Spamowa wyspa

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Sigrun 16 paź 2015, 00:17
cyklopka, ja tez sie bardzo ciesze ze udalo nam sie spotkac :)

Czekaj czekaj... Pamietaj zeby nie pomylic lyzeczki deserowej z lyzeczka ;)
Lieb's oder lass es, alles dazwischendrin gibt's nicht
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2691
Dołączył(a)
06 sie 2015, 18:40
Lokalizacja
aus der Hölle

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Sigrun 16 paź 2015, 00:18
na_leśnik, Pkacek...no nie mow ze sie mnie wystraszyles i zwiales?! :P
Lieb's oder lass es, alles dazwischendrin gibt's nicht
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2691
Dołączył(a)
06 sie 2015, 18:40
Lokalizacja
aus der Hölle

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez na_leśnik 16 paź 2015, 00:18
Czy cyklopka się ogarnie i zrobi wszystko w tym tygodniu, o czym pamiętać ma? :bezradny:


Tego dowiemy się w następnym pasjonującym odcinku Futuramy... ;) .

Sigrun, co tam u was słychać?
"Każdy, kto kiedykolwiek zbudował jakieś nowe niebo, znajdował moc do tego dopiero we własnym piekle."
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8614
Dołączył(a)
25 lut 2013, 21:37
Lokalizacja
Sterta walizek...

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Sigrun 16 paź 2015, 00:23
na_leśnik, a u nas po staremu... Zyjemy se spokojnie i tak sie jakos wszystko kreci ;)
Co prawda leoś zaniemogl ale jest u dobrego lekarza wiec bedzie zyl ;)
Davina chyba przeziebienie bierze bo kichal cala droge... No chyba ze to nie na przeziebienie ;)
Chociaz mogl zmarznac bo w kraku w niedziele sypnelo porzadnie sniegiem:)
A jesli chodzi o mnie...no coz.. Zajebiscie ciesze sie ze juz w domu jestem :mrgreen:

A u Ciebie moj drogi co slychac?
Ostatnio edytowano 16 paź 2015, 00:25 przez Sigrun, łącznie edytowano 1 raz
Lieb's oder lass es, alles dazwischendrin gibt's nicht
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2691
Dołączył(a)
06 sie 2015, 18:40
Lokalizacja
aus der Hölle

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez cyklopka 16 paź 2015, 00:24
Sigrun napisał(a):cyklopka, ja tez sie bardzo ciesze ze udalo nam sie spotkac :)

Czekaj czekaj... Pamietaj zeby nie pomylic lyzeczki deserowej z lyzeczka ;)

Oesu, łyżeczki to mam umieć na sobotę, będziemy jakieś obliczenia robić na ocenę.
Głosy w mojej głowie czyta Maciej Orłoś.
Avatar użytkownika
Offline
I Miss Forum
Posty
7972
Dołączył(a)
24 sty 2014, 19:33
Lokalizacja
the castle beyond the Goblin City

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Sigrun 16 paź 2015, 00:25
cyklopka, łomatko ;)
Lieb's oder lass es, alles dazwischendrin gibt's nicht
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2691
Dołączył(a)
06 sie 2015, 18:40
Lokalizacja
aus der Hölle

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez na_leśnik 16 paź 2015, 00:27
Sigrun, u mnie dalej bida z nyndzą. Siedzę w domu i czekam na wyjazd do Holandii do pracy w jakiejś szklarni. 26 października pierwszy dzień ;) .
"Każdy, kto kiedykolwiek zbudował jakieś nowe niebo, znajdował moc do tego dopiero we własnym piekle."
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8614
Dołączył(a)
25 lut 2013, 21:37
Lokalizacja
Sterta walizek...

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Sigrun 16 paź 2015, 00:28
na_leśnik, o...to tuz tuz. Nie zraziles sie po ostatnim?
Lieb's oder lass es, alles dazwischendrin gibt's nicht
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2691
Dołączył(a)
06 sie 2015, 18:40
Lokalizacja
aus der Hölle

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez na_leśnik 16 paź 2015, 00:29
Sigrun, zrazilem się, ale prawdę mówiąc nie mam alternatyw póki co. Tak więc zagryzam zęby, pakuję ciepłe gacie i jadę ;) .
"Każdy, kto kiedykolwiek zbudował jakieś nowe niebo, znajdował moc do tego dopiero we własnym piekle."
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8614
Dołączył(a)
25 lut 2013, 21:37
Lokalizacja
Sterta walizek...

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Sigrun 16 paź 2015, 00:36
na_leśnik, no w sumie... Miejmy nadzieje ze tym razem bedzie lepiej :)
Tak tak...koniecznie jakies majtki z golfem :mrgreen:
Lieb's oder lass es, alles dazwischendrin gibt's nicht
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2691
Dołączył(a)
06 sie 2015, 18:40
Lokalizacja
aus der Hölle

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez na_leśnik 16 paź 2015, 00:41
Sigrun, ewentualnie kalesony po szyję :lol: .
"Każdy, kto kiedykolwiek zbudował jakieś nowe niebo, znajdował moc do tego dopiero we własnym piekle."
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8614
Dołączył(a)
25 lut 2013, 21:37
Lokalizacja
Sterta walizek...

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Sigrun 16 paź 2015, 00:44
na_leśnik, taka opcja tez dobra :)
Wazne zeby tylek nie marznal ;)

Na ile jedziesz?
Lieb's oder lass es, alles dazwischendrin gibt's nicht
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2691
Dołączył(a)
06 sie 2015, 18:40
Lokalizacja
aus der Hölle

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez cyklopka 16 paź 2015, 00:48
na_leśnik, kalesony firmy Sony.
A to w szklarni nie jest ciepło?
Głosy w mojej głowie czyta Maciej Orłoś.
Avatar użytkownika
Offline
I Miss Forum
Posty
7972
Dołączył(a)
24 sty 2014, 19:33
Lokalizacja
the castle beyond the Goblin City

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez na_leśnik 16 paź 2015, 00:54
Sigrun, optymistyczna wersja zakłada wyjazd do stycznia. Ale nauczony doświadczeniem wiem, że pewnie dłużej niż miesiąc tam nie posiedzę.

cyklopka, w szklarni jest ciepło, ale praca za granicą wiąże się niestety z życiem w spartańskich warunkach. Warunki mieszkaniowe są za zwyczaj kiepskie, dlatego lepiej przygotować się na najgorsze ;) .
"Każdy, kto kiedykolwiek zbudował jakieś nowe niebo, znajdował moc do tego dopiero we własnym piekle."
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8614
Dołączył(a)
25 lut 2013, 21:37
Lokalizacja
Sterta walizek...

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Przeskocz do