Brzydota

Inne zaburzenia.

Brzydota

Avatar użytkownika
przez jetodik 21 lis 2015, 00:42
owsik, teraz jest taki klimat, że tylko uśmiechnięci i przebojowi się przebijają.
ja kiedyś byłem smutny to mi ciągle dziewczyna mówiła uśmiechnij się tak napastliwie, że później aż patrzyłem na swoją twarz w lustrze.
jak ktoś ma zaburzenia lękowe nikt nie będzie pytał o to tylko powiedzą, że jest dudek,
introwertycy też są pogrzywdzeni, no są grupy różne w tym brzydcy.
http://www.poomoc.pl/beta.php - na jednej stronie wszystkie kółeczka do klikania (pajacyk, pusta miska itd.)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8163
Dołączył(a)
27 sie 2013, 21:06

Brzydota

przez owsik 21 lis 2015, 00:43
Śmiać to się za bardzo już nikt nie śmieje, ale były takie przypadki raz nawet z tego powodu byłem zaatakowany fizycznie. Chodzi mi o takie nie zrozumienie co ty piszesz co ty mówisz, to nie prawda. Jesteś debilem, wygląd się nie liczy, To przez to, że nie masz pewności siebie, bo inaczej miałbyś powodzenie.
Ostatnio edytowano 21 lis 2015, 00:45 przez owsik, łącznie edytowano 1 raz
Offline
Posty
1591
Dołączył(a)
20 mar 2013, 22:10

Brzydota

Avatar użytkownika
przez jetodik 21 lis 2015, 00:45
owsik, to po prostu nie szukaj zrozumienia tego problemu u ludzi, są tacy co zrozumieją, reszcie się nie zwierzaj.
http://www.poomoc.pl/beta.php - na jednej stronie wszystkie kółeczka do klikania (pajacyk, pusta miska itd.)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8163
Dołączył(a)
27 sie 2013, 21:06

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Brzydota

przez owsik 21 lis 2015, 00:46
Tak łatwo powiedzieć, ale ja też nie raz chcę się wyżalić, bo to boli. Poza tym nie raz masz takie ciśnienie takiego doła, że chciałbyś z kimś o tym porozmawiać.
Offline
Posty
1591
Dołączył(a)
20 mar 2013, 22:10

Brzydota

Avatar użytkownika
przez jetodik 21 lis 2015, 00:50
owsik, no to wyżal się ale tylko tym co rozumieją, tej większości co nie rozumieją to nie.
http://www.poomoc.pl/beta.php - na jednej stronie wszystkie kółeczka do klikania (pajacyk, pusta miska itd.)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8163
Dołączył(a)
27 sie 2013, 21:06

Brzydota

przez owsik 21 lis 2015, 00:54
Tylko kto to rozumie. Przegrałem życie z takim wyglądem. Mam tego dość, też chciałbym mieć związek powoli układać sobie życie. Nawet psycholog stwierdziła, że moje poczucie wartości jest niszczone właśnie przez brak dziewczyny. Bo w innych dziedzinach, gdy się zaczyna grzebać, to się okazuje, że jest ono nawet wysokie. Ale co z tego jak brakuje mi związku jakieś powodzenia u kobiet, a nie książek. Ja już nie mam pojęcia co ja mam robić. A teraz jeszcze bardziej zbrzydłem.
Offline
Posty
1591
Dołączył(a)
20 mar 2013, 22:10

Brzydota

Avatar użytkownika
przez jetodik 21 lis 2015, 00:57
owsik, no np. tej psycholog może, albo tu w internecie psychotropce czy mi.
http://www.poomoc.pl/beta.php - na jednej stronie wszystkie kółeczka do klikania (pajacyk, pusta miska itd.)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8163
Dołączył(a)
27 sie 2013, 21:06

Brzydota

Avatar użytkownika
przez Psychotropka`89 21 lis 2015, 00:58
owsik, a tutaj nie możesz się wyżalić? Ja właśnie to robię na forum, bo w realnym życiu też nieraz mnie wyśmiewano z powodu fobii. Tutaj też czasem mi ktoś pociśnie ale jednak aż tak mnie to nie rani, niż to jak przykładowo na forum znajomych wyśmiewa mnie mój brat.
Zresztą ludzie spieprzają od ludzi wiecznie niezadowolonych, smutnych i zrzędzących. Każdy ma swoje kłopoty, problemy. Czasem można pogadać z zaufaną osobą ale jak wałkujesz jakiś temat po raz tysięczny, druga osoba nie jest Ci w stanie fizycznie pomóc, pociesza, Ty to wypierasz, no to też się nie dziw, że może to wkurwi.ać. Ja zdaje sobie sprawę z tego, że czasem muszę przymknąć się zwyczajnie, bo jakbym tak chciała non-stop płakać nad sobą, to kaplica.
Życie sprawiedliwe nie jest i co zrobisz? Nic. Jedni są ładni, drudzy brzydcy <nie jest ich wcale mało>, jedni są chorzy psychicznie, inni zdrowi <albo niezdiagnozowani :P >. Jesteś 30letnim facetem i zapewne Twoi znajomi mają swoje życie, problemy i też trochę zrozum ich. Są bezradni na Twój problem. Pocieszenie jeszcze bardziej Cię wkurza ale tak na serio co innego im pozostaje? Ileż można słuchać o czymś na co nie ma się wpływu?
Wenlafaksyna 75mg
Relanium 2mg
Mirtazapina 15mg
Lamotriginum 25mg
Zolpidem 10mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1800
Dołączył(a)
16 gru 2010, 22:30
Lokalizacja
TaaaaaM...

Brzydota

przez owsik 21 lis 2015, 01:04
Masz racje, ale mnie to podwójnie wkurza. Bo przecież chodziłem do psychologa biorę psychotropy i jakoś gówno to daje w ostatecznym rachunku. Bo nie potrafię się z tym pogodzić, że jestem brzydki, że przez to, aż tak przegrywam, Że nie mogę nic zrobić i jestem z góry skazany na porażki w kwestiach miłosnych, a nawet nie raz okazywało się, że jak szukałem pracy mój wygląd też mnie dyskwalifikował. Ludzie to jest koszmar.
Offline
Posty
1591
Dołączył(a)
20 mar 2013, 22:10

Brzydota

przez AniołekStróż 21 lis 2015, 07:11
owsik napisał(a):Zrobiłem sobie nawet bardzo dobre zdjęcia i co nic to nie dało. Nadal byłem nie w typie na randki. Brzydka osoba przegrywa już na samym starcie, a ja mam już tego dość. Nie mam z kim szczerze o tym porozmawiać, ale tak naprawdę, a nie w stylu znowu się żalisz przesadzasz. Nawet przez to człowiek potrafi się pokłócić chociaż szanuje te drugie osoby, ale ta ignorancja niezrozumienie też rani i denerwuje. Na to nie ma lekarstwa, bo niby pogodzenie się z tą sytuacją naszej brzydoty jest możliwe, ale to bardziej polega na samooszukiwaniu, czyli lubię coś tam jestem dobry w tym. Ale przecież świadomość, że nie mam tej dziewczyny przez brak wyglądu prędzej czy później zawsze wypływa, a potem dół zaczyna się odnowa.

Zastanów sie nadtym co ci napisałem w prywatnej wiad. Pamiętaj kicha i pompa! Warto jeszcze ubierać się jak gracz a nie wyglądac jak czesiek .... nie twierdze że tak wyglądasz ale pomyśl o tym.
AniołekStróż
Offline

Brzydota

przez owsik 21 lis 2015, 14:41
,,AniołekStróż co na wzrost proponujesz"? Dziewczyno odczep się ode mnie, bo zrobiłaś sobie ze mnie jaja, a teraz udajesz niby kogo wielką pomocnice sypiącą farmazonami. Mam naprawdę tego dość, że przegrywam i przygrywam, że nie mogę nawet raz skutecznie poderwać dziewczyny. Ponieważ jestem tylko nie w jej typie za niski itp. Jak, gdzieś mam okazję pogadać z dziewczynami to potem się okazuje, że i tak moje starania nie miały znaczenia, bo one widzą we mnie kolegę. Bycie brzydkim to jest wieczne przegrywanie to jest ciągłe kosztowanie smaku porażki. Niestety to się nigdy nie zmieni.
Offline
Posty
1591
Dołączył(a)
20 mar 2013, 22:10

Brzydota

Avatar użytkownika
przez nieboszczyk 21 lis 2015, 15:27
owsik.chcesz zostać majciarzem i polecieć na ochronki?zamiast znależć sobie pasje lub kota do głaskania ty uparcie chcesz od kobiet więcej niż bycia koleżką.już był taki jeden Bartosz K. z podobnym problemem.nie znalazł sobie pasji bo miał ogromny popęd seksualny spowodowany wysokim stężeniem testosteronu.
psychicznie chorzy i upośledzeni intelektualnie umierają samotnie.podobnie jak narkomani.narkomani umierają w jakimś śmierdzącym sraczu a psychicznie chorzy i upośledzeni intelektualnie umierają za murami obozów psychiatrycznych we własnych odchodach.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7867
Dołączył(a)
29 wrz 2008, 20:28
Lokalizacja
z trumny z peryskopem

Brzydota

przez owsik 21 lis 2015, 15:36
Człowieku ja mam zainteresowania. Jednak brak powodzenia brak kobiety bycie ciągle nie w typie dobija mnie doszczętnie.
Offline
Posty
1591
Dołączył(a)
20 mar 2013, 22:10

Brzydota

Avatar użytkownika
przez nieboszczyk 21 lis 2015, 15:41
wystarczy deska do krojenia,młotek i szeroki nóż kuchenny lub cyproteron.odczekać X lat i kobiety ci zbrzydną nim sie obejrzysz a nawet kiedy będą sie do ciebie tulić lub w inny sposób dobierać,gadać głupoty o kosmosie szybko zauważysz u nich charakterystyczny głupi wyraz twarzy i sie kapniesz że sie tobą bawią.to cie zdenerwuje zamiast być przyjemne..zainteresowania nie.
Ostatnio edytowano 21 lis 2015, 15:47 przez nieboszczyk, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7867
Dołączył(a)
29 wrz 2008, 20:28
Lokalizacja
z trumny z peryskopem

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Przeskocz do