Cześć

Jesteś nowy na forum ? Masz okazję przywitać się z innymi forumowiczami.

Cześć

przez kotka_huncwotka 28 lis 2008, 22:11
Hej,
Nie wiem od czego zacząć... Jestem 23 letnią studentką i mam dwie choroby, które są powiązane. Mam nerwicę z epizodami depresji i wrzodziejące zapalenie jelita grubego.Leczę się od 21 roku życia. Najpierw były lęki, potem biegunki aż doszło do napadów paraliżu kończyn i dreszczy. Myślałam, że to już za mną, ale objawy wróciły po roku. Atarax nie pomaga a ja siedzę i telepię się, że ledwo mogę pisać. Byłam leczona psychiatrycznie po PS i zaserwowali mi effectin, atarax, zolpidem, czasem dawali lorafen i inne benzo. Na psychoterapię chodziłam dwa lata, g****o dała. Mam małe dziecko, kredyt (chyba) i nowe mieszkanie. Kochającego męża (1 miłość, jeszcze z podstawówki), dobre widoki na pracę. A poza tym ojca alkoholika, babcię ze schizofrenią i drugą babcię z nerwicą wegetatywną, córeczkę wcześniaka i chore jelita. W tej chwili jestem strzępkiem nerwów, chociaż sprecyzowanych lęków nie mam. Jestem chyba żałosnym, zadręczającym się, nieuleczalnym przypadkiem. I najlepsze: kończę psychologię. HA HA.

Boli mnie głowa, stawy, mam s..kę i ściśnięte gardło. :evil:

Pozdrawiam,
MW

Re: Cześć

przez Jovita 28 lis 2008, 23:09
Witaj na forum. Z pewnoscia nie jestes osoba ktorej nie da sie pomoc, bo kazdemu sie da. Tylko leki sa jak juz wpsominam poraz setny tylko dodatkiem.
Mam pytanko , piszesz ze konczysz psychologie , a czy moge wiedziec dlaczego zdecydowalas sie na psychologie?
A gdy nastaną deszczowe dni , nauczę się przechodzić między kroplami
ExModerator

przez wróbelek Elemelek 28 lis 2008, 23:43
cześć :)
<><><> Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą!! <><><>

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

przez kotka_huncwotka 29 lis 2008, 15:46