Skocz do zawartości
Nerwica.com

Moje Teksty


jetodik

Rekomendowane odpowiedzi

w tym wątku będę zamieszczał moje teksty pogrubioną czcionką.

oczywiście jest to bardzo amatorskie, nie znam się kompletnie na formie, nawet z gramatyką i interpunkcją mam problemy, jednak czasem w mojej głowie pojawiają się różne idee i odczuwam impuls by je wyrazić, nigdy nie pisałem bloga ani pamiętnika za to tutaj sobie będę wstawiał, może i to paszkwile, ale każdy ma prawo do swojej twórczości :P

 

Gdzie się podziała równowaga? Zastąpiło ją wahadło - w ciągu dnia pogoń za obrazem, gubi konsekwencje, a wieczorem gdy w chwilach ciszy i ciemności wyłania się uporczywy ekran, potrzeba obrazu reaktywuje się, nie daje zasnąć...

Naokoło ten sam mentlik, jestem w Mediamarkt, zakładam magiczne okulary, otaczają mnie ławice ryb, wtulam się w nie jak w miękką poduszkę i zasłaniam nią ekran.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

może i to paszkwile

 

paszkwil «pismo, wypowiedź lub utwór szkalujące lub zniesławiające kogoś» za Słownikiem Języka Polskiego

 

Ja tu nie widzę, żebyś kogoś szkalował Dżetodik, ale może nie sięgam wystarczająco głęboko... ;) A tak na serio - cytuję Masturbow, bo lepiej się nie da tego ując - niezła faza! :great:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

swoimi pozytywnymi komentami zachęciliście mnie do napisania kolejnego tekstu, oto on:

 

Coraz mocniej, Słońce pali, a Ty chronisz, wentylujesz...

Mało który Cię pochwali, mało który, Cię dostrzega.

Do zasobów, redukują, zwykła warstwa - tak postrzega.

Matko Gajo, przyjmij oto, moje wersy, składam Tobie, wieść Twej chwały puszczam w obieg...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czyli zaliczyłem regres :/

 

napisalem kolejny:

 

 

Ta Iskierka ciągle płonie, raz wyraźnie, a raz tonie, przysypana ciężkim gnojem...

Mówisz ludzkie? Mówisz Twoje? Psy Ją czują podświadomie.