Spamowa wyspa

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Cognac 10 cze 2015, 12:17
Jerzy serio? Jestem odcięta od świata w tej pracy, siedzę w swetrze, szaliku.
Samotność to nie stan. To cecha...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
601
Dołączył(a)
14 kwi 2014, 20:18

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez PannaNatalia 10 cze 2015, 12:20
acherontia-styx,gratuluję :)

Siedzę w pracy i też mi zimno.Musiałam założyć grubą bluzę.W sumie na podlasiu zawsze jest najzimniej
"Czasem płaczę, bo chce mi się płakać
wtedy czuję, jak uchodzi ze mnie zło"Dżem


"A gdy serce Twe przytłoczy myśl,że żyć nie warto,z łez ocieraj cudze oczy,chociaż Twoich nie otarto."Maria Konopnicka

Citabax 10mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1289
Dołączył(a)
08 gru 2013, 02:54

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez cyklopka 10 cze 2015, 12:54
PannaNatalia napisał(a):Dopiero się doczytałam,że wcześniej napisałam,że mam skierowanie na mitologię zamiast morfologii hehe telefon mi wariuje :D

Dla mnie ok :great: Obrazek
Głosy w mojej głowie czyta Maciej Orłoś.
Avatar użytkownika
Offline
II Miss Forum
Posty
8707
Dołączył(a)
24 sty 2014, 19:33

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Cognac 10 cze 2015, 13:38
Cyklopka, haha:D skierowanie do Seta
Samotność to nie stan. To cecha...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
601
Dołączył(a)
14 kwi 2014, 20:18

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez jetodik 10 cze 2015, 17:07
Płatek Róży, bardzo fajna ta książka Czarna Kompania, przeczytałem już kilkanaście procent :)
przykro mi ze nie poszlo Ci z pracą.
wgl jak Was czytam to ogarnia mnie przerażenie, zdolni inteligentni ludzi a nie ma pracy.
http://www.poomoc.pl/beta.php - na jednej stronie wszystkie kółeczka do klikania (pajacyk, pusta miska itd.)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8163
Dołączył(a)
27 sie 2013, 21:06

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez acherontia-styx 10 cze 2015, 17:22
jetodik, niestety, ale rynek pracy jest okrutny w dzisiejszych czasach :?
Świat zwariował, a wielu z nas wraz z nim...
Jemy szybko, pracujemy szybko, odpoczywamy szybko...
i umieramy zaskoczeni, że nasze życie już się skończyło.


Sertralinum 100mg
Lamotryginum 200mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5579
Dołączył(a)
27 paź 2012, 19:34

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez jetodik 10 cze 2015, 17:30
acherontia-styx, licze ze to sie w koncu zmieni, wgl to w przyszłości mam nadzieje, ze za ludzi beda pracowały maszyny i beda dla nich produkowaly dobra o różnych cenach w zależności od nakładu produkcji i każdy człowiek będzie dostawał miesięcznie tyle samo pieniędzy a jakie dobra za tą kasę kupi to już jego sprawa :)
http://www.poomoc.pl/beta.php - na jednej stronie wszystkie kółeczka do klikania (pajacyk, pusta miska itd.)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8163
Dołączył(a)
27 sie 2013, 21:06

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez acherontia-styx 10 cze 2015, 17:41
jetodik, fajnie by było, ale nierealne. Przynajmniej nie w bliskiej przyszłości ;)
Chociaż akurat za tym, żeby wszyscy dostawali takie same stawki nie jestem, bo nie po to kończę ciężkie i pochłaniające dużo czasu studia i rozważam pójście na studia doktoranckie, żeby dostawać tyle samo kasy co jakiś żul spod sklepu, który ledwie podstawówkę skończył ;)
Świat zwariował, a wielu z nas wraz z nim...
Jemy szybko, pracujemy szybko, odpoczywamy szybko...
i umieramy zaskoczeni, że nasze życie już się skończyło.


Sertralinum 100mg
Lamotryginum 200mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5579
Dołączył(a)
27 paź 2012, 19:34

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez jetodik 10 cze 2015, 17:42
acherontia-styx, ale kasa by była za pracę a nie za studia, a pracowałby każdy tyle samo - nic.
http://www.poomoc.pl/beta.php - na jednej stronie wszystkie kółeczka do klikania (pajacyk, pusta miska itd.)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8163
Dołączył(a)
27 sie 2013, 21:06

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez kosmostrada 10 cze 2015, 17:48
Nie wiem, jak to jest możliwe, ale części postów w pracy nie widziałam... :?

mirunia, Kochana jakoś Twój post mi zginął rano...Mam nadzieję, że na wieczór troszkę "byle jakoś" Ci minęła. Udało Ci się coś wymyślic na poprawienie humoru?

acherontia-styx, Gratuluję!!! Blisko będziesz miała chociaż?

A ja nadal w dołku nie wiadomo dlaczego. Monsz wyciągnął mnie na po pracy na lunch na mieście, posiedzieliśmy na słoneczku jak jacyś wczasowicze, ale niestety nadal nie drgnęło. Chciałam podrzemac, to zadzwonił telefon. Nie chce mi się nawet na ogródek iśc, ale chyba pójdę, żeby się ogarnąc, bo przecież tak nie można... :time:
Ever tried? Ever failed? No matter. Try again. Fail again. Fail better.
S. Beckett
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8106
Dołączył(a)
27 lip 2014, 16:47

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez acherontia-styx 10 cze 2015, 18:09
jetodik, tylko weź pod uwagę, że są różne zawody i różny zakres odpowiedzialności. żeby sprzedawać w sklepie nie trzeba mieć magistra, jak się pomylisz to najwyżej musisz pokryć stratę z własnej kieszeni, a jak lekarz się pomyli może stać się tragedia.
widzisz różnicę?
Świat zwariował, a wielu z nas wraz z nim...
Jemy szybko, pracujemy szybko, odpoczywamy szybko...
i umieramy zaskoczeni, że nasze życie już się skończyło.


Sertralinum 100mg
Lamotryginum 200mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5579
Dołączył(a)
27 paź 2012, 19:34

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 10 cze 2015, 18:13
jetodik, super ! bardzo sie ciesze ze ksiazka Cie wciagnela :great: :great:
Niestety jakos stalej pracy znaklezc nie moge juz od dluzszego czas , teraz kazdy by chcial zatrudniac na bylejaka umowe i najlepiej za grosze.

acherontia-styx, gratuluje Ci serdecznie!!!!!! :yeah: :yeah: :yeah: Ciesze sie ze znalazlas cos co Ci odpowiada i mam nadziejez e bedziesz z pracy zadowolona.

kosmostrada, szkoda ze nastroj nic w gore nie poszedl . Masz o de mnie cieplego tulanca :**********

A ja popralam troche bluzeczek i as kregoslup mnie boli.
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15960
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez acherontia-styx 10 cze 2015, 18:15
platek rozy, a Ty szukasz w zawodzie czy raczej nie?
Świat zwariował, a wielu z nas wraz z nim...
Jemy szybko, pracujemy szybko, odpoczywamy szybko...
i umieramy zaskoczeni, że nasze życie już się skończyło.


Sertralinum 100mg
Lamotryginum 200mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5579
Dołączył(a)
27 paź 2012, 19:34

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 10 cze 2015, 18:22
acherontia-styx, nie , zreszta ja mam kilka zawodow :DMam dwa kierunki studiow plus doswiadczenia troche roznego bo i praca w radio byla i pisanie do pisma muzycznego relacji z koncertow i biuro i uczelnia ....
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15960
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Przeskocz do