Hej.

Jesteś nowy na forum ? Masz okazję przywitać się z innymi forumowiczami.

Hej.

przez zrozpaczona20 07 cze 2010, 21:32
Jestem tutaj pierwszy raz i bardzo liczę na pomoc. Bo nie umiem z tą sytuacją życ :(.

Mam powyżej 18 lat . 2 razy próbowano mnie zgwałcic. Pierwszy raz był 2 lata temu a drugi raz był 2 miesiące temu.
Po tych sytuacjach często chodzę zapłakana. Nie raz myślałam o samobójstwie. Mam wstręt do wszystkich chłopaków. Jak jakiegos widzę ns ulicy to obracam głowę w druga stronę lub patrzę się na niego krzywo. Czuję że zamykam się w sobie. Uciekam od kolegów, którymi się koleguje. Czuje się jak nie warta osoba. Dodam jeszcze że choruję na raka. Przez chorobę ludzię się o demnie odwracają, śmieją się z mojego głosu bo jestem po operacji i bardzo cicho mówię.
Nie potrafie z tymi sytuacjami życ. Z tą próbą i z chorobą :(.
zrozpaczona20

Re: Hej.

przez Solie 07 cze 2010, 23:34
Witaj...Co prawda ja Ci raczej nie pomogę radą, dlatego, że nie znam się na tym. Nie ma co się wymądrzać, w nie swojej dziedzinie.
Ale witam Cię serdecznie i trzymam kciuki abyś znalazła tutaj ludzi którzy Cię wesprą w potrzebie...

przez themis 08 cze 2010, 00:32
Zrozpaczona, przepraszam za to pytanie, ale dlaczego róbowano Cie zgwałcić? Kto podejmował te próby? Ktoś Ci, pozornie, bliski czy zupełnie przypadkowe osoby?
Opowiedz nam więcej, to może będziemy w stanie jakkolwiek pomóc...

Ale przede wszystkim to witaj!:)

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

przez zrozpaczona20 08 cze 2010, 07:37
nie wiem dlaczego próbowano :( Pierwszy to był znajomy a drugi to mój chłopak.
zrozpaczona20

przez maggieflakes 08 cze 2010, 13:42
Witaj