Spamowa wyspa

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 01 maja 2015, 12:49
Wolfx, fajnie jak macie dobry kontakt , ja znam realnie dwie osoby z forum :mhm:

mirunia to tez sobie kupie w pon mloe ziemniaczki :smile: poki co oskrobalam stare i zrobilam sosik do schabu.
Cos moja siostra dzwonila czy jestem w domu to moze mnie odwiedzi , miala jechac w bieszczady ale pogoda lipna. :bezradny:

Aranjani, Kochana:********* to jedz do Krakowa! :) Do mnie .



cyklopka, Heyyy :********* a ja dzis na odwrot , malo spalam , jakas bylam poddenerwowana w nocy .Kiszone ogorki mam w szafce to moze zjem ale kapuste taka nieugotwana to nie moge , mam sensacje zoladkowe pozniej.

Zebrec, czesc :********* w domku siedzisz w weekend?
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15803
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez mirunia 01 maja 2015, 12:50
kosmostrada napisał(a):Wolfx, W razie co wezmę to klatę... Ojciec z nerwicy.com, chrzestni z nerwicy.com, dzioucha tego nie udźwignie... :mrgreen:


.... i świadkowie z nerwicy.com :mrgreen: oj, będzie, będzie zabawa!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4364
Dołączył(a)
12 wrz 2013, 15:43

Spamowa wyspa

przez Aranjani 01 maja 2015, 12:50
platek rozy, Płatuś na pewno kiedyś Cie nawiedzę :mrgreen:
Aranjani
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 01 maja 2015, 12:51
kosmostrada, i wesele na 102 :D :D
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15803
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 01 maja 2015, 12:52
Aranjani, no ja mysle! :P
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15803
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

przez Aranjani 01 maja 2015, 12:53
platek rozy napisał(a):kosmostrada, i wesele na 102 :D :D


oj pohulałabym na jakims weselichu :yeah:


platek rozy, zawojujemy Kraków :mrgreen:
Aranjani
Offline

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 01 maja 2015, 12:55
Aranjani, ja tez dawno na zadnym nie bylam , ostatnio na kolegi 3 lata temu ale bylo nudno , jakas taka dziwna orkiestra grala :roll:

No baaaa! Oj polazilaym po jakichs knajpkach albo bym wlasnie poszla potanczyc :105: :105:

Dostalam wczoraj od przyjacioly True matcha i wlasnie stwierdzam ze bardzo mi odpowiada ale niestety cenowo to juz wcale.
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15803
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

przez Aranjani 01 maja 2015, 12:58
platek rozy, ja nie pamietam nawet kiedy byłam ostanio na weselu.... ze 100 lat temu ;)

no... poszłybysmy gdzies pohulac :yeah:

Oj... loreal ma boskie podkłady... ale ceny tez sa boskie ;)
Aranjani
Offline

Spamowa wyspa

przez Wolfx 01 maja 2015, 12:58
platek rozy, Ja znam osobiscie kilka osób z forum ,spoko ludzie ;)
Wolfx
Offline

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 01 maja 2015, 13:01
Aranjani, Ty sie z Kamilem pobierz a ja przyjade :mhm: :mhm: :mhm: o widzisz :D bedziemy obie na weselichu :D

Wolfx, a ja to tak troche podchodze z ostroznoscia i niesmialoscia :pirate:
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15803
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

przez Aranjani 01 maja 2015, 13:02
platek rozy, najpierw musiałby mi sie oswiadczyc a ja musiałabym się zgodzic :lol:

a przyjechac wiesz ze zawsze mozesz :D
Aranjani
Offline

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 01 maja 2015, 13:04
Aranjani, to ja go musze namowic zeby za pierscionkiem pochodzil :mrgreen: a Ciebie zebys sie zgodzila i juz weselicho sie odprawi :yeah: :yeah: :yeah: i ja zlapie bukiet :D
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15803
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

przez Wolfx 01 maja 2015, 13:04
platek rozy, Wiadomo ostrożności nigdy za wiele,ale jak trafisz spoko ludzi to naprawdę fajne znajomości ;)
Zawsze można przez kom pogadać,czy się spotkać na żywo,wtedy jest człowiekowi troszkę lżej że nie jest z ,,tym,, sam na tym łez padole ;)
Wolfx
Offline

Spamowa wyspa

przez Aranjani 01 maja 2015, 13:05
platek rozy napisał(a):Aranjani, to ja go musze namowic zeby za pierscionkiem pochodzil :mrgreen: a Ciebie zebys sie zgodzila i juz weselicho sie odprawi :yeah: :yeah: :yeah: i ja zlapie bukiet :D



ok... niech Ci bedzie :mrgreen:
rzuce bukietem w Ciebie...zeby nikt inny nie miał szans :yeah:

czyli bedą dwa weselicha w jednym roku :yeah:
Aranjani
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Przeskocz do