...boję się o moją dziewczynę...

Metody rozwiązywania konfliktów w związkach. Problemy oraz sposoby radzenia sobie z "trudnymi" partnerami. Przemoc w rodzinie.

przez Projec 07 kwi 2012, 11:32
Witam, mam na imię Wojtek i mam 19lat jestem studenten zaocznym politechniki. Mój problem polega na tym, że mam dziewczynę, nie zabraniamy sobie niczego, no i dzięki temu może się tak dobrze dogadujemy i ufamy sobie. Lecz tak np. jutro jedzie z koleżanką i jej chłopakiem na dyskotekę... Tu nie chodzi nawet o to, że zazdrosny jestem, bo wiem, że takiego nic tam nie robi i jeżeli o to chodzi to jest ok. Chodzi o to, że to duża taka dyskoteka, która zresztą jest od niej o 50km... Po prostu boję się żeby jej się tam nic nie stało... Ani w drodze do tej dyskoteki ani z powrotem, ale to już tak myślę że aż za bardzo się boję, od kilku dni tylko myślę o tym że chce żeby było już po tej dyskotece żeby była w domu już i żeby było już wszystko ok, nie opuszczają mnie te złe myśli że może coś się jej stać, ciągle się martwię, obawiam... Może podpowiecie coś jak sobie z tym poradzić? a jeszcze jedno mieszkamy od siebie o 170km widujemy się prawie co weekend bo studia.
Ostatnio edytowano 07 kwi 2012, 11:42 przez *Monika*, łącznie edytowano 1 raz
Powód: przeniesiono z działu Nerwica natręctw, zmodyfikowano tytuł wątku

przez *Monika* 07 kwi 2012, 11:48
Projec, Teraz jest problem dyskoteki, potem mogą dojść inne obawy.
Jedzie przecież z przyjaciółmi, tak?
Obrazek
Główny Moderator

przez Projec 07 kwi 2012, 14:21
Tak tylko ta przyjaciółka to tak że sama o siebie zadbać nie umie, a wręcz trzeba jej pilnować... Wiadomo jak jest na takich dyskotekach... Tu nie chodzi o problem że ja je zabraniam jechać tylko że się obawiam o to żeby nic się jej nie stało...

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

przez *Monika* 07 kwi 2012, 14:24
Projec, A nie możecie pojechać razem? Czy ona musi jechać z nimi?