Jak pogodzić się z samotnością?

Metody rozwiązywania konfliktów w związkach. Problemy oraz sposoby radzenia sobie z "trudnymi" partnerami. Przemoc w rodzinie.

Jak pogodzić się z samotnością?

przez 0Rh+ 04 wrz 2013, 19:38
a masz białą czekoladę? :twisted:

Tak , sprawdzisz ? :P
Offline
Posty
1047
Dołączył(a)
03 maja 2013, 09:36

Jak pogodzić się z samotnością?

przez torres 04 wrz 2013, 19:38
jetodik, wytłumaczyłem, kilka razy. Skoro nie zrozumiałeś to już nic więcej nie jestem w stanie zrobić.

socorro, próbowaliście pomóc, nie udało się, trudno. Ale ostatnie 2 strony to robienie sobie jaj.
Offline
Posty
643
Dołączył(a)
20 sie 2013, 19:21

Jak pogodzić się z samotnością?

Avatar użytkownika
przez socorro 04 wrz 2013, 19:40
Tak , sprawdzisz ? :P


Podrzuć na lianie 8)
Ostatecznie wszyscy mamy do opowiedzenia tylko jedną historię - ,,X,, na naszej mapie.
,,X,, oznacza nie miejsce, gdzie zaczyna się życie, lecz gdzie zaczyna się ono liczyć...
Avatar użytkownika
Offline
Miss Najładniejszych Nóg na forum
Posty
1642
Dołączył(a)
13 lip 2013, 18:54

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Jak pogodzić się z samotnością?

przez torres 04 wrz 2013, 19:41
Proszę moderatora o zamknięcie tematu.
Offline
Posty
643
Dołączył(a)
20 sie 2013, 19:21

Jak pogodzić się z samotnością?

Avatar użytkownika
przez jetodik 04 wrz 2013, 19:41
torres,
jetodik, wytłumaczyłem, kilka razy. Skoro nie zrozumiałeś to już nic więcej nie jestem w stanie zrobić.


ok, to już nie pytam.
http://www.poomoc.pl/beta.php - na jednej stronie wszystkie kółeczka do klikania (pajacyk, pusta miska itd.)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8163
Dołączył(a)
27 sie 2013, 21:06

Jak pogodzić się z samotnością?

przez rotten soul 04 wrz 2013, 20:06
torres,
Tutaj raczej nie ma takiego zwyczaju.
rotten soul
Offline

Jak pogodzić się z samotnością?

Avatar użytkownika
przez khaleesi 04 wrz 2013, 20:10
socorro, to wygląda jak wysuszone końskie odchody te całe trufle
"Zajmij się życiem albo umieraniem"
Nie wystarczy mieć rozum, trzeba jeszcze posiadać go tyle, by go nie mieć za dużo.~~Andre Maurois
Jest cechą głupo­ty dos­trze­gać błędy in­nych, a za­pomi­nać o swoich
Avatar użytkownika
Offline
Mistrz Avatara
Posty
12625
Dołączył(a)
20 lis 2010, 22:09
Lokalizacja
Kraina Czarów ekm Smoczków! :)

Jak pogodzić się z samotnością?

Avatar użytkownika
przez socorro 04 wrz 2013, 20:11
khaleesi, podobno też tak pachnie :lol: a takie drogie niedobroctwo
Ostatecznie wszyscy mamy do opowiedzenia tylko jedną historię - ,,X,, na naszej mapie.
,,X,, oznacza nie miejsce, gdzie zaczyna się życie, lecz gdzie zaczyna się ono liczyć...
Avatar użytkownika
Offline
Miss Najładniejszych Nóg na forum
Posty
1642
Dołączył(a)
13 lip 2013, 18:54

Jak pogodzić się z samotnością?

Avatar użytkownika
przez 1234qwerty 04 wrz 2013, 20:23
torres, rozumiem, że twoim problemem jest to, że chcesz dziewczynę z nadwagą, bo cię takie kręcą, ale z drugiej strony nie chcesz takiej dziewczyny, bo taka o siebie nie dba i będzie miała przez to kłopoty zdrowotne.

W czym w ogóle problem? Że będzie miała kłopoty zdrowotne, czy że będzie je miała na własne życzenie?
Wybacz, że nie czytałem całego wątku.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2105
Dołączył(a)
22 maja 2013, 22:34

Jak pogodzić się z samotnością?

Avatar użytkownika
przez jetodik 05 wrz 2013, 10:11
torres, kurde no nie wiem, jesli faktycznie do konca zycia bedziesz samotny, to jest to powazny problem i nic do smiania, ale czy tak musi byc to az niewiarygodne.
http://www.poomoc.pl/beta.php - na jednej stronie wszystkie kółeczka do klikania (pajacyk, pusta miska itd.)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8163
Dołączył(a)
27 sie 2013, 21:06

Jak pogodzić się z samotnością?

Avatar użytkownika
przez bittersweet 05 wrz 2013, 10:37
torres napisał(a):Proszę moderatora o zamknięcie tematu.
torres, czy konsultujesz się z jakims specjalistą, chodzisz na terapię ? mi Twoja postawa nieodparcie kojarzy sięz pewnym zaburzeniem, ale nie chce Cie tu diagnozowac przez internet :roll:
kto walczy, czasami przegrywa - kto sie poddaje, przegrywa zawsze
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5143
Dołączył(a)
21 lut 2012, 21:03

Jak pogodzić się z samotnością?

Avatar użytkownika
przez Powietrzny Kowal 05 wrz 2013, 17:40
socorro napisał(a): masz dużo śfinków???!!! pokaaa jakieś foty! :D


Especially 4 U :D :D :D
(tylko jakość masakryczna bo telefonem robione :D)

Obrazek
Obrazek

(sfinek różnych jest więcej ale chcę stworzyć atmosferę tajemniczości... rozumisz? Obrazek)
Tylko loty dla lotuffff! xD ;) xD :* :DDDD - https://www.youtube.com/watch?v=NUgcygzQAwM
Posty
2130
Dołączył(a)
18 sie 2013, 23:07

Jak pogodzić się z samotnością?

Avatar użytkownika
przez socorro 05 wrz 2013, 20:02
(sfinek różnych jest więcej ale chcę stworzyć atmosferę tajemniczości... rozumisz? Obrazek


przeokrutnie słodka ta Twoja śfinkaa!! a jakiegoś knurka dla niej masz? czy biedaczka się marnuje samotnie? :lol:
Ostatecznie wszyscy mamy do opowiedzenia tylko jedną historię - ,,X,, na naszej mapie.
,,X,, oznacza nie miejsce, gdzie zaczyna się życie, lecz gdzie zaczyna się ono liczyć...
Avatar użytkownika
Offline
Miss Najładniejszych Nóg na forum
Posty
1642
Dołączył(a)
13 lip 2013, 18:54

Jak pogodzić się z samotnością?

przez torres 06 wrz 2013, 12:16
1234qwerty napisał(a):torres, rozumiem, że twoim problemem jest to, że chcesz dziewczynę z nadwagą, bo cię takie kręcą, ale z drugiej strony nie chcesz takiej dziewczyny, bo taka o siebie nie dba i będzie miała przez to kłopoty zdrowotne.

W czym w ogóle problem? Że będzie miała kłopoty zdrowotne, czy że będzie je miała na własne życzenie?
Wybacz, że nie czytałem całego wątku.


Nawet nie o to chodzi, że na własne życzenie bo ktoś może mieć taką wadę, ale nie może być tak, że podoba mi się coś co jest ewidentną wadą i jeśli dziewczyna chciałaby to zmienić to będzie to sprzeczne z moim interesem.

bittersweet napisał(a):
torres napisał(a):Proszę moderatora o zamknięcie tematu.
torres, czy konsultujesz się z jakims specjalistą, chodzisz na terapię ? mi Twoja postawa nieodparcie kojarzy sięz pewnym zaburzeniem, ale nie chce Cie tu diagnozowac przez internet :roll:


Z ciekawości możesz mi napisać z jakim :) Ja nie mam zdiagnozowanych żadnych zaburzeń osobowości, psycholog stwierdziła jedynie depresję.
Offline
Posty
643
Dołączył(a)
20 sie 2013, 19:21

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Przeskocz do