Esci spin-off

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Esci spin-off

przez Laura1234 09 sie 2014, 00:01
a rozumiem mam nadzieje ze ci sie uda dopiero zaczynasz choć ta derealizacja ci przeszkadza wie coś o tym bo mi przy tym cały mozg wysiadł
Offline
Posty
237
Dołączył(a)
21 lip 2014, 20:35

Esci spin-off

przez lunatic 09 sie 2014, 00:01
kiedyś mni eszybko zwolnili bo byłem w kiepskim stanie, za drugim razem sam nie poszedłem bo byłem w kiepskim stanie a za trzecim sam zrezygnowałem po tygodniu bo tez byłem w kiepskim stanie, wszystko efekty uboczne po lekach jak sie pozniej okazało
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

Esci spin-off

przez Laura1234 09 sie 2014, 00:06
nie przejmuj sie ważne ze prubojesz dalej i sie nie poddajesz ja juz ide spac dobranoc

-- 09 sie 2014, 00:09 --

moze.to mie efekt uboczny a choroba bo ja derealizavje i wyczerpanie fizyczne miałam gdy nie brałam lekow.tlumiona depresja i silne leki
Offline
Posty
237
Dołączył(a)
21 lip 2014, 20:35

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Esci spin-off

przez lunatic 09 sie 2014, 00:13
efekt uboczny w postaci nasilonych stanów lękowych itp. po różnym czasie w zależności od leku, teraz czytam ze u innych np wenla przestaje całkowicie dzialac po paru miesiącach i sie pojawiaja skutki uboczne wiec cos w tym jest ze te leki działają dobrze tylko przez pewien okres, chyba ze ktos ma szczescie i dzialają dobrze dłużej
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

Esci spin-off

przez Laura1234 09 sie 2014, 00:13
moze.to mie efekt uboczny a choroba bo ja derealizavje i wyczerpanie fizyczne miałam gdy nie brałam lekow.tlumiona depresja i silne leki

-- 09 sie 2014, 15:01 --

lunatic pewnie masz rację leki przestają działać skoro u innych tak jest na mnie na razie działają może dlatego że zrobiłam sobie półroczną przerwę od wenly. Korzystnie jest robic przerwy i zmniejszać dawki. Chociaz ja kiedyś czytałam gdzieś że był taki chłopak który 12 lat jest na paro i dobrze mu jest. Kiedyś gdzieś na necie czytałam ze taki psychiatra się wypowiadał że te leki mogą przestać działać i wtedy trzeba zmienić na inne. Nie wiem jak jest z neuroleptykami może są trwalsze i nie maja takich skutków jak przy antydepresantach.

-- 09 sie 2014, 16:26 --

Lunatic czytałam przed chwilą o zespole Da Costy(dystonia neurowegetatywna) mi się wydaje że ja to mam. Podobno dobre sa na to brom. Nigdy nie słyszałam o czymś takim wiem że na to tez propapronal jest dobry. Chcę uwolnić się już od tych psychotropów. Mi się wydaje że tak się powinno nerwicowców leczyć bo antydepresanty jak sama nazwa wskazuje są przeciw depresji. Może na nerwicę są lepsze neuroleptyki?
Offline
Posty
237
Dołączył(a)
21 lip 2014, 20:35

Esci spin-off

przez lunatic 09 sie 2014, 19:36
neuroleptyki jeszzce krocej dzialają, ja juz ich nie biore bo dobre dzialanie sie skonczylo

-- 09 sie 2014, 19:05 --

Laura1234,
musialem znów zaczac brac lek podobny do twojego bo nie moge ogarnąć wściekłości na ludzi ktorzy mnie doprowadzili do takiego stanu, na widok mamy robi mi sie niedobrze, kazde jej słowo mnie irytuje i wyprowadza z rownowagi, najchetniej bym jej w twarz wykrzyczal ze nienawidze ich za to wszystko, jedne leki wyciszają a inne potrafia doprowadzic w drugą skrajnosć
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

Esci spin-off

przez Laura1234 11 sie 2014, 11:03
To dobrze zrobiłeś lunatic. Myślę że wenle bierzesz. Pozostań na tym leku i nic już nie zmieniaj. Mnie też czasem ludzie irytują. Może warto by było porozmawiać z mamą o tym czemi Cię tak krytykowała. Miała jedynego syna i przez nią ty chodzisz do psychiatry. Jak myślisz czemu ona się tak zachowywała? w pracy weź sobie jakies benzo na rozluźnienie. Ja dopiero wstałam hehe mirtagen sobie wczoraj zapodałam. Ty pewnie w pracy jesteś. A tak w ogóle to skąd jesteś? bo ja z okolic Krakowa.

-- 11 sie 2014, 11:06 --

Ja nie wiem co robić nie wiem czy esci nie odrzucić i na samej wenli być. Ale musiałabym podnieść dawke wenli na 150 mg a mam skutki uboczne w postaci zaparć i zgrzytanie zębami w nocy czasami. A ty masz takie skuti uboczne? jak sobie z nimi radzić? Ja się martwię bo nie mam miesiączki już 3 tygodnie:( nigdy tak nie miałam.
Offline
Posty
237
Dołączył(a)
21 lip 2014, 20:35

Esci spin-off

przez lunatic 11 sie 2014, 11:15
jeszcze nie jestem w pracy bo dzis mam na popoludniu, nie wenle tylko paroksetyne bo nie mam wenli a do lekarza nie wiem kiedy pojde a musialem cos wziac natychmiast, poza tym nie jestem do konca przekonany co do dzialania wenli bo z tego co czytalem przestaje dzialac po kilku mieisacach, bralem ja dawno temu i wlasnie bylo cos takiego ze szybko przestala dzialac

-- 11 sie 2014, 10:16 --

paroksetyny nie cierpie ale trzeba jej przyznac ze po pierwsze ma stabilne dzialanie a po drugie potrafi wyciszyc u mnie wszystko w ciagu jednego dnia i nie nasila stanow lękowych na początku

-- 11 sie 2014, 10:19 --

z okolic Katowic jestem

-- 11 sie 2014, 10:22 --

mimo ze ta paro ma dosc silne dzialanie zamulające to mam po niej wiecej energii niz wczesniej, jednak stany lękowe bardziej dają w kość niz to zamulenie

-- 11 sie 2014, 10:31 --

co do skutków ubocznych to tak jak juz kiedys pisałem, kwasy omega 3 maja potwierdzone dzialanie ze je zmniejszają przy terapii SSRI i w ogole zwiększają efekt dzialania tych leków

-- 11 sie 2014, 10:41 --

Laura1234,
a jak sie czujesz na tym swoim połaczeniu? tzn co sie zmieniło na lepsze
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

Esci spin-off

przez Laura1234 11 sie 2014, 11:54
nawet dobrze ale mam objawy somatyczne przy leku spolecznym i powinnam zwiekszyc dawke

-- 11 sie 2014, 12:01 --

aha ok dzięki nie iwedziałam o tych kwasach omega 3

-- 11 sie 2014, 12:06 --

jak tu zwiększyć dawkę skoro mam taką sytuacje? robiłam badania labolatoryjne kosztowało mnie to 300 zł masakra no i tsh przy górnej granicy prolaktyna zwiekszona ale test po MTC w porządku niedobry stosunek FSH do LH reszta hormonów ok w normie ,parametr zaniżony przy morfologii krwi nie pamiętam jak on się nazywał ale on odpowiada za krwawienia. Jak byłam u dentysty to on był zszokowany miał problem przy tamowaniu krwi.Ledwo co sobie poradził

-- 11 sie 2014, 12:08 --

ja paro lubiałam dostałam to jako pierwszy lek i już na jednej dawce się dobrze czułam. Ale go odrzuciłam bo spać nie mogłam. To póżniej po kliki latach chciałam do niego wrócić i nagle mój orgaznim się zbuntował: wysypka świąd skoki ciśnienia, szum w uszach i omdlenie.
Offline
Posty
237
Dołączył(a)
21 lip 2014, 20:35

Esci spin-off

przez lunatic 11 sie 2014, 12:12
ale po co Ty chcesz zwiększac dawke? bierzesz dwa SSRI i to obydwa w dawkach leczniczych to mniej wiecej tak jakbys jeden brala w max dawce
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

Esci spin-off

przez Laura1234 11 sie 2014, 12:22
bo mam objawy somatyczne a jak brałam kiedyś 150mg wenly i 10 mg esci to już ich nie miałam i byłam na pełnej remisji

-- 11 sie 2014, 12:23 --

lekarz mi kazał zwiększyć dawkę
Offline
Posty
237
Dołączył(a)
21 lip 2014, 20:35

Esci spin-off

przez lunatic 11 sie 2014, 12:25
tylko ze wtedy potęguja sie jeszzce bardziej efekty uboczne, a same 150 wenli nie wystarczy? przeciez to nie jest słaby lek zeby musial byc do niej jeszcze escitalopram dodawany

-- 11 sie 2014, 11:27 --

ja musze konczyc bo zaraz wychodze, dokonczymy później, ok? :papa:
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

Esci spin-off

przez Laura1234 11 sie 2014, 12:28
kiedyś było fajnie nie miałam zadnych objawów choroby na tych lekach i skutków ubocznych tez tak nie miałam az tu nagle mój organizm się zmienił..........i zaczął inaczej funkcjonować może powinnam to olać wszyscy mi tak mówią i robić to co lekarz mi każe

-- 11 sie 2014, 12:30 --

powoodzenia w pracy, papa
Offline
Posty
237
Dołączył(a)
21 lip 2014, 20:35

Esci spin-off

przez lunatic 11 sie 2014, 21:31
masakra, 5 mg paro mnie dzis tak zamuliło ze ledwo co w męczarniach dotrzymałem do końca, wchodzenie na te leki to jest droga krzyżowa nawet w małych dawkach
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Przeskocz do