za to inne postacie lęku mirta ładnie łagodzi no i zmniejsza potliwość moich dłoni która po części też jest objawem lęku, np. ssri tej potliwości nie zmniejsza a w niektórych sytuacjach wręcz nasila.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi