Witam Wszystkich :)

Jesteś nowy na forum ? Masz okazję przywitać się z innymi forumowiczami.

przez Servitor 16 sty 2014, 23:17
DzieńdobryWieczór

Jako nowy na tym forum chciałbym się przywitać jak należy :) :uklon:

Mam na imię Krzysiek mam 25 lat i ( prawdopodobnie) mam nerwicę.

Wszystko zaczęło się w listopadzie podczas treningu doszło u mnie do Tachykardii ( początkowo myślałem że doszło u mnie do przewodnienia bo przez cały dzień wypiłem koło 5l płynów) Serce zwariowało zawroty głowy mdłości itp
A potem... cóż tydzień czułem się strasznie słabo a równy tydzień później uderzenia gorąca serce odstawiło kabaret 170/90-120 ledwo doszedłem na SOR do szpitala... przeleżałem nockę i wyniki ok... moja reakcja " No bez jaj :bezradny: "
kolejne 3 tyg to było piekło... ciągłe leżenie w łóżku nudności mało jedzenia ( bo widok talerza powodował napad nudności ) ogólnie brak apetytu... ciągła ospałość nocne poty/koszmary itp
Tragedii dopełniał fakt że jestem studentem i każdy dzień to duże zaległości...

około 18 grudnia kupiłem sobie zestaw Witamin mały % objawów zniknął część uległa zmniejszeniu... i gdy już myślałem że znalazłem przyczynę osłabienie i uczucie otępienia postępowało.

Kolejne badania : Wszystko ok ( stłuszczenie wątroby + strasznie niski cholesterol )

I o ile wszystko mogę znieść to to uczenie " oszołomienia/otępienia/ospałości ) sam nie wiem jak to nazwać... nie pozwala mi normalnie żyć.
( najgorsze że około 1h po przebudzeniu jest ok a potem się zaczyna... do tego wydaje mi się że moje dłonie a może i cało ciało " drży" mam problemy z poruszaniem wydaje mi się że mam lekkie zaburzenia przestrzeni szumy w uszach ( albo uczucie zatkanego ucha ciśnienie zazwyczaj 136/83= i puls od 73/95 )
łykam już chyba każdy możliwy suplement i od tranu przez witaminy na żelazie i magnezie kończąc i nic... Lekarz mówi że to nerwica ( ja twierdziłem że to objaw grzybica/Pasożyty i już dają objawy na układ nerwowy)

Sesja za pasem a ja się męczę.. :(